Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tälle naiselle on oikein tapahtunut?

Vierailija
19.09.2018 |

Muutama vuosi sitten tv-ohjelmassa ei näyttänyt tällaiselta:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/191c06b5-6c59-4283-8744-cf7d7771…

Huh huh

Kommentit (227)

Vierailija
141/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta kiinnosta millä rahoilla tämä rouva elää Monacossa? Edesmenneen miehen perinnöllä ei nyt kuitenkaan makseta asunista, elämistä, useita kauneusleikkauksia ja lasten yksityiskouluja.

Vierailija
142/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tänne tehdään jatkuvasti näitä aloituksia, joissa "ihmetellään", mitä milloin kenellekin on "tapahtunut" ? Kuka tahansa näkee tuosta naamasta, mitä "on tapahtunut." ON TAPAHTUNUT LEIKKAUKSIA. Tosi jännää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan toisen miljonäärimamman, Nina Grekinin nykyisistä kuulumisista mitään? Kadonnut sosiaalisesta mediasta, ei ole facessa eikä instassa.

Vierailija
144/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kova daami, siinä vähän palsta Mammoille mallia, kuka pysyy Monacossa? Kuka Keravan junassa?

Vierailija
145/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytin aamulla tuota kuvaa miehelleni. Hän sanoi aina ihmetelleensä etenkin tuollaisia ankkahuulia, kun yhtä ainoaa kertaa ei ole näkynyt onnistuneen näköisiä huulten täyttöjä. Ja ihan turha väittää, että onnistuneita ei huomaa, kyllä ne vaan huomaa, ne kun eivät vaan ole luonnollisia. No, hän on myös silikonirintojen vastustaja, mutta ne voi kyllä kuulemma jotenkin ymmärtää vaikka nekin on useinmiten luonnottomat pallot.

Itseäni myös ihmetyttää nuo vahanaamat ja huulten täytöt. Olen useampaa julkkista katsottuani todennut, että ennenpitkää alkukantaiset juuremme tulevat niiden myötä näkyviin; naama alkaa muistuttaa apinoiden naamaa.

Ai onnistuneita ei huomaa, koska ne huomaa? Melkoinen logiikka. Kerronpa sinulle sellaisen tosiasian että huulia saa taitava laittaja ehostettua niin, että et todellakaan huomaa muuta kuin kauniit huulet. Tällaisista paasaat että on kyllä luonnostaan upeat,ei mitkään botox-huulet kyllämättiedän11!!!12 

Fakta on vaan se että aika moni käy nykyään jossain kampaamon takahuoneessa ottamassa täytteensä ja tulos on sen mukainen. Näitä näkyy katukuvassa paljon. Eivät toki kaikki plastiikkakirurgitkaan osaa pistää taitavasti, se vaatii silmää ja kokemusta.

Astu siis alas sieltä korokkeelta jonne olet itsesi väkisin tunkenut ja kohtaa se tosiasia että et tiedä kaikkea. Ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
146/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan toisen miljonäärimamman, Nina Grekinin nykyisistä kuulumisista mitään? Kadonnut sosiaalisesta mediasta, ei ole facessa eikä instassa.

Facessa Nina Marleena

Vierailija
147/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa still kuvissa hän näyttää aika.. leikellyltä.. mutta videossa ei ihan niin leikellyltä..

Hyvin kuitenkin huomaa että operaatioita on kyllä tehty... Tulee mieleen vähän donatello versace.. Mutta toisaalta, hitonko väliä? Paremmalta hän silti näyttää kuin minä, vaikka olen nuorempi ja luomu =D =D

Vanheneminen ei kyllä aina ole helppoa.

Vierailija
148/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa still kuvissa hän näyttää aika.. leikellyltä.. mutta videossa ei ihan niin leikellyltä..

Hyvin kuitenkin huomaa että operaatioita on kyllä tehty... Tulee mieleen vähän donatello versace.. Mutta toisaalta, hitonko väliä? Paremmalta hän silti näyttää kuin minä, vaikka olen nuorempi ja luomu =D =D

Vanheneminen ei kyllä aina ole helppoa.

Vierailija
149/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti. Millainen mies haluaa olla tuon näköisen naisen kanssa? Hänessä ei ole mitään luonnollista.

Sellainen jolle luonne on tärkeämpi?

Sellainen luonne, jonka mielestä on ihan ok kavaltaa kuolinpesästä (johon kuuluu omat lapset) vähän omaisuutta itselle. Vaikka on itse jo saamassa ihan sievoisen potin. No, makuja on monia. Ehkä joitakin kiehtoo tuollainen luonne.

Vierailija
150/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin hänen instakuvia. Kauniisti sanottuna erikoiset kuvat...

Mutta mun mielenkiinto heräsi, että onko lasten(kin) tukat värjätty? Pohalla nöyttää värjätyltä, tytöllä luonollisemmän näköinen, mutta laten pikkulapsen kuvissa molemmilla suht tummat tukat 🤔

En usko että lasten hiuksia on värjätty. Itselläni oli vielä teininä luonnostaan tuon pojan väriset suht valkoiset hiukset, sitten tummuivat.

Vierailija
151/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena otsikon kysymykseen: hänon myynyt Ferrarin ja ostanut koko rahalla botoxia ja täyteaineita naamaansa.

Vierailija
152/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta keski-ikäisen naisen elämässä.

