Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaisit puutarhatöistä teinille?

Vierailija
05.05.2006 |

14 vuotias puolituttu tyttö tekisi yhdessä kanssani hommia puutarhassa, muutaman tunnin kerralla silloin tällöin.

Riittääkö 3e/h?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kannata lapsityövoimaa, toisin kuin sinä. Vanhempien kuuluu kustantaa ihan kaikki alle 18v. lapselle! Laki jo määrää elatusvelvollisuuden.

Surullista että on lapsia jotka joutuvat kykkimään mansikkapellolla orjatyössä saadakseen sellaista joka vanhempien kuuluisi maksaa.

En voi hyväksyä tätä!

Lapsi ei tosiaan pilalle mene jos sille antaa kaikkea mitä lapselle kuuluukin antaa. Kas kun ette maksuta lasta syömisestä ja asumisesta teillä!

Vierailija
22/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihana, että on hyväntekijöitä, mutta rajansa kullakin.

Siis oikeasti HALUAT antaa 10euroa tunnista lapselle??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en kannata lapsityövoimaa, toisin kuin sinä. Vanhempien kuuluu kustantaa ihan kaikki alle 18v. lapselle! Laki jo määrää elatusvelvollisuuden.

Surullista että on lapsia jotka joutuvat kykkimään mansikkapellolla orjatyössä saadakseen sellaista joka vanhempien kuuluisi maksaa.

En voi hyväksyä tätä!

Lapsi ei tosiaan pilalle mene jos sille antaa kaikkea mitä lapselle kuuluukin antaa. Kas kun ette maksuta lasta syömisestä ja asumisesta teillä!

siis kännykkä ja siihen pelit soittarit yms. on elämäsi suola ja tärkeys!!!! suorastaan elatusvelvollisuuslakiin on liitettävä pykälä, joka pakottaa tilaamaan turhuuksia kännykkään. ust

Vierailija
24/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä työssäni tuntipalkka vaivaiset 9¿ ja siitä verot vielä pois. Kyllä minulle maittaisii 10¿/h ja etenkin kortitta niin kuin yleensä noille " naapurin likoille" maksetaan.

Vierailija:

Minusta noin pienen ei vielä tarvitse tajuta että kuinka huonoja palkat oikeasti on.

Minä maksaisin mieluusti vaikka 10 eur tunnilta jos joku lapsi laittaisi pihaani, en tosiaan ole pihi ja tuonikäisillä on tosi vähän käyttörahaa!

Vierailija
25/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on jatkuvasti ihmisiä työharjoittelussa eli käytännöllisesti katsottuna orjana alle 4 euron tuntipalkalla. Uusia työpaikkoja ei koskaan synny kun uusi ilmainen orja haetaan entisen tilalle.

Vierailija
26/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsenne täytyy tienata orjatyöhommissa, huh.

Toisaalta jonkun ne hommat on pakko tehdä, ja köyhälistö tekee ettei meidän parempien ihmisten tarvitse.

Vierailija
27/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin joku alkaa sanomaan työharjoittelijoita/työharjoittelua orjuudeksi...

Tiedän yrityksiä, joissa on harjoittelijoita. Harjoittelija on onnellinen kun saa kokemusta alalta. Joka alalle ei pääse heti kovapalkkaisiin hommiin. Oiva keino saada jalansijaa.

Yritys antaa mahdollisuuden KOKEMATTOMALLE harjoittelijalle päästä töihin. Se kuule maksaa aika paljon yritykselle, että ihminen ei tee 100% työtään. Osa harjoittelijoista aloittaa jopa kahvinkeitolla (hui sentään, kamala maailma, ei pääse heti esimiestehtäviin) mutta sitten etenee.

Moni harjoittelija TARVITSEE harjoittelupaikan koulua varten. Itseasiassa minä jopa maksaisin nyt siitä ilosta, että saisin opinnäytetyön aiheen/harjoittelupaikan haluamaltani alalta. Oikeasti.

Vierailija
28/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pystyt elämään muiden ihmisten kanssa?

Toivottavasti et ole ystäväni. En haluaisi tuntea sinua.

Vierailija
29/29 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki harjoittelupaikat missä itse olen ollut ovat olleet ihan sitä " oikeaa työtä" ja näissä työpaikoissa todella harjoittelija korvaa sen yhden puuttuvan työntekijän joka tarvittaisiin mutta ei hankita kun saadaan ilmainen tilalle.

Vierailija:

Ennenkuin joku alkaa sanomaan työharjoittelijoita/työharjoittelua orjuudeksi...

Tiedän yrityksiä, joissa on harjoittelijoita. Harjoittelija on onnellinen kun saa kokemusta alalta. Joka alalle ei pääse heti kovapalkkaisiin hommiin. Oiva keino saada jalansijaa.

Yritys antaa mahdollisuuden KOKEMATTOMALLE harjoittelijalle päästä töihin. Se kuule maksaa aika paljon yritykselle, että ihminen ei tee 100% työtään. Osa harjoittelijoista aloittaa jopa kahvinkeitolla (hui sentään, kamala maailma, ei pääse heti esimiestehtäviin) mutta sitten etenee.

Moni harjoittelija TARVITSEE harjoittelupaikan koulua varten. Itseasiassa minä jopa maksaisin nyt siitä ilosta, että saisin opinnäytetyön aiheen/harjoittelupaikan haluamaltani alalta. Oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän