Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tälle naiselle on oikein tapahtunut?

Vierailija
19.09.2018 |

Muutama vuosi sitten tv-ohjelmassa ei näyttänyt tällaiselta:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/191c06b5-6c59-4283-8744-cf7d7771…

Huh huh

Kommentit (227)

Vierailija
121/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytin aamulla tuota kuvaa miehelleni. Hän sanoi aina ihmetelleensä etenkin tuollaisia ankkahuulia, kun yhtä ainoaa kertaa ei ole näkynyt onnistuneen näköisiä huulten täyttöjä. Ja ihan turha väittää, että onnistuneita ei huomaa, kyllä ne vaan huomaa, ne kun eivät vaan ole luonnollisia. No, hän on myös silikonirintojen vastustaja, mutta ne voi kyllä kuulemma jotenkin ymmärtää vaikka nekin on useinmiten luonnottomat pallot.

Itseäni myös ihmetyttää nuo vahanaamat ja huulten täytöt. Olen useampaa julkkista katsottuani todennut, että ennenpitkää alkukantaiset juuremme tulevat niiden myötä näkyviin; naama alkaa muistuttaa apinoiden naamaa.

Miksi naiset näyttää miehilleen aina tällaisten rumien naisten kuvia?

Nostaakseen omaa egoaan? :D Mies käy säännöllisesti painamassa jotain silaritissistä ankkahuulta, mutta kotona myötäilee vaimoaan. Kuvitteleeko naiset ihan oikeasti, että miehet vastaa tuollasiin kompakysymyksin rehellisesti?

No sinä et näköjään anakaan kuvittele. Sääli, jos parisuhteessasi ei voi olla rehellinen ja kumppanisi käy säänöllisesti muualla paneskelemassa.

Minun ei onneksi tarvitse nostaa egoani, se on aika iso muutenkin :D

Vierailija
122/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytin aamulla tuota kuvaa miehelleni. Hän sanoi aina ihmetelleensä etenkin tuollaisia ankkahuulia, kun yhtä ainoaa kertaa ei ole näkynyt onnistuneen näköisiä huulten täyttöjä. Ja ihan turha väittää, että onnistuneita ei huomaa, kyllä ne vaan huomaa, ne kun eivät vaan ole luonnollisia. No, hän on myös silikonirintojen vastustaja, mutta ne voi kyllä kuulemma jotenkin ymmärtää vaikka nekin on useinmiten luonnottomat pallot.

Itseäni myös ihmetyttää nuo vahanaamat ja huulten täytöt. Olen useampaa julkkista katsottuani todennut, että ennenpitkää alkukantaiset juuremme tulevat niiden myötä näkyviin; naama alkaa muistuttaa apinoiden naamaa.

Koska kun näyttää miehelleen kuvaa rumasta ja leikellystä naisesta, saa miehen sanomaan että kauneusleikkaukset on p.rseestä. Koskaan nämä naiset eivät näytä miehelleen kuvia kauniista ja leikellyistä naisista, että kyllä kauneusleikkaukset voivat joskus onnistuakin. Naisilla on aina oma lehmä ojassa. Haluavat kuulla omalta mieheltään vain haukkuja muiden naisten ulkonäöstä.

Ei pidä paikkaansa. Millaisissa parisuhteissa te oikein elätte, ja kuinka heikko oma itsetuntonne on, jos näin on?

Minä näytän ihan yhtä lailla kuvia kauniista naisista ja voimme yhdessä ihailla kuvia. Minun itsetuntoni kestää myös kadulla osoittaa miehelleni hyvännäköinen nainen ja kehua tätä naista. Ei se minulta ole pois ja muutenkin minusta on kiva osoittaa positiivista huomiota ympärilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on tehty valtavasti leikkauksia, ei tuollaiseen lopputulokseen kovin helpolla päädy.

Vierailija
124/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamean näköinen nainen. Miksi ihmeessä kukaan haluaa leikkauttaa itsestään tuollaisen? Ilmeisesti elämä perustuu pelkkään rahaan ja ulkonäköön. Surullista.

Eihän sillä rahaakaan taida oikeasti paljon olla.

Vierailija
125/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan hänellä joku sairaus? Esim. syöpä? Hiukset näyttää peruukilta, kasvot näivettyneet, joten kyse voi olla sairauden aiheuttamasta laihtumisesta.

Täh? Nainen on yli nelikymppinen, naama pumpattu täyteen botoxia sekä täyteaineita. Sen näkee ihan maallikkokin, että ei ole ikääntynyt luomusti. Ja tulos on tuon näköinen. Hyh.

Joku (ja 85 peukuttajaa) on nyt hieman tosikko.

Vierailija
126/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kun näyttää miehelleen kuvaa rumasta ja leikellystä naisesta, saa miehen sanomaan että kauneusleikkaukset on p.rseestä. Koskaan nämä naiset eivät näytä miehelleen kuvia kauniista ja leikellyistä naisista, että kyllä kauneusleikkaukset voivat joskus onnistuakin. Naisilla on aina oma lehmä ojassa. Haluavat kuulla omalta mieheltään vain haukkuja muiden naisten ulkonäöstä.

Ei pidä paikkaansa. Millaisissa parisuhteissa te oikein elätte, ja kuinka heikko oma itsetuntonne on, jos näin on?

Minä näytän ihan yhtä lailla kuvia kauniista naisista ja voimme yhdessä ihailla kuvia. Minun itsetuntoni kestää myös kadulla osoittaa miehelleni hyvännäköinen nainen ja kehua tätä naista. Ei se minulta ole pois ja muutenkin minusta on kiva osoittaa positiivista huomiota ympärilleni.

Sulla on outo mies eikä sytytä sinua. Miksi katselette yhdessä naisia, sekin on kummallista. Ei hyvältä kuulosta.

Vierailija
127/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun pelottava. Miksi nämä haluaa näyttää noita-akoilta? Oon itse 43v ja 30v nuoremman näköinen kuin tuo muumio ihan vaan saippuan ja veden käytöllä kasvoissa.

Vierailija
128/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muotia tietyissä piireissä. Ei ole pieleen mennyt leikkaus heidän vinkkelistään.

Vierailija
129/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää Cherin pikkusiskolta. Kuvat on ehkä huonoja ja meikkiä liikaa. Olen nähnyt henkilön kahvilassa ilman meikkiä viime keväänä ja ihan nätti oli.

Vierailija
130/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, aloita nyt ihmeessä vielä pari ketjua?

Nettikiusaaminen elämäntyönä! Sääliksi kävisi ellei paremmin tietäisi.

Arvaan: että tämä on yp, jonka löydät googlettamalla Savoy 12.9. Hups, pakstapersu!!!

Heh. Vähän huvittaa leikeltyjä naisia puolustavat valkoritarittaret palstalla. Kuitenkin täällä haukutaan vaikka keitä julkisuuden henkilöitä ulkonäöstään, mutta harvaa näistä edes puolustetaan, vaan mielellään liitytään itse mukaan haukkumisiin.

Johtuuko tämän Marian puolusteleminen nyt siitä, että Maria ei ole millään mittareilla kaunis, joten hänen ulkonäköpiirteidensä negatiivinen kommentti on kuin henkilökohtainen loukkaus rumia palstailijoita kohtaan? Tätä mä olen aina täällä ihmetellyt, että vain kauniiden ihmisten ulkonäköä saa kritisoida ja etsiä virheitä.

No, sun olemusta palstapersu kun kattoo, osuu aika kohdilleen ’näppärä analyysisi rumien haukkumisesta ’. Lihava mies ei ole mikään kedon kukka itsekään.

Kivasti taas peukkuja omille kommenteille satelee yp. Jutut kiertää kehää...

Vierailija
131/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on outo mies eikä sytytä sinua. Miksi katselette yhdessä naisia, sekin on kummallista. Ei hyvältä kuulosta.

Daa? Sinä varmaan kuljetat miestäsi pussi päässä ja itselläsi on sellaiset hevosen suojalasit, ettei näe sivuille?

Ajattele, minä jopa hymyilen vastaantulijoille, tervehdin hississä, bussissa, junassa, ravintolan viereisessä pöydässä istuvia jne.

Vierailija
132/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daa? Sinä varmaan kuljetat miestäsi pussi päässä ja itselläsi on sellaiset hevosen suojalasit, ettei näe sivuille?

Ajattele, minä jopa hymyilen vastaantulijoille, tervehdin hississä, bussissa, junassa, ravintolan viereisessä pöydässä istuvia jne.

Eiköhän se osaa katsella ilman minun apuani ihan minne lystää, en ole hänen opaskoiransa. Minäkin hymyilen ihmisille mutta en sentään hulluna koko ajan joka paikassa, ja peräti juttelen tuntemattomille. Mun vuoro kysyä että onko sun miehes jotenkin impotentti tai muuten saamaton kun pitää noin muita tyrkyttää.

Vierailija
133/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää Cherin pikkusiskolta. Kuvat on ehkä huonoja ja meikkiä liikaa. Olen nähnyt henkilön kahvilassa ilman meikkiä viime keväänä ja ihan nätti oli.

Maria ei käy kahvilassa ilman meikkiä.

Vierailija
134/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävä muutos. Selvästi koukussa kirurgiaan. Elättääkö Alasen suku sen nykyään vai millä se elää?

Timanttibisnestä💎💋

Vierailija
135/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole siinä Nun-elokuvassa pääosan esittäjä? Kateelliset mammat vain täällä panettelevat, kun tekee uraa Hollywoodissa.

Vierailija
136/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän lajin ennätys epäonnistumisessa taitaa olla Hunter Tylo.

Paitsi että Hunter on todella kaunis ennen leikkauksia. Tämä savolaisneiti ei ollut edes nuorena kaunis. Juu siis oltiin missikisoissa samaan aikaan.

Vierailija
137/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus. Sehän on kuin Donatella Versace.

Jep.Sama plastiikkakirurgi?

Vierailija
138/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea sille on tehty? Tuossa on kyllä varmaan parikymmentä operaatiota että alkaa näyttämään tuollaiselta. Arveluita mitä kaikkea tehty?

Vierailija
139/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän lajin ennätys epäonnistumisessa taitaa olla Hunter Tylo.

Paitsi että Hunter on todella kaunis ennen leikkauksia. Tämä savolaisneiti ei ollut edes nuorena kaunis. Juu siis oltiin missikisoissa samaan aikaan.

Siksi se onkin ennätys; mennä pilaamaan jotain niin kaunista...

Voi Hunter :(

Vierailija
140/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tuo muovinen look on oikeasti se look, joita tietyt ääripiirit tavoittelevat. Tavoite ei siis ole luonnollinen kauneus. Ulkonäkö, josta näkyy, että siihen on käytetty rahaa. Vrt esim Beverly Hillsin yms pienten piirien rikkaat naiset.

Näin itse ajattelen. En voi uskoa, että vahingon kautta yhä useammat julkisuuden naiset menisivät samaan halpaan. Haluavat tulla kanssasisariensa hyväksymiksi, siksi sama muovinen, "iätön" look.

Juurikin näin. Tavoitellaan tiettynlaista barbie-lookkia, joka näyttää aika rujolle vanhemmassa naamassa. Ei tuo ole sattumaa vaan ihan tietoista leikkelyä. Tuolle Marialla tehty valtavat posliinikuoret hampaisiinkin + nuo isot huulet. Jos katsoo hänen käsiä tuossa videolla, näyttää todella laihoille, ilmeisesti kehossa ei ole juuri yhtään rasvaa, iho niin ohkanen. Hänellä taitaa olla luonnostaakin korkeat poskipäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme