Mä olen ihan loppu:(
Voisko enää tän väsyneenpänä istua töissä? Ihan tajuton hedari päällä unen puutteen takia, en sitten juurikaan saanut nukutuksi viime(kään) yönä. Onneksi tyttö sai. Mun mies sitten päätti vetästä eilen illalla oikein kunnon jurrit (taas kerran) ja soitteli pitkin iltaa kavereilleen puhuen puhelimessa kovaäänisesti. Multa sitten palo päreet siihen kännäilyyn ja metelöintiin, niin et menin sitten vihaisena valittaa sille sen käytöksestä. Kunnon riitelyhän siitähän sitten tuli:(
Mutta mitä tekee mies? Heittää lisää vettä myllyyn. Pyytää yhden ällön kaverinsa meille keskellä yötä. Mä yritän nukkua. Joskus neljän aikaan havahdun jostain unen rajamailta musavideon meluun. Mä en voi edes sanoin kuvailla mun sen hetkisen vitutuksen määrää.. Tunnin verran pyörin sängyssä ja laahustin sitten suihkuun.
Laitoin suihkun jälkeen miehelle tekstarin (olin yläkerrassa, mies alhaalla + en halunnut nähdä sitä kaveria + ei vaan huvittanut puhua miehelle sanaakaan), et se sen kaveri voi sitten lähteä menemään, koska halusin aamurauhaa ennen töihin lähtöä. Mutta mitä tekee mies? Ne lähtee yhdessä ulos ja käy vain siirtämässä sen kaverin auto pois meidän auton takaa, et pääsen lähtemään ja tulevat molemmat takaisin sisälle!? Siinä vaiheessa mä kiuhuin sisäistä raivoa. Miten kukaan voi olla noin helvetin itsekäs? Kysyin vaan lähtiessämme tytön kanssa mieheltä, et mitä niin helvetin vaiketa siinä mun tekstarissa oli ymmärtää?
Niin että mä en enää jaksa, olen henkisesti tällä hetkellä aika finito. Suljin kännykän ja aion lähteä tytön kanssa viikonlopuksi mun vanhempien luokse. Täytyy vähän miettiä asioita.
Kommentit (14)
en katsoisi päivääkään tollaista miestä
Ja lateli taas ihan kamalia asioita, oli niin naistenmiestä että yököttää! Ja sit vinkui multa seksiä, ei pahemmin kiinnostanut haisevan miehenkörilään kanssa, sain kyllä onneksi nukuttua tyttäreni vieressä paremmin kuin ap.
Tsemppiä sinne töihin ap:lle!
" itsekin parhaillaan töissä oleva"
Täytyy kyllä sanoa, että olisin myös heittäny molemmat kaverit pihalle! Ja se siis ihan alussa.. Toisaalta nyt on myöhäistä viisastella mitä olisi tehnyt.. Ihan hyvä kun menet muualle vähäksi aikaa.. viikonloppu on vaan huono ajankohta siksi, että mies saa sitä kaveriseuraa silloin helpommin.. Onko miehesi työtön?
Kyllä mulla kuule kävi mm. se ulosheitto mielessä, mutta ei paljoa tehnyt mieli käydä jurriseen ihmiseen käsiksi. Oisin jäänyt kakkoseksi (mies jotain 95 kg ja minä 57 kg). Ja oikeasti oli ihan sama mitä mä sille idioottille eilen illalla edes yritin sanoa, kun ei se mun sanomisia kuunnellut/noteerannut mitenkään. En mä ensin tajunnut että se kaveri jäi koko yöksi, ennen kuin " heräsin" (jostain unen kaltasesta horroksesta) siihen musavideon meluun.
Ei ole työtön, on nyt saikulla:) Oikeasti, mulle on tällä hetkellä aivan sama mitä tekee viikonloppuna, kunhan ei vaan meidän kodille tapahdu mitään.
Ap
Vierailija:
Täytyy kyllä sanoa, että olisin myös heittäny molemmat kaverit pihalle! Ja se siis ihan alussa.. Toisaalta nyt on myöhäistä viisastella mitä olisi tehnyt.. Ihan hyvä kun menet muualle vähäksi aikaa.. viikonloppu on vaan huono ajankohta siksi, että mies saa sitä kaveriseuraa silloin helpommin.. Onko miehesi työtön?
Mutta kyllä sille bisse maistuu, vähän liiankin hyvin. Musta siinä alkaa olemaan jo alkoholistin merkkejä.
Ap
Siis ennen sun lähtöä? Ja kerrot ihan suoraan rauhallisesti että miksi sinä nyt lähdet ja muutenkin.. Kyllä ihminen puhetta tajuaa.. nuo miehet ei vaan ymmärrä sellasia vihjauksia!! Ainakaan mun mies! Sano suoraan ja lähde menee.. Voi olla että menee asia perille.. :) ???
Niin, olet ihan oikeassa. Riippuu kyllä mun omista fiiliksistä iltapäivällä ja siitä missä kunnossa mies on. Jos se jatkanut kännäilyä, niin puheet on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Voi jessus, kuinka paljon mua korpee..
Ap
1) ei arvosta työtäsi
2) ei arvosta perhe-elämää
3) ei arvosta sinua
Kysmys kuuluukin: MIKSI sinä annat itseäsi kohdella noin?
Otapa nainen ja pakkaa tavarasi ja lähde.
Ap
Vierailija:
1) ei arvosta työtäsi
2) ei arvosta perhe-elämää
3) ei arvosta sinuaKysmys kuuluukin: MIKSI sinä annat itseäsi kohdella noin?
Otapa nainen ja pakkaa tavarasi ja lähde.
Miten sä tollasta kattelet?!? Kyllä minä iskisin jo nyrkkiä pöytään ja on perkele kumma jos jos ei ääni muutu kellossa! Lähde vaan vanhemmilles ja älä sano minne menet. sanot vaan, et nyt pitää saada vähän miettimis aikaa, kun tää suhde ei miellytä ja tommosesta ei mieheksi ole.
itse olisin lähtenyt suhteesta kauan sitten. jos ei olisi lasta. tosin jos mieheni kännäisi lapsen nähden niin silloin lähtisin. itse kärsin vieläkin isästäni, joka aloitti kännäämisen toden teolla ollessani 12. en voi sietää kännisiä ihmisiä, enkä pahemmin juo itsekään. ja jos meillä mies juo, niin on sovittu että lähtee muualle.
Kyllä mä tytön kanssa mun vanhemmille menenkin, ainakin saan nukkua:) Mulla on nyt henkisesti tosi paha olo, itkettää koko ajan, et pieni time-out on kyllä paikallaan.
Vaikka mä kuinka miettisin sitä sen itsekkyyttä, niin en mä saa siihen mitään tolkkua. Pitäs päästää tyhjää mieli noista ajatuksista. Ei tää ns. työntekokaan auta, kun pää kun puupökkelö ja tuntuu et kaikki työhön liittyvä tieto/taito on tänään jäänyt tulematta töihin:) Taitaa tulla lyhyt työpäivä.
Hei, kiitos vielä teille kaikille! Lämmintä tukea olen pahaan olooni saanut.
Ap
Vierailija:
Miten sä tollasta kattelet?!? Kyllä minä iskisin jo nyrkkiä pöytään ja on perkele kumma jos jos ei ääni muutu kellossa! Lähde vaan vanhemmilles ja älä sano minne menet. sanot vaan, et nyt pitää saada vähän miettimis aikaa, kun tää suhde ei miellytä ja tommosesta ei mieheksi ole.
Niin tajuttoman itsekästä toimintaa, ettei sitä voi mitenkään ymmärtää.
Ap