Käännetään tinderiä selkokielelle
räväkkä=alkkis ilman käytöstapoja tai impulssikontrollia
temperamenttinen=mielenterveysongelma ja persoonallisuushäiriö, jotka aiheuttavat väkivaltaisuutta
pieni mutta pippurinen=uhriutuja
en tarvitse miestä=tarvitsen miestä taloudellisita syistä ja korjaamaan esineet joissa on liikkuvia osia
Keksikää lisää.
Kommentit (18)
Kiltti nallekarhu=tahdoton tossu, ylipainoinen vätys ilman työtä tai harrastuksia
En varsinasesti etsi parisuhdetta mutta mistä sen koskaan tietää...=Panen kaikkea mikä liikkuu, seksiriippuvainen
Kiltti mies=haluan alistaa naista, mutta en uskalla
tavallinen mies = tylsä tyyppi, joka ei ole kiinnostunut mistään. Naiset katsovat suoraan läpi. Treffit tällasen kanssa jää yhteen.
Kun mies sanoo että on avoimin mielin liikkeellä, voit olla varma että hakee vain seksiä.
Urheilullinen = heittää tikkaa / pelaa bilistä pubissa
Kun nainen mainitsee ettei hae seksiä, on saanti varma ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen = heittää tikkaa / pelaa bilistä pubissa
yleensä tuo on miehillä, että pelasi futista tosissaan 16 vuotiaaksi ja nyt on 20 vuotta ollut tauolla :)
"Matkustelu on lähellä sydäntä" = Kerran kävin Kanariansaarilla, vois mennä uudestaankin
Vierailija kirjoitti:
"Matkustelu on lähellä sydäntä" = Kerran kävin Kanariansaarilla, vois mennä uudestaankin
"Matkustelu on lähellä sydäntä" = Haluan, että sinulla varaa kustantaa kalliita ulkomaanmatkoja.
Vierailija kirjoitti:
juoksut juossut=elätä lapseni ja minut selibaatissa
Lankesin tollaseen ja toi on TÄYSIN totta. 3kk olin ja heippa.
olen 175 cm = vain 185 cm ja sitä pidemmät miehet, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä luulisi, mutta kyllä ne tekee poikkeuksiakin. Ainakin sitten kolmenkympin huonommalla puolella, missä itsekin olen.
t. 174cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä luulisi, mutta kyllä ne tekee poikkeuksiakin. Ainakin sitten kolmenkympin huonommalla puolella, missä itsekin olen.
t. 174cm
Ja kaikki muut tässä ketjussa mainitut asiathan tietenkin pitävät aina paikkaansa. Vähän vähemälle sitä selittelyä, vaikka omalle kohdalle osuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 174cm
Ja kaikki muut tässä ketjussa mainitut asiathan tietenkin pitävät aina paikkaansa. Vähän vähemälle sitä selittelyä, vaikka omalle kohdalle osuisikin.
Miten niin, omalle khdalle? Taisit erehtyä sukupuolestani.
Ainakin kaikki naisista sanotut pitävät 90% paikkansa, paitsi tuo. Tuo on ehkä vain puolet ajasta totta, oman kokemuksen mukaan.
Ei ne ole pelkästään vitsejä, kuten saatoit luulla. Ne ovat hauskoja, koska ne ovat totta. Melkein aina.
Ei esittelytekstiä = Etsin vain irtopíllua, pílluillehan ei tarvitse itseään esitellä.
Tekee reissutyötä = Tinder-panoja ympäri Suomea.
Ikä on vain numero - minulle kelpaa vain reilusti itseäni nuorempi
juoksut juossut=elätä lapseni ja minut selibaatissa