153/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo tuo hänen insta, tulee mieleen jonkun luxushuoran mainossivu.

Onko hän muuten tuon miehensä "hämärän" kuoleman takana jollain tavalla? Tuli vaan mieleen...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
154/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan Tiina Jylhän asiakkaalta. 

155/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jo silloin Miljonäärivaimot-ohjelman aikoihin tuosta naamasta mieleen Robocop:

https://media.boingboing.net/wp-content/uploads/2018/01/robocop.jpg

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
156/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fondan kanssa samaa näköä kun vertaa artikkelin ekaan Fondan kuvaan!

https://www.is.fi/viihde/art-2000005833857.html

Vierailija
157/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamaa leikelty ja kuten yleensä, lopputulos vie vaan huonompaan suuntaan.

Ei, vaan huonommin onnistuneet operaatiot saavat huomiota, paremmin onnistuneet eivät.

Vierailija
158/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On leikkauttanut itsensä nykyisiä "kauneusihanteita" vastaavaan kuosiin. Muovisen näköinen emäntä. Ei ole mitään hyvää sanottavana ulkonäöstään. Ne jotka näkevät tuossa tyylissä kauneutta, ovat luultavasti seonneet lopullisesti.

Hänen kohdallaan liikaa hoitoja ja liian rajuja. Näen paljonkin kauneutta hyvin ja maltillisesti tehdyissä hoidoissa.

Vierailija
159/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytin aamulla tuota kuvaa miehelleni. Hän sanoi aina ihmetelleensä etenkin tuollaisia ankkahuulia, kun yhtä ainoaa kertaa ei ole näkynyt onnistuneen näköisiä huulten täyttöjä. Ja ihan turha väittää, että onnistuneita ei huomaa, kyllä ne vaan huomaa, ne kun eivät vaan ole luonnollisia. No, hän on myös silikonirintojen vastustaja, mutta ne voi kyllä kuulemma jotenkin ymmärtää vaikka nekin on useinmiten luonnottomat pallot.

Itseäni myös ihmetyttää nuo vahanaamat ja huulten täytöt. Olen useampaa julkkista katsottuani todennut, että ennenpitkää alkukantaiset juuremme tulevat niiden myötä näkyviin; naama alkaa muistuttaa apinoiden naamaa.

Miksi naiset näyttää miehilleen aina tällaisten rumien naisten kuvia?

Koska kun näyttää miehelleen kuvaa rumasta ja leikellystä naisesta, saa miehen sanomaan että kauneusleikkaukset on p.rseestä. Koskaan nämä naiset eivät näytä miehelleen kuvia kauniista ja leikellyistä naisista, että kyllä kauneusleikkaukset voivat joskus onnistuakin. Naisilla on aina oma lehmä ojassa. Haluavat kuulla omalta mieheltään vain haukkuja muiden naisten ulkonäöstä.

Ei pidä paikkaansa. Millaisissa parisuhteissa te oikein elätte, ja kuinka heikko oma itsetuntonne on, jos näin on?

Minä näytän ihan yhtä lailla kuvia kauniista naisista ja voimme yhdessä ihailla kuvia. Minun itsetuntoni kestää myös kadulla osoittaa miehelleni hyvännäköinen nainen ja kehua tätä naista. Ei se minulta ole pois ja muutenkin minusta on kiva osoittaa positiivista huomiota ympärilleni.

Sulla on outo mies eikä sytytä sinua. Miksi katselette yhdessä naisia, sekin on kummallista. Ei hyvältä kuulosta.

Daa? Sinä varmaan kuljetat miestäsi pussi päässä ja itselläsi on sellaiset hevosen suojalasit, ettei näe sivuille?

Ajattele, minä jopa hymyilen vastaantulijoille, tervehdin hississä, bussissa, junassa, ravintolan viereisessä pöydässä istuvia jne.

Eiköhän se osaa katsella ilman minun apuani ihan minne lystää, en ole hänen opaskoiransa. Minäkin hymyilen ihmisille mutta en sentään hulluna koko ajan joka paikassa, ja peräti juttelen tuntemattomille. Mun vuoro kysyä että onko sun miehes jotenkin impotentti tai muuten saamaton kun pitää noin muita tyrkyttää.

No voi herranen aika, miten tämä liittyy mihnkään? Ja kuka tässä muita tyrkyttää? Kunhan normaalissa keksustelussa voi todeta, että onpa kaunis nainen. Tai yhtä hyvin voin sanoa, että katsos mikä adonis tuolla menee. Ei meillä tarvitse mustasukkaisena vahtia, ettei toinen nyt vaan luo silmäystäkään vastakkaiseen sukupuoleen, ja ihan vapaasti saa kehuakin. Ehkä se johtuu siitä, että meillä molemmilla on hyvä itsetunto ja meillä on hyvä parisuhde?

Vierailija
160/227 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-iän kriisissäni mietin ottaisinko huulitäytteitä ja mieheni kertoi ottavansa avioeron, jos ankkahuulilla uskallan tulla kotiin :D

Harvinaisen tyhmä mies jos kuvittelee että esimerkiksi suomalaiset pistosten laittajat olisivat niin taitamattomia että tekisivät ankkahuulia, ellei tietty joku välttämättä niitä erikseen pyydä. Kyllä ne ankat ja muut on niitä jotka ravaa noissa itäblokkimaiden halpaklinikoilla ja jälki sen mukaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme