Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työt alkaa kolmen tunnin päästä. Mitä tekisit?

Vierailija
18.09.2018 |

Itse vaan makaan koneen kanssa sängyssä, ja odotan elämän kulumista. Kohta teen lapsille illaksi ruuan. Ja sit töihin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkaa klo 13' tässä söin ja olwn puhelimella. Vähän pitää siivoskella. Tiskikone jo pyörii.

Vierailija
2/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin lenkillä, suihkussa ja tekisin sen ruuan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tässä aamukahvia ja kohta ajattelin vähän siivota. Pitäisi tyhjentää kaappeja turhasta roinasta.

Lapset on flunssassa, joten ulkoilla ei voi, eli mikäs sen parempi kuin inventaarion teko kun lapset katsovat Pipsa Possua 😁

12.45 lähden töihin, joten hyvin ehtii aloittaa.

Vierailija
4/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6, vein koiraa ulos, sit tuli takas ja makaan ja oon netissä, nyt aion pelata videopelejä. Töitä ei ole joten nautin nyt ennenkun taas samaan oravanpyörään joudun :D ahh ihana vapaus ja laiskuus.

Vierailija
5/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkusin, halusin vaan kukkuu.

Vierailija
6/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon tässä aamukahvia ja kohta ajattelin vähän siivota. Pitäisi tyhjentää kaappeja turhasta roinasta.

Lapset on flunssassa, joten ulkoilla ei voi, eli mikäs sen parempi kuin inventaarion teko kun lapset katsovat Pipsa Possua 😁

Flunssan aikana kevyt ulkona liikuskelu on parempi vaihtoehto kuin pelkkä paikallaan