Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haagan terveysaseman vastaanottohenkilökunta on kuin parodiasta

Vierailija
19.09.2018 |

Karseampaa asiakaspalvelua saa hakea. Ei tervehditö, huudellaan potilaan yli omia juttuja kahvileivistä, juostaan sukkasilleen pitkin terveysasemaa, pidetään palaveria isolla porukalla vaikka jonossa 15 potilasta, lääkäri myöhässä 1,5 h , mutta ei kiinnosta ketään. Ei näköjään mitään koulutusta.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallion terkkarissa oli juuri tuollainen meininki ennen lakkautustaan. Kuin vanhasta Turhapuro-sketsistä. Olin ainoa asiakas, ainoa vuorinumero. Kesti varmaan tunnin päästä tiskille vaikka tiskillä oli koko ajan ihminen tekemättä mitään.

Haagan terveysasemallahan olen monta kertaa ollut tulla todella kirjaimellisesti hulluksi :0 Katson vain voimattomana, kuinka 4-5 "vastaanottotyöntekijää" hölisee keskenään vilkaisemattakaan jonoa, joka kasvaa, kasvaa, kasvaa......

Vierailija
62/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää valitus, antakaa palautetta!!!

Ei auta, tilanne on korjattu.

Kun asiakkaiden taso laski, niin tasapainon vuoksi laskettiin  myös henkilökunnan tasoa.

Näin on saavutettu haluttu lopputulos, eikä enää ole korjattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osataan sitä sairaalapäivystyksen tarkkailussakin: Yleensä valitusvirsi kuuluu, että kun on niin ruuhkaa.

No kerran yöllä ruuhkaa EI ollut. Potilaita oli ehkä kolme. Mutta eipä ollut hoitajiakaan, he olivat hävinneet. Tuntiin pariin ei näkynyt yhtään hoitsua

Lähdin käymään vessassa ja samalla kävelin ns. toimiston ohi. Sieltä löytyivät kaikki kolme hoitajaa: istuivat lattialla kahvimukien kanssa, nauraa räkättivät ja vertailivat jouluvalmistelujaan ja matkasuunnitelmiaan.

Tämä oli Espoon Jorvissa.

Olisi pitänyt tehdä valitus, mut ei ollut energiaa.

Oisit videokuvannut tilanteen  pitkään, ja laittanut iltapäivälehtiin. Johan ois osastonhoitaja alkanut selittelemään ja muutamat potkut tullu. Ei mitään muistutuksia.

Vierailija
64/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun asiakkaiden taso laski, niin tasapainon vuoksi laskettiin  myös henkilökunnan tasoa.

Näin on saavutettu haluttu lopputulos, eikä enää ole korjattavaa

Oletpa hauska! Hah hah 

Sopisin Trumpin Jenkkilään. Menolippu👍

Vierailija
65/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SopisiT!!

Vierailija
66/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti tänne eilen pitkän nimilistan, ilmeisesti Haagan henkilökunnan nimiä... Aika rohkeaa, kun niinhän ei saa tehdä.

Vierailija
67/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin terveysasemalla päivystyksessä ja sairaalan päivystyksessä voi olla, että käytävällä on odottamassa kolme ihmistä. Ja ihmetellään, että kun ei ole ruuhkaa. Miksi pitää odottaa?

Ihmiset eivät ymmärrä sitä, että sieltä päivystystilojen takaovesta tulee toistuvasti ambulanssilla paareilla hoidettavia. He eivät näy odotustiloissa vaan viedään suoraan päivystykseen hoidettavaksi ja ovat kiireellisempiä hoidettavia kuin ne jotka odottavat käytävällä. Se kiire ei näy muille mikä siellä päivystyksessä on. Ärsyttää suunnattomasti kun saa haukut päällensä odottelusta ja itse olet juuri ollut vaikka elvytystilanteessa. Siis jonkun henki on ollut katkolla ja sitten valitetaan kun nielukipuinen flunssapotilas joutuu odottamaan. Tätä ei vaan ymmärretä.

Vierailija
68/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asiakkaiden taso laski?

Onko tuo sitä eriyttämistä, sote vs. julkinen?

Vierailija
69/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin terveysasemalla päivystyksessä ja sairaalan päivystyksessä voi olla, että käytävällä on odottamassa kolme ihmistä. Ja ihmetellään, että kun ei ole ruuhkaa. Miksi pitää odottaa?

Ihmiset eivät ymmärrä sitä, että sieltä päivystystilojen takaovesta tulee toistuvasti ambulanssilla paareilla hoidettavia. He eivät näy odotustiloissa vaan viedään suoraan päivystykseen hoidettavaksi ja ovat kiireellisempiä hoidettavia kuin ne jotka odottavat käytävällä. Se kiire ei näy muille mikä siellä päivystyksessä on. Ärsyttää suunnattomasti kun saa haukut päällensä odottelusta ja itse olet juuri ollut vaikka elvytystilanteessa. Siis jonkun henki on ollut katkolla ja sitten valitetaan kun nielukipuinen flunssapotilas joutuu odottamaan. Tätä ei vaan ymmärretä.

Seliseli! Ainakin Peijaksessa näkyy suoraan päivystyksestä mistä ne ensiapu-hoitajat tulevat potilaineen! Sinä iltana/yönä kun itse olin siellä, ei kyllä ovi todellakaan käynyt ns. jatkuvasti, jos ollenkaan! Ehkä yksi tuollainen tapaus tuli koko illan/yön aikana. Kaikkialla oli todella hiljaista! Fakta on se, että teitä laiskottelijoita ei todellakaan päästetä joka paikkaan töihin! Ainakaan Meilahteen, siellä oikeasti tehdään töitä! Ainakin Peijaksessa ja Katriinan sairaalassa on pahimmat laiskottelijat! Tehohoito-potilaitakaan ei tarkkailla kunnolla! Eikä muitakaan sellaisia jotka vaatisivat jatkuvaa tarkkailua. Monesti hoitsut tosiaan menevät johonkin yhteen paikkaa juoruilemaan ja potilaat "pärjäävät" ittekseen ties missä!

Vierailija
70/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seliseli! Ainakin Peijaksessa näkyy suoraan päivystyksestä mistä ne ensiapu-hoitajat tulevat potilaineen! Sinä iltana/yönä kun itse olin siellä, ei kyllä ovi todellakaan käynyt ns. jatkuvasti, jos ollenkaan! Ehkä yksi tuollainen tapaus tuli koko illan/yön aikana. Kaikkialla oli todella hiljaista! Fakta on se, että teitä laiskottelijoita ei todellakaan päästetä joka paikkaan töihin! Ainakaan Meilahteen, siellä oikeasti tehdään töitä! Ainakin Peijaksessa ja Katriinan sairaalassa on pahimmat laiskottelijat! Tehohoito-potilaitakaan ei tarkkailla kunnolla! Eikä muitakaan sellaisia jotka vaatisivat jatkuvaa tarkkailua. Monesti hoitsut tosiaan menevät johonkin yhteen paikkaa juoruilemaan ja potilaat "pärjäävät" ittekseen ties missä!"

No jos ei ovi käynyt eikä tullut potilaita niin mitä hoitajien pitäisi tehdä potilaita odotellessa? Jutella sun kanssa mukavia? 

Vierailija
71/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin, jossa olen itse käynyt, oli Kivenlahden terveysasema.

Vierailija
72/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaat sekopäät taas valittavat kun eivät saa huumeita päivystyksestä. Eutanasia olisi noille paras ratkaisu.

Vierailija
73/98 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän terveysasemalla käy kuin mielisairaat, narkomaanit, vammaiset ja muu väki joka lomailee veronmaksajien rahoilla vuodesta toiseen. Parasta olisi sulkea kaikki terveysasemat niin roska väkis saataisiin muuttamaan maasta.

Vierailija
74/98 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän terveysasemalla käy kuin mielisairaat, narkomaanit, vammaiset ja muu väki joka lomailee veronmaksajien rahoilla vuodesta toiseen. Parasta olisi sulkea kaikki terveysasemat niin roska väkis saataisiin muuttamaan maasta.

Ehkä kannattaisi kuitenkin opiskella hieman suomen kieltä ennen kuin tulee palstalle keuhkaamaan roskaväestä, joka siis on yhdyssana 👍

Ei se elämän kova koulu saa sua oppimaan suomen eikä muiden kielten kielioppia. 

Kovaa tekstiä kirjoitustaidottomalta wt.

Vierailija
75/98 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä taas yksi persu, joka luulee olevansa yläluokkaa?

Vierailija
76/98 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti tänne eilen pitkän nimilistan, ilmeisesti Haagan henkilökunnan nimiä... Aika rohkeaa, kun niinhän ei saa tehdä.

Miksei muka saisi, pösilö?

Vierailija
77/98 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää hoitsut oikeasti voisivat hoitaa ne lomamatkakeskustelunsa ihan vapaa-ajalla. Ei kenellekään makseta paskanjauhuusta.

Tosiaan; jos mitään muuta ttekemistä ei työajalla (muka) löydy, niin silloin yritetään tehdä silti niitä omia hoitoalan hommia eli vaikkapa keskustellaan asiakkaiden kanssa.

Vapaa-ajalla (esim. lounastauolla) voi sitten puhua siitä,  esim. minne pääsee halvimmalla lomalle. Ja vertailla lomakohteen tatuointiliikkeiden hintoja.

Vierailija
78/98 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vinkki iltasanomiin. Parempi olisi vielä mukaan kuva hoitajista tauolla. 

Vierailija
79/98 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina miettii miten te onnistutte saamaan tuollaista kohtelua? Epämääräisiä sairauksia? Kärtätte reseptejä?  vai lähestyttekö vaan vihamielisesti?

Minä olen aina saanut hyvää palvelua sekä stadin terkkareilta että keskussairaalasta. 

Vierailija
80/98 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä aina miettii miten te onnistutte saamaan tuollaista kohtelua? Epämääräisiä sairauksia? Kärtätte reseptejä?  vai lähestyttekö vaan vihamielisesti?

Minä olen aina saanut hyvää palvelua sekä stadin terkkareilta että keskussairaalasta. 

Eiköhän tämänkin ketjun "minulle kanssa kävi noin" kokemukset ole yhdestä ja samasta kynästä. Joltakulta on viety kolmiolöäkkeet tai salkku? Nyt on aikaa kirjoitella vauvikselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi