Eikö noi Sohvaperunat juo alkoa?
Mun mielestä lasi viiniä kruunaa joskus hyvän tv-ohjelman. Näillä kaikilla jotain muuta lasissa ja herkkuja.
Kommentit (23)
Oskulla ja Juhanilla on ollut olutta ja niillä homopojilla skumppaa.
Joillain oli olutta, ja kertoivat sen olevan ” trendikästä alkoholitonta”
Maailmalla sitä viiniä ym juodaan niin usein että ei tarvitse kruunata mitään. Ihan perushommaa juoda lasi viiniä illalla kun tehdään ruokaa ja toinen lasi ruuan kanssa. Aikuiset juo viiniä ym myös kun lapset ovat menneet nukkumaan. Kylässä juodaan viiniä ja ravintolassa juodaan viiniä eikä siitä tehdä mitään numeroa eikä ole syntiä ja rappiota.
Vierailija kirjoitti:
Oskulla ja Juhanilla on ollut olutta ja niillä homopojilla skumppaa.
Osku ja Juhani ovat homopari. Sen näkee kilometrin päähän. Koko ajan sellainen jännite niillä. Yrittävät olla mukamas niin rentoa heteromiestä, mutta yrittävät vain peitellä todellista luontoaan.
Jos se on Ylen opetusohjelma ;) perseet vedetään kuvausryhmän kanssa vasta kuvausten jälkeen.
Oli niillä skumppaa tms ainakin silloin kun katsoivat linnanjuhlia. Minusta sopii paremmin ohjelman linjaan, etteivät juo alkoholia.
Ja sonnat,tosi pienikin alkoholimäärä vie keskittymiskyvyn eikä ohjelman seuraamisesta tule mitään.
Puhumattakaan jos koko viinilasillisen kumoaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä lasi viiniä kruunaa joskus hyvän tv-ohjelman. Näillä kaikilla jotain muuta lasissa ja herkkuja.
Apua :D
Millainen tv-ohjelma kaipais lasillista punaviiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua :D
Millainen tv-ohjelma kaipais lasillista punaviiniä?
vaikka argentiinan pampalla ratsastus. Sukellusohjelmiin valkoviini.
Sehän on arki-illan tv -katselua perheen kanssa. Miten viini siihen kuuluisi?
Niitä on varmaan kielletty juomasta alkoholia. Ei oo ohjelman idea, että ensin vedetään viinaa ja sitten maistissa aletaan haukkua niitä ohjelmia.
Muutenkin tuon sarjan kuvaaminen on aika paljon kaavamaisempaa kuin että kuvaajat tulisi heidän koteihinsa ex tempore kun heillä on tietty ohjelma menossa, se vaan yritetään saada näyttämään luonnolliselta.
Niin koska hauskaahan on vaikea olla ilman alkoholia? En ymmärrä mitä lisää alkoholi lasissa toisi ohjelmaan.
Mun mielestä jokainen saa syödä ja juoda mitä itse parhaana pitää mutta hyvässä seurassa juttu lentää ja nauru raikaa ilman kuplivaakin
Sohvaperunat ovat "elokuvailta" eivätkä mitkään illanistujaiset.
Ekalla kaudella oli useinkin. Varmaan tietoisesti karsittu.
Mielestäni Soilella ja miehellä on ollut valkkaria
Voihan sitä vetää vaikka pullon kossua ennen kuvauksia tai teemukissa onkin viskiä ym.
oksettavaa et joka tilanteeseen kuuluu alkoholi.. ite juon juhlissa, en todellakaa kotona sohvalla köllöttäessä
Eikö sillä oululaisella Lindalla ole ollut reiluja viinilasillisia ja mikäs siinä. Minä ihmettelen enenmän runsasta kahvinjuontia, kun itse täytyy lopettaa jo iltapäivällä. Eipä kyllä alkoholikaan minun tv:n katseluuni kuulu.
Ne ei katso hyviä ohjelmia. Vai kruunaa se viini jo tv;n katsomisenkin... only in F