Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvaile miehesi ällöin kaveri! ja kivoin!

Vierailija
05.05.2006 |

mun miehen se ällöin ja mun silmiin vastenmielisin kaveri on yks kolmikymppinen, yksinasuva, töissäkäyvä, varmaan ihan perus-poikamies. ei noteeraa mua lainkaan, ei puhu mitään, ei katso päin. istuessamme iltaa kolmeen pekkaan hänen luonaan (aikana ennen lapsen syntymää) ei tarjoa mulle mitään, kaatoi vaan miehelle lasiin täydennystä (ja nimenomaan oli pyytänyt meitä luokseen istumaan, että hän tarjoaa juomat). puhuu ainoastaan miehelle " ootko jani nähnyt sitä ja sitä leffaa?" , pyytää vain miestä tupakalle, vaikka minäkin poltin. jutut ja äänensävy on tosi rasittavat, on tietävinään kaikesta kaiken ja olevinaan niin älyttömän sarkastinen ja fiksu.

kivoin miehen kavereista on taas eräs meistä hiukan nuorempi black metal-muusikko. älyttömän kohtelias ja kaikki seurueen jäsenet huomioiva. jutellessaan katsoo vuorotellen kaikkia silmiin, ihan riippumatta siitä mitä juttelee. jos meille tullessaan minä avaan oven niin jää hetkeksi juttelemaan ja kysyy minunkin kuulumiset ennen kuin alkaa tiedustella miehen sijaintia. hauska ja huumorintajuinen ihminen, muttei millään muotoa ulkokultainen tai muuten teeskentelijä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöin, jota en voi sietää ollenkaan, on mieheni bändikaveri. On-off seurusteva, normaalia työssäkäyntiä vierastava narkkari.

Kivoin on miehen veli. Avoin, mukava ihminen.

Vierailija
2/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitähän piisaa. Ällöin on 60-vuotias juoppo, vaimon hakkaaja, joka soittelee aina kännissä miehelleni ja pyytää häntä juopottelemaan. Onneksi mies ei sentään mukaan lähde. Kivoin on nelikymppinen poikamies. Tosi rauhallinen, hiljaisen oloinen, vähän kuin minä. Taidan olla jopa vähän ihastunut häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdottomasti sen pikkuveli, miehen kanssa ihan saman tyyppisiä huumoriltaan ja älyltään.

Ällöin on yks marokosta alunperin lähtösin oleva heppu. Ei arvosta naista yhtään, mä oon sille pelkkä rasite, korkeintaan käyn palvelijaks j ajälkien siivoojaks. Se on tietysti sinkku, harrastaa yhenyön juttuja ja arvostelee kovin sanoin niitä panojaan aina meillä käydessään.

Vierailija
4/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikalju kolmikymppinen yksinasuva nörtti-insinööri, peruspoikamies, joka ei turhia puhu ja kulkee aina samanlaisissa farkuissa ja ruutupaidassa. Mutta se on mukava, reilu ja ymmärtää arvostaa seuraa tai olla lainkaan lähtemättä mukaan jos ei tunnu siltä.

Ällöin tapaus taas on tyypillinen alemman keskijohdon pikkupomo, asuu rivarikämpässä kasvatustieteilijävaimon ja yhden lapsen kanssa, ympäröi itsensä valkoisilla huonekaluilla ja uudehkolla farmariautolla. Joka kerran kun heidän kanssaan on vaikka ulkona syömässä he antavat ymmärtää olevansa parempia ihmisiä ja joko morkkaavat tai säälivät meidän tapoja ja elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän