Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tälle naiselle on oikein tapahtunut?

Vierailija
19.09.2018 |

Muutama vuosi sitten tv-ohjelmassa ei näyttänyt tällaiselta:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/191c06b5-6c59-4283-8744-cf7d7771…

Huh huh

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi, muistatteko Ruotsin Miljonääriäidit-sarjasta Isabelin joka on naimisissa sen miljonääri-DJ:n kanssa?

Näytti muinoin Robinson-sarjassa tältä, sitten alkoi pumppauttaa huuliaan ja naamansa vuosikaudet Miljonääriäidit-sarjan aikaan kuten tuossa toisessa kuvassa;

https://cdn03.nyheter24.se/877711e607d403270200003a0012048202/2012/10/1…

Naama mennyt lopulta pistoshoitojen takia tällaiseen kuntoon nyt eli täynnä arpikudosta, ja kyseinen nainen täytti vasta 40v!

https://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/p…

Vierailija
182/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOVIA OLETTE HAUKKUMAAN MUTTA MILTAHAN ITSE NAYTATTE?!?

Naiselta, ainakin kun viimeksi tunti sitten peiliin katsoin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin hänen instaansa, hän on siis todellakin itse perustanut timanttibrändin ja hyvin näyttää Monacossa menevän! Ei varmaan paljoa hetkauta joku muinoin Suomessa kadonnut pikku auto. Pystyy varmaan jo ostamaan omilla tienesteillään vaikka kymmenen vastaavaa tilalle.

Vierailija
184/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi, muistatteko Ruotsin Miljonääriäidit-sarjasta Isabelin joka on naimisissa sen miljonääri-DJ:n kanssa?

Näytti muinoin Robinson-sarjassa tältä, sitten alkoi pumppauttaa huuliaan ja naamansa vuosikaudet Miljonääriäidit-sarjan aikaan kuten tuossa toisessa kuvassa;

https://cdn03.nyheter24.se/877711e607d403270200003a0012048202/2012/10/1…

Naama mennyt lopulta pistoshoitojen takia tällaiseen kuntoon nyt eli täynnä arpikudosta, ja kyseinen nainen täytti vasta 40v!

https://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/p…

Onpa surullista. Niin nätti ja iloisen näköinen likka tuossa lähtötilanteessa.

Vierailija
185/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus. Sehän on kuin Donatella Versace.

Vielä kun noita leikkauksia jatkaa, niin tulee aikaa myöten näyttämään samalta kuin amerikkalainen Jocelyn Wildenstein, jota myös kutsutaan nimillä Cat Woman, Lion Queen, Bride of Wildenstein...

Vierailija
186/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen Rikospaikka-ohjelmassa. Muistaakseni Pekka Lehtinen yritti saada haastattelua. Alanen tokaisi vain ettei tiedä mistään mitään/en kommentoi.

Vierailija
187/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää luettavaa tämä ketju. Eihän tuolla ihmisellä kauhean hyvin asiat ole. Miksi siis sivukaupalla haukkua hänen ulkonäköään?  Ihan oikeasti miettikääs vähän, mitä se itse kullekin antaa?  Kertoo ehkä enemmän teistä kommentoijista kuin Alasesta, jota kohtaan alan itse ainakin (luontaisesti altavastaajan/ heikomman puolelle menenevänä) tuntea myötätuntoa.

Itse ainakin yritän elää niin ettei elämäni päädy Murha-infon ketjuihin. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
188/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin hänen instaansa, hän on siis todellakin itse perustanut timanttibrändin ja hyvin näyttää Monacossa menevän! Ei varmaan paljoa hetkauta joku muinoin Suomessa kadonnut pikku auto. Pystyy varmaan jo ostamaan omilla tienesteillään vaikka kymmenen vastaavaa tilalle.

Mutta teki tiukkaa hankkia alle tonnin lentolippu Nizzasta Helsinkiin. Ja takaisin.

Vierailija
189/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luodaan Maria Mortacia -look: Botoxia ja Beruuggia.

Vierailija
190/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauempaa katsottuna hänestä ajattelisi, että siinäpä sutjakka nuori nainen merkkivaatteissaan, sitten kun hän lähestyisi...jaiks!😨

Vierailija
191/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-N näköinen vosu!

Vierailija
192/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaan tän keskustelun otsikon ja tiesin jo pelkästään siitä kenestä puhutaan :D Itsekin olin järkyttynyt kun tv:ssä eilen näin. Hui! Pelottava näky.

Vierailija
193/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes yhtä kaameita nuo Ruotsin miljonääriäidit olivat. Iäkkäämpää naista ei yhtään nuorenna luonnottomaksi blondatut pitkät hiukset, varsinkin huonokuntoiset hiukset. Tästä voisi lähteä liikkeelle ja sitten miettiä muuta "kauneutta".

Vierailija
194/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että aina kyse on rahanpuutteesta ja huonoista toimenpiteiden tekijöistä. Donatella Versacella on rahaa, mutta ei makua ja liikaa operaatioita. Ymmärrän sen, että ajautuu kierteeseen, etenkin, jos eka kerta on onnistunut.

Vierailija
195/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lempipuuhaa on käristää itseään auringossa altaan reunalla drinkkejä kittaillen niin siinä ei paljon plastiikkakirurgia tai botox pelasta.

Vierailija
196/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voldemort!

Vierailija
197/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullinen tilanne kaiken kaikkiaan.

Tällä naisella leijailee ainainen epäilyksen varjo ympärillään. Vähän niin kuin case Auer.

Itsensä leikkely osoittaa omaan elämäänsä ja itseensä tyytymättömyyttä.

Vierailija
198/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus. Sehän on kuin Donatella Versace.

Kyllä, saattaa Donatellan ulkomuotoa havitella lukuisilla leikkauksillaan. 

Vierailija
199/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveää luettavaa tämä ketju. Eihän tuolla ihmisellä kauhean hyvin asiat ole. Miksi siis sivukaupalla haukkua hänen ulkonäköään?  Ihan oikeasti miettikääs vähän, mitä se itse kullekin antaa?  Kertoo ehkä enemmän teistä kommentoijista kuin Alasesta, jota kohtaan alan itse ainakin (luontaisesti altavastaajan/ heikomman puolelle menenevänä) tuntea myötätuntoa.

Itse ainakin yritän elää niin ettei elämäni päädy Murha-infon ketjuihin. Mutta kukin tavallaan.

Varmasti onnistutkin siinä, ettet minfoon päädy, tosin, ihan kuka tahansa sun tuttava saattaa sut sinne vielä vetää, eli muista, et ole turvassa, vaikka itse ns fiksusti eläisit.

Vierailija
200/227 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei myönnä..esim vahinko sattunut.

Maksa timanteillaan ja lopeta turhaa oikeudenkäymistä?

Oikeuskulut voivat hällä nousta 30000 mikäli tulee tuomio?

Herra juma la sentään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän