Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tälle naiselle on oikein tapahtunut?

Vierailija
19.09.2018 |

Muutama vuosi sitten tv-ohjelmassa ei näyttänyt tällaiselta:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/191c06b5-6c59-4283-8744-cf7d7771…

Huh huh

Kommentit (227)

Vierailija
161/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenkohotus liian nuorena.

Vierailija
162/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan sen ryppyreikä vielä ajotiukkaa, onko kukaan käynyt ujuttamssa sisäfilettä sisään, kertokoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ja yleensäkin pohjoismaalaiset plastikkakirurgit ja pistoshoitajat tekevät onneksi luonnollista jälkeä. Kiitos suomalaisen tasokkaan korkeakoulutuksen myös esteettisellä puolella niin kuka tahansa ei pysty alkaa puoskaroimaan toisten kasvoja vaan täytyy olla pätevyys ja erikoistuminen alalle jotta saa edes lääkelisenssejä esim. botoxiin.

Ulkomailla naama- ja rintaleikkauksia kuulemma tekee ihan yleislääkärit! Olen lukenut jostain että jopa ulkomaiset gynet ovat suorittaneet rintaimplanttien asennuksia asiakkaille koska se on tuottavaa bisnestä heille.

Yleensä ne joille on ilmestynyt oudot piirteet kasvoihin tai ne saattaa näyttää jopa liian vääristyneiltä, ovat teettäneet ne kohotuksensa ulkomailla. Veikkaan ettei Suomessa tehdä naisille niitä "feline face" kissanaamoja jotka ovat taas muotia esimerkiksi Jenkeissä.

Vierailija
164/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut kasvojenkohotus.

Botoxista tässä ei ole kyse. Ottakaa selvää ennen kuin huutelette. Oikein käytettynä ette voi MISTÄÄN tietää, että jollakin on botoxia.

Vierailija
165/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistunut kasvojenkohotus.

Botoxista tässä ei ole kyse. Ottakaa selvää ennen kuin huutelette. Oikein käytettynä ette voi MISTÄÄN tietää, että jollakin on botoxia.

Botoxin liikakäytön huomaa siitä ettei kulmakarvat liiku, naaman yläosa ei liiku tai luomet alkaa pahimmassa tapauksessa roikkua.

Vierailija
166/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytin aamulla tuota kuvaa miehelleni. Hän sanoi aina ihmetelleensä etenkin tuollaisia ankkahuulia, kun yhtä ainoaa kertaa ei ole näkynyt onnistuneen näköisiä huulten täyttöjä. Ja ihan turha väittää, että onnistuneita ei huomaa, kyllä ne vaan huomaa, ne kun eivät vaan ole luonnollisia. No, hän on myös silikonirintojen vastustaja, mutta ne voi kyllä kuulemma jotenkin ymmärtää vaikka nekin on useinmiten luonnottomat pallot.

Itseäni myös ihmetyttää nuo vahanaamat ja huulten täytöt. Olen useampaa julkkista katsottuani todennut, että ennenpitkää alkukantaiset juuremme tulevat niiden myötä näkyviin; naama alkaa muistuttaa apinoiden naamaa.

Miksi naiset näyttää miehilleen aina tällaisten rumien naisten kuvia?

Koska kun näyttää miehelleen kuvaa rumasta ja leikellystä naisesta, saa miehen sanomaan että kauneusleikkaukset on p.rseestä. Koskaan nämä naiset eivät näytä miehelleen kuvia kauniista ja leikellyistä naisista, että kyllä kauneusleikkaukset voivat joskus onnistuakin. Naisilla on aina oma lehmä ojassa. Haluavat kuulla omalta mieheltään vain haukkuja muiden naisten ulkonäöstä.

Ei pidä paikkaansa. Millaisissa parisuhteissa te oikein elätte, ja kuinka heikko oma itsetuntonne on, jos näin on?

Minä näytän ihan yhtä lailla kuvia kauniista naisista ja voimme yhdessä ihailla kuvia. Minun itsetuntoni kestää myös kadulla osoittaa miehelleni hyvännäköinen nainen ja kehua tätä naista. Ei se minulta ole pois ja muutenkin minusta on kiva osoittaa positiivista huomiota ympärilleni.

Sulla on outo mies eikä sytytä sinua. Miksi katselette yhdessä naisia, sekin on kummallista. Ei hyvältä kuulosta.

Daa? Sinä varmaan kuljetat miestäsi pussi päässä ja itselläsi on sellaiset hevosen suojalasit, ettei näe sivuille?

Ajattele, minä jopa hymyilen vastaantulijoille, tervehdin hississä, bussissa, junassa, ravintolan viereisessä pöydässä istuvia jne.

Eiköhän se osaa katsella ilman minun apuani ihan minne lystää, en ole hänen opaskoiransa. Minäkin hymyilen ihmisille mutta en sentään hulluna koko ajan joka paikassa, ja peräti juttelen tuntemattomille. Mun vuoro kysyä että onko sun miehes jotenkin impotentti tai muuten saamaton kun pitää noin muita tyrkyttää.

No voi herranen aika, miten tämä liittyy mihnkään? Ja kuka tässä muita tyrkyttää? Kunhan normaalissa keksustelussa voi todeta, että onpa kaunis nainen. Tai yhtä hyvin voin sanoa, että katsos mikä adonis tuolla menee. Ei meillä tarvitse mustasukkaisena vahtia, ettei toinen nyt vaan luo silmäystäkään vastakkaiseen sukupuoleen, ja ihan vapaasti saa kehuakin. Ehkä se johtuu siitä, että meillä molemmilla on hyvä itsetunto ja meillä on hyvä parisuhde?

Mitä sinä täällä mainostat parisuhteesi tapoja ihan kuin ne olisivat joku optimi ja paras mahdollinen. Itse en viitsi miehelle, jolla seisoo monta kertaa päivässä alkaa vinkkailemaan kaunottaria. Sun miehes on oikeasti seksuaalisesti laiska mutta et tajua sitä. Hyvä itsetunto on vaan olosuhteiden summa ja vahvinkin murenee kun ympäristötekijät tarpeeksi muuttuu. Olet vaan nyt täynnä itseäsi ja itsetuntoasi. Kun ihmettelet miten tämä liittyy mihinkään niin muista että itse aloitit tämän sivujuonteen.

Vierailija
167/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi poski-implantit, joilla haluttu saada aikaan korkeat poskipäät. Mutta se vaan korostaa naaman luihuutta.

Vierailija
168/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jostain lehtijutusta lukeneeni, ettei Mikko Alasen äiti ole saanut tavata lapsenlapsiaan sitten Mikon kuoleman. Maria katkaissut välit.

Vierailija
169/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena otsikon kysymykseen: hänon myynyt Ferrarin ja ostanut koko rahalla botoxia ja täyteaineita naamaansa.

Jackpot.

Vierailija
170/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOVIA OLETTE HAUKKUMAAN MUTTA MILTAHAN ITSE NAYTATTE?!?

Vierailija
171/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseltä näytetään!

Vierailija
172/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää nämä, jotka ilkeilevät, että näytti ennen leikkauksia jo pelottavalta / rumalta / oudolta tms. Minusta hän oli ennen iloisen, energisen ja hauskan näköinen kasvoistaan. Hänellä oli hyvin persoonalliset piirteet, ja ehkä vähän maanisen innostunut katse silmissään, mutta minusta hän näytti silti kivalta. Ei ihmisen tarvitse olla piirteiltään klassisen kaunis ollakseen miellyttävän näköinen.

https://lh3.googleusercontent.com/-q0GJrLiGWyo/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAADA/…

Vierailija
173/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ku luuli, et se oli näytelty koko ohjjelm. Ei ny Suammest tommossii miljunäärei löyry.

Vierailija
174/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää luettavaa tämä ketju. Eihän tuolla ihmisellä kauhean hyvin asiat ole. Miksi siis sivukaupalla haukkua hänen ulkonäköään?  Ihan oikeasti miettikääs vähän, mitä se itse kullekin antaa?  Kertoo ehkä enemmän teistä kommentoijista kuin Alasesta, jota kohtaan alan itse ainakin (luontaisesti altavastaajan/ heikomman puolelle menenevänä) tuntea myötätuntoa.

Vierailija
175/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytin aamulla tuota kuvaa miehelleni. Hän sanoi aina ihmetelleensä etenkin tuollaisia ankkahuulia, kun yhtä ainoaa kertaa ei ole näkynyt onnistuneen näköisiä huulten täyttöjä. Ja ihan turha väittää, että onnistuneita ei huomaa, kyllä ne vaan huomaa, ne kun eivät vaan ole luonnollisia. No, hän on myös silikonirintojen vastustaja, mutta ne voi kyllä kuulemma jotenkin ymmärtää vaikka nekin on useinmiten luonnottomat pallot.

Itseäni myös ihmetyttää nuo vahanaamat ja huulten täytöt. Olen useampaa julkkista katsottuani todennut, että ennenpitkää alkukantaiset juuremme tulevat niiden myötä näkyviin; naama alkaa muistuttaa apinoiden naamaa.

Miksi naiset näyttää miehilleen aina tällaisten rumien naisten kuvia?

Koska kun näyttää miehelleen kuvaa rumasta ja leikellystä naisesta, saa miehen sanomaan että kauneusleikkaukset on p.rseestä. Koskaan nämä naiset eivät näytä miehelleen kuvia kauniista ja leikellyistä naisista, että kyllä kauneusleikkaukset voivat joskus onnistuakin. Naisilla on aina oma lehmä ojassa. Haluavat kuulla omalta mieheltään vain haukkuja muiden naisten ulkonäöstä.

Ei pidä paikkaansa. Millaisissa parisuhteissa te oikein elätte, ja kuinka heikko oma itsetuntonne on, jos näin on?

Minä näytän ihan yhtä lailla kuvia kauniista naisista ja voimme yhdessä ihailla kuvia. Minun itsetuntoni kestää myös kadulla osoittaa miehelleni hyvännäköinen nainen ja kehua tätä naista. Ei se minulta ole pois ja muutenkin minusta on kiva osoittaa positiivista huomiota ympärilleni.

Sulla on outo mies eikä sytytä sinua. Miksi katselette yhdessä naisia, sekin on kummallista. Ei hyvältä kuulosta.

Daa? Sinä varmaan kuljetat miestäsi pussi päässä ja itselläsi on sellaiset hevosen suojalasit, ettei näe sivuille?

Ajattele, minä jopa hymyilen vastaantulijoille, tervehdin hississä, bussissa, junassa, ravintolan viereisessä pöydässä istuvia jne.

Eiköhän se osaa katsella ilman minun apuani ihan minne lystää, en ole hänen opaskoiransa. Minäkin hymyilen ihmisille mutta en sentään hulluna koko ajan joka paikassa, ja peräti juttelen tuntemattomille. Mun vuoro kysyä että onko sun miehes jotenkin impotentti tai muuten saamaton kun pitää noin muita tyrkyttää.

No voi herranen aika, miten tämä liittyy mihnkään? Ja kuka tässä muita tyrkyttää? Kunhan normaalissa keksustelussa voi todeta, että onpa kaunis nainen. Tai yhtä hyvin voin sanoa, että katsos mikä adonis tuolla menee. Ei meillä tarvitse mustasukkaisena vahtia, ettei toinen nyt vaan luo silmäystäkään vastakkaiseen sukupuoleen, ja ihan vapaasti saa kehuakin. Ehkä se johtuu siitä, että meillä molemmilla on hyvä itsetunto ja meillä on hyvä parisuhde?

Mitä sinä täällä mainostat parisuhteesi tapoja ihan kuin ne olisivat joku optimi ja paras mahdollinen. Itse en viitsi miehelle, jolla seisoo monta kertaa päivässä alkaa vinkkailemaan kaunottaria. Sun miehes on oikeasti seksuaalisesti laiska mutta et tajua sitä. Hyvä itsetunto on vaan olosuhteiden summa ja vahvinkin murenee kun ympäristötekijät tarpeeksi muuttuu. Olet vaan nyt täynnä itseäsi ja itsetuntoasi. Kun ihmettelet miten tämä liittyy mihinkään niin muista että itse aloitit tämän sivujuonteen.

Okei, alan ymmärtää ongelmasi. Jos miehelläsi viisari nousee aina vieraan naisen nähdessä, niin ymmärrän huolesi. Tuskin se silti mitään auttaa. Sinulla on merkillinen päättely (ilmeisesti em. syistä) toisten seksuualisesta aktiivisuudesta, on varmaan vaikea ymmärtää, että joillakin ne tarpeet kohtaavat ja aktiivisuus oman kumppanin kanssa on riittävä eikä siksi tarvitse yrittää rajoittaa vastakkaisen sukupuolen näkemistä ja kohtaamista.

Kommenttisi saamista alapeukuista päätellen moni on samaa mieltä kanssani, yhden yläpeukun taisit saada itseltäsi :D

Vierailija
176/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ihminen ei tajua että luonnollisuus on aina kauniimpaa, kuin tuollainen pumpattu ja kiristelty vahanukke? Ei sitä ikääntymistä ja kuolemaa kuitenkaan pakoon pääse.

Vierailija
177/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria oli ihan hyväpiirteinen sen tositeeveesarjan aikaan, ja kroppa hyvässä kunnossa

https://im.mtv.fi/image/332544/landscape16_9/1024/576/335f58dcea2c75a58…

Nyt näyttää siltä että olisi sairastunut, jotenkin heikon ja voimattoman näköinen noissa uusissa kuvissa  :-o

Vierailija
178/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan pelottavan näköinen ilmestys alkaa jo olla.

Vierailija
179/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tuo olio sulaa saunassa. Vai onko jo sulanut ja lapset muovailleet uusiksi?

Vierailija
180/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noille tyypeille pitäisi antaa minkäänlaista julkisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän