Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haagan terveysaseman vastaanottohenkilökunta on kuin parodiasta

Vierailija
19.09.2018 |

Karseampaa asiakaspalvelua saa hakea. Ei tervehditö, huudellaan potilaan yli omia juttuja kahvileivistä, juostaan sukkasilleen pitkin terveysasemaa, pidetään palaveria isolla porukalla vaikka jonossa 15 potilasta, lääkäri myöhässä 1,5 h , mutta ei kiinnosta ketään. Ei näköjään mitään koulutusta.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkupersu taas meni kännissä vaatimaan palvelua ja pavlovaa lääkärilaumaa kun keskiviikon krapula iskee. Uli uli öyh öyh, vaihda palstaa juntti. Et varmaan huomannut että oikeat sairaat saavat kyllä hoitoa esim. muualla kuin naamasi edessä siellä sairaalassa.

trolli

Kiitos muistutuksesta, viestissä maintiin pavlova, pitääpä tehdä. Kokeilkaa muutkin. Se on hyvää.

Vierailija
22/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin itse olen asioinut eli noin 20 vuotta tässä arvauskeskuksessa, on meno ollut samanlaista. Ihmettelen, eivätkö nämä koskaan jää eläkkeellekään...?? Ilmeisesti lääkäreidenkin keskuudessa tällä arvauskeskuksella on sellainen maine että paremmat lääkärit häipyvät täältä heti tilaisuuden tullen. Täällä hallitsee rklkki, jonka huonot lääkärit tekevät mahdollisimman paljon mahdollisimman vähän töitä ja hoitajat ovat Helsingin surkenita ö-luokkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Olen vihdoin tullut ns järkiini ja vaihdan terveysasemaa! 

Vierailija
24/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mahdollisimman vähän", piti tuossa lukea!

Vierailija
25/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän juttu taas...? 

Olen aina saanut erinomaista palvelua stadin terkareilta. Kokemusta ei Haagasta, mutta Kallion, Laakson (nyt suljettu) ja Munkkiniemen alueelta. Vaivat on otettu vakavasti ja pari kertaa terveydehnoitaja on läehttänyt lääkäriin heti kun sellainen on löytnyt. Ei ole myöskään mitään valittamista palvelun ystävällisyyden suhteen mutta ehkä se johtuu siitä että olen selvin päin ja asiallinen ja osaan normi käytöstavat. 

Myös iäkkäät vanhempani saivat aina asiallista ja ystävällistä kohtelua, vaikka kävivät elämänsä loppuvaiheessa vähän sekaviksi molemmat. 

Jatkakaa tärkeätä ja kiireistä työtänne, terkkarien henkilökunta! 

Vierailija
26/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Päivän Haukutaan hoitajia -ketju.

Nyt ihan syystäkin

Vierailija
27/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Päivän Haukutaan hoitajia -ketju.

Nyt ihan syystäkin

Samaa mieltä 👍  Haaga on kyllä "kunnostautunut" monella tavalla, muun muassa olemalla objektiivisesti tutkittuna kaikkein hitain ja huonolaatuisin takaisinsoittaja kaikista  Helsingin terveysasemistav. 2024 (ks. mm. HS).

Haagan terveysaseman surkea ja tympeä palvelu on kyllä tiedossa alueen kanta-asukkailla ollut jo vuosikaudet. Ja nyt kun ylilääkäri vaihtui, meno 🌿on entisestään huonontunut. (Silti ylilääkäri oli taas katsonut aiheelliseksi palkita itseään 2,5 kuukauden kesälomalla.Only in Finland ...)

Vierailija
28/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅Siis kun tuo aloittajan tarina kuulostaa niin käsittämättömältä! Mutta kun pahinta on se, että se on totta!!😂

Vierailija
29/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemansa voi vaihtaa, mitään erityistä syytä ei tarvi olla. Jääkööt Haagassa nuolemaan näppejään.

Vierailija
30/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysasemansa voi vaihtaa, mitään erityistä syytä ei tarvi olla. Jääkööt Haagassa nuolemaan näppejään.

Näinhän ainakin itse olen tekemässäkin. Ja valituksen AVIin.

Olen myös miettinyt, miten herkullisen lehtijutun joku toimittaja tästä saisi!

Lääkärit, jotka jättävät hengen tärkeät reseptit uusimatta ja lähtevät hyvillä mielin lomille.

Vastaanottovirkailijat, jotka suhtautuvat sairaisiin asiakkaisiin potilaisiin kuin vapaa-aikansa keskeyttäjiin...

Vierailija
31/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän juttu taas...? 

Olen aina saanut erinomaista palvelua stadin terkareilta. Kokemusta ei Haagasta, mutta Kallion, Laakson (nyt suljettu) ja Munkkiniemen alueelta. Vaivat on otettu vakavasti ja pari kertaa terveydehnoitaja on läehttänyt lääkäriin heti kun sellainen on löytnyt. Ei ole myöskään mitään valittamista palvelun ystävällisyyden suhteen mutta ehkä se johtuu siitä että olen selvin päin ja asiallinen ja osaan normi käytöstavat. 

Myös iäkkäät vanhempani saivat aina asiallista ja ystävällistä kohtelua, vaikka kävivät elämänsä loppuvaiheessa vähän sekaviksi molemmat. 

Jatkakaa tärkeätä ja kiireistä työtänne, terkkarien henkilökunta! 

Todella outo teksti siinä mielessä, että pitäisikö Suomessa olla humalassa voidakseen valittaa huonosta palvelusta... ? 

