Mitä tälle naiselle on oikein tapahtunut?
Muutama vuosi sitten tv-ohjelmassa ei näyttänyt tällaiselta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/191c06b5-6c59-4283-8744-cf7d7771…
Huh huh
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
KOVIA OLETTE HAUKKUMAAN MUTTA MILTAHAN ITSE NAYTATTE?!?
Naiselta, ainakin kun viimeksi tunti sitten peiliin katsoin....
Selasin hänen instaansa, hän on siis todellakin itse perustanut timanttibrändin ja hyvin näyttää Monacossa menevän! Ei varmaan paljoa hetkauta joku muinoin Suomessa kadonnut pikku auto. Pystyy varmaan jo ostamaan omilla tienesteillään vaikka kymmenen vastaavaa tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vertailun vuoksi, muistatteko Ruotsin Miljonääriäidit-sarjasta Isabelin joka on naimisissa sen miljonääri-DJ:n kanssa?
Näytti muinoin Robinson-sarjassa tältä, sitten alkoi pumppauttaa huuliaan ja naamansa vuosikaudet Miljonääriäidit-sarjan aikaan kuten tuossa toisessa kuvassa;
https://cdn03.nyheter24.se/877711e607d403270200003a0012048202/2012/10/1…
Naama mennyt lopulta pistoshoitojen takia tällaiseen kuntoon nyt eli täynnä arpikudosta, ja kyseinen nainen täytti vasta 40v!
https://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/p…
Onpa surullista. Niin nätti ja iloisen näköinen likka tuossa lähtötilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus. Sehän on kuin Donatella Versace.
Vielä kun noita leikkauksia jatkaa, niin tulee aikaa myöten näyttämään samalta kuin amerikkalainen Jocelyn Wildenstein, jota myös kutsutaan nimillä Cat Woman, Lion Queen, Bride of Wildenstein...
Oli eilen Rikospaikka-ohjelmassa. Muistaakseni Pekka Lehtinen yritti saada haastattelua. Alanen tokaisi vain ettei tiedä mistään mitään/en kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää luettavaa tämä ketju. Eihän tuolla ihmisellä kauhean hyvin asiat ole. Miksi siis sivukaupalla haukkua hänen ulkonäköään? Ihan oikeasti miettikääs vähän, mitä se itse kullekin antaa? Kertoo ehkä enemmän teistä kommentoijista kuin Alasesta, jota kohtaan alan itse ainakin (luontaisesti altavastaajan/ heikomman puolelle menenevänä) tuntea myötätuntoa.
Itse ainakin yritän elää niin ettei elämäni päädy Murha-infon ketjuihin. Mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Selasin hänen instaansa, hän on siis todellakin itse perustanut timanttibrändin ja hyvin näyttää Monacossa menevän! Ei varmaan paljoa hetkauta joku muinoin Suomessa kadonnut pikku auto. Pystyy varmaan jo ostamaan omilla tienesteillään vaikka kymmenen vastaavaa tilalle.
Mutta teki tiukkaa hankkia alle tonnin lentolippu Nizzasta Helsinkiin. Ja takaisin.
Miten luodaan Maria Mortacia -look: Botoxia ja Beruuggia.
Kauempaa katsottuna hänestä ajattelisi, että siinäpä sutjakka nuori nainen merkkivaatteissaan, sitten kun hän lähestyisi...jaiks!😨
J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-N näköinen vosu!
Näin vaan tän keskustelun otsikon ja tiesin jo pelkästään siitä kenestä puhutaan :D Itsekin olin järkyttynyt kun tv:ssä eilen näin. Hui! Pelottava näky.
Lähes yhtä kaameita nuo Ruotsin miljonääriäidit olivat. Iäkkäämpää naista ei yhtään nuorenna luonnottomaksi blondatut pitkät hiukset, varsinkin huonokuntoiset hiukset. Tästä voisi lähteä liikkeelle ja sitten miettiä muuta "kauneutta".
En usko, että aina kyse on rahanpuutteesta ja huonoista toimenpiteiden tekijöistä. Donatella Versacella on rahaa, mutta ei makua ja liikaa operaatioita. Ymmärrän sen, että ajautuu kierteeseen, etenkin, jos eka kerta on onnistunut.
No jos lempipuuhaa on käristää itseään auringossa altaan reunalla drinkkejä kittaillen niin siinä ei paljon plastiikkakirurgia tai botox pelasta.
Todella surullinen tilanne kaiken kaikkiaan.
Tällä naisella leijailee ainainen epäilyksen varjo ympärillään. Vähän niin kuin case Auer.
Itsensä leikkely osoittaa omaan elämäänsä ja itseensä tyytymättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus. Sehän on kuin Donatella Versace.
Kyllä, saattaa Donatellan ulkomuotoa havitella lukuisilla leikkauksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää luettavaa tämä ketju. Eihän tuolla ihmisellä kauhean hyvin asiat ole. Miksi siis sivukaupalla haukkua hänen ulkonäköään? Ihan oikeasti miettikääs vähän, mitä se itse kullekin antaa? Kertoo ehkä enemmän teistä kommentoijista kuin Alasesta, jota kohtaan alan itse ainakin (luontaisesti altavastaajan/ heikomman puolelle menenevänä) tuntea myötätuntoa.
Itse ainakin yritän elää niin ettei elämäni päädy Murha-infon ketjuihin. Mutta kukin tavallaan.
Varmasti onnistutkin siinä, ettet minfoon päädy, tosin, ihan kuka tahansa sun tuttava saattaa sut sinne vielä vetää, eli muista, et ole turvassa, vaikka itse ns fiksusti eläisit.
Miksi nainen ei myönnä..esim vahinko sattunut.
Maksa timanteillaan ja lopeta turhaa oikeudenkäymistä?
Oikeuskulut voivat hällä nousta 30000 mikäli tulee tuomio?
Herra juma la sentään
Vertailun vuoksi, muistatteko Ruotsin Miljonääriäidit-sarjasta Isabelin joka on naimisissa sen miljonääri-DJ:n kanssa?
Näytti muinoin Robinson-sarjassa tältä, sitten alkoi pumppauttaa huuliaan ja naamansa vuosikaudet Miljonääriäidit-sarjan aikaan kuten tuossa toisessa kuvassa;
https://cdn03.nyheter24.se/877711e607d403270200003a0012048202/2012/10/1…
Naama mennyt lopulta pistoshoitojen takia tällaiseen kuntoon nyt eli täynnä arpikudosta, ja kyseinen nainen täytti vasta 40v!
https://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/p…