Haagan terveysaseman vastaanottohenkilökunta on kuin parodiasta
Karseampaa asiakaspalvelua saa hakea. Ei tervehditö, huudellaan potilaan yli omia juttuja kahvileivistä, juostaan sukkasilleen pitkin terveysasemaa, pidetään palaveria isolla porukalla vaikka jonossa 15 potilasta, lääkäri myöhässä 1,5 h , mutta ei kiinnosta ketään. Ei näköjään mitään koulutusta.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Päivän Haukutaan hoitajia -ketju.
Mutta ihan syystä ja asiaa. Voi tosiasiat haukkumisenakin ottaa, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä aina miettii miten te onnistutte saamaan tuollaista kohtelua? Epämääräisiä sairauksia? Kärtätte reseptejä? vai lähestyttekö vaan vihamielisesti?
Minä olen aina saanut hyvää palvelua sekä stadin terkkareilta että keskussairaalasta.
Ehkä jotkut ihmiset vaan ovat jo geenitasoisesti vähän älykkäämpiä jkuin toiset a huomaavat enemmän?
Tavallaan pitäisi kuitenkin ehkä onnitella niitä, jotka luulevat, että Suomessa kaikki asiat olisivat hyvin tällä hetkellä?
Ihmettelen 15 henkilön jonoja, kun terveysasemilla nykyään toimitaan pääosin ajanvarauksella, myös kiireelliset tapaukset saavat useimmiten tietyn ajan samana päivänä, kun soittavat aamulla terveysasemalle.
En ole jonoja nähnyt enää vuosiin muualla kuin ilta- ja yöpäivystyksessä ja Haagahan ei sellainen paikka ole.
Sekä yliopistollisesta keskussairaalasta että nykyään myös Kelasta saavat aivan kaikki suomalaiset parhaimmillaan aivan erinomaista palvelua eli on aivan omituista että arvauskeskukset raahaavat neuvostokommunismin tasolla asiakaspalvelun osalta. Ja valitettavasti ovat liian usein myös hoidolliselta tasoltaan suorastaan ala-arvoisia.
Eli terveyskeskuksissa on suomeksi sanottuna keskimääräisesti aivan surkeita lääkäreitä,, edelleen. Haagan terveysasema hyvänä esimerkkinä tästä ikävä kyllä. Joku muutoshan tähän pitäisi saada ja ilmeisesti palkkauksen nostaminen lähemmäs yksityislääkäreiden palkkoja olisi ainoa keino.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen 15 henkilön jonoja, kun terveysasemilla nykyään toimitaan pääosin ajanvarauksella, myös kiireelliset tapaukset saavat useimmiten tietyn ajan samana päivänä, kun soittavat aamulla terveysasemalle.
En ole jonoja nähnyt enää vuosiin muualla kuin ilta- ja yöpäivystyksessä ja Haagahan ei sellainen paikka ole.
Käynti specsaversillä saattaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin terveysasemalla päivystyksessä ja sairaalan päivystyksessä voi olla, että käytävällä on odottamassa kolme ihmistä. Ja ihmetellään, että kun ei ole ruuhkaa. Miksi pitää odottaa?
Ihmiset eivät ymmärrä sitä, että sieltä päivystystilojen takaovesta tulee toistuvasti ambulanssilla paareilla hoidettavia. He eivät näy odotustiloissa vaan viedään suoraan päivystykseen hoidettavaksi ja ovat kiireellisempiä hoidettavia kuin ne jotka odottavat käytävällä. Se kiire ei näy muille mikä siellä päivystyksessä on. Ärsyttää suunnattomasti kun saa haukut päällensä odottelusta ja itse olet juuri ollut vaikka elvytystilanteessa. Siis jonkun henki on ollut katkolla ja sitten valitetaan kun nielukipuinen flunssapotilas joutuu odottamaan. Tätä ei vaan ymmärretä.
Ymmärrätkö sinä, että Haagan terveysasemalla on yksi ulko-ovi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette anna palautetta suoraan tuonne? Paraneeko asiakaspalvelu valittamalla asiasta täällä?
Paranee siltäosin, että kun peržeilyn tekee julkiseksi, saavat sitä harrastavat henkilöt vähitellen kasvot ja nimet. Kaikki tietää keistä puhutaan, vaikkei sitä ääneen sanotakaan....
Vierailija kirjoitti:
Aloitus onkin vuodelta 2018.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus onkin vuodelta 2018.
Ja silti niin tätä päivää! Paitsi että vielä huonommin ainakin länsi-uudenmaan pahoinpitelyslueella ja kaltoinkohteluterveysasemilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette anna palautetta suoraan tuonne? Paraneeko asiakaspalvelu valittamalla asiasta täällä?
Paranee siltäosin, että kun peržeilyn tekee julkiseksi, saavat sitä harrastavat henkilöt vähitellen kasvot ja nimet. Kaikki tietää keistä puhutaan, vaikkei sitä ääneen sanotakaan....
Puhut vähän, mutta asiaa.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä aina miettii miten te onnistutte saamaan tuollaista kohtelua? Epämääräisiä sairauksia? Kärtätte reseptejä? vai lähestyttekö vaan vihamielisesti?
Minä olen aina saanut hyvää palvelua sekä stadin terkkareilta että keskussairaalasta.
Eiköhän tämänkin ketjun "minulle kanssa kävi noin" kokemukset ole yhdestä ja samasta kynästä. Joltakulta on viety kolmiolöäkkeet tai salkku? Nyt on aikaa kirjoitella vauvikselle.
Älä väärinkäytä äidinkieltä. Sulla on tuossa paha kielioppivirhe -> ei "minulle kanssa", vaan "minulle myös"!
Vierailija kirjoitti:
Listasi on pitkä, perinpohjainen
Mikä lista??
Nimilista väärinkäytöksiä teineistä lääkäreistä on sensuroitu ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Haagassa lääkäri oli todennut vain, ettei saa hoitajan tekstistä selvää. Olin puhelimessa yrittänyt varata aikaa kun Kela oli pyytänyt lisäselvitystä B-lausuntoon. Luin tuon omakannasta joskus pitkän ajan päästä, eikä kukaan ollut ollut enää muhun yhteydessä tuon jälkeen. Onneksi sain muualta ajan.
Mistä sait ajan....??
Kuka vielä uskoo, ettei Suomi olisi aivan yhtä korruptoitunut ja väärinkäytöksiä tehtaileva maa kuin ihan kaikki muutkin, esimerkiksii Itä-Euroopan maat .😥
Haagassa lääkäri oli todennut vain, ettei saa hoitajan tekstistä selvää. Olin puhelimessa yrittänyt varata aikaa kun Kela oli pyytänyt lisäselvitystä B-lausuntoon. Luin tuon omakannasta joskus pitkän ajan päästä, eikä kukaan ollut ollut enää muhun yhteydessä tuon jälkeen. Onneksi sain muualta ajan.