Vierailija
32/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin ikävää, että yhteiskunta on kahtiajakautunut sillä tavalla, että hyvää palvelua saa kuitenkin helpommin kovalla rahalla ja että lääkärit terveyskeskukisissa suhtautuvat  asiakkaisiin helposti hieman alentuvasti.

Vierailija
33/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Haagan terveysaseman puhelinpalvelu on parantunut sen jälkeen, kun julkistettiin lehdissä, kuinka se oli romahtanut ylilääkärin vaihtumisen jälkeen. Mutta muu palvelu on mennyt, jos mahdollista, huonompaan suuntaan. Esim. jatkotutkimuksesta ja resepteistä huolehtiminen.

Vierailija
34/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanvatkaaja kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla vähän wt. Ne on yleensä kovimpia valittajia. Olen silloin tällöin asioinut Haagan terveysasemalla. Yhtään epäasiallista työntekijää en ole nähnyt, mutta epäasiallisia potilaita kyllä useita.

Se on totta. Yleensä huonokäytölsiset saavat huonoa palvelua. Oikeasti ystävällinen ja hyväkäytöksinen asiakas ilahduttaa asiakaspalvelijaa ja häntä tulee automaattisesti palvelua yhtä fiksusti.

Toinen on tietysti terveydenhuollon ongelma-asiakas, joku julkisia palveluita vihaava persu joka ei jätä kertomatta mielipidettään julkisesta sektorista ja joka oikaisee mielellään koululääketieteen mielipiteitä hopeavedestä ja koronarokotteista.

Vierailija
35/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin itse olen asioinut eli noin 20 vuotta tässä arvauskeskuksessa, on meno ollut samanlaista. Ihmettelen, eivätkö nämä koskaan jää eläkkeellekään...?? Ilmeisesti lääkäreidenkin keskuudessa tällä arvauskeskuksella on sellainen maine että paremmat lääkärit häipyvät täältä heti tilaisuuden tullen. Täällä hallitsee rklkki, jonka huonot lääkärit tekevät mahdollisimman paljon mahdollisimman vähän töitä ja hoitajat ovat Helsingin surkenita ö-luokkaa

Mutta siellä on sitä työhyvinvointia?  Yritä kiristää niin tulee huutoa.

Vierailija
36/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja taitaa olla vähän wt. Ne on yleensä kovimpia valittajia. Olen silloin tällöin asioinut Haagan terveysasemalla. Yhtään epäasiallista työntekijää en ole nähnyt, mutta epäasiallisia potilaita kyllä useita.

....Toinen on tietysti terveydenhuollon ongelma-asiakas, joku julkisia palveluita vihaava persu joka ei jätä kertomatta mielipidettään julkisesta sektorista ja joka oikaisee mielellään koululääketieteen mielipiteitä hopeavedestä ja koronarokotteista.

Tämähän se on joka lääkärin toiveasiakas. Amiksen käynyt salaliittohörhäke joka tietää mielestään paremmin kuin joku pelkkä tohtori mutta joka kuitenkin tarvitsee koululääketiedettä saadaksen lääkkeensä. 

Vierailija
37/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta. Yleensä huonokäytölsiset saavat huonoa palvelua. Oikeasti ystävällinen ja hyväkäytöksinen asiakas ilahduttaa asiakaspalvelijaa ja häntä tulee automaattisesti palvelua yhtä fiksusti.

Toinen on tietysti terveydenhuollon ongelma-asiakas, joku julkisia palveluita vihaava persu joka ei jätä kertomatta mielipidettään julkisesta sektorista ja joka oikaisee mielellään koululääketieteen mielipiteitä hopeavedestä ja koronarokotteista.

Noh, noh. Huonosta palvelusta voi hermostua myös akateeminen asiakas, joka on sanokaamme kristillinen. Ei nyt syvennetä yhteiskunnan kahtiajakoa,, tässä ketjussa.puhutaan Suomen julkisen terveydenhuollon tasosta ja toinintatavoista (joita kokkarit ja persut yhdessä ovat ajaneet entistä pahempaan ahdinkoon), ei terveyskeskusasiakkaiden äänestyskäyttäytymisestä tai koulutustasosta.

Vierailija
38/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopea edestä...?

Vierailija
39/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomus"tieteestä" ja Haagan terveyskeskuksesta puheen ollen. Sain kerran kantapäähäni ison lasinsirpaleen; näin, kun se lennähti jalkaani! Painelin Haagan terveysasemalle kertomaan tapauksesta ja näyttämään jalkaani. Kun lasinpalaa "ei löytynyt", sain diagnoosiksi "krooninen akillesjänteen tulehdus". ONNEKSI maalaisjärkenk esti mua alkamasra treenata "tulehtunutta akillesjännettä"🙏 Lasinpala -terävä kuin veitsi, pituus 4-5 cm!!- työntyi itse ulos joitain kk myöhemmin! Mieleen kyllä tuli vahvasti sana "arvauskeskus".....

Vierailija
40/98 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kilometrin päässä Maunulan terveysasemalla puheluihin vastaa lähihoitaja, jonka mielestä äidin pitää hoitaa lasten terveysasiat. Pari kertaa olen johonkin kysymykseen, tyyliin kuka lääkäri oli viimekerralla tms. , vastannut että en muista, lapsi kävi isän kanssa, niin on infottu että äitien pitää tietää tällaiset. Mun mies varasi lapselle lääkäriaikaa ja hoitaja pyysi antamaan puhelimen äidille. Äitien kanssa sovitaan ajat. Mies totesi että tehdään ennemmin niin, että sä annat puhelimen sun esihenkilölle.

Toivottavasti on yksi ja sama henkilö, eikä noin vajaita hoitajia ole montaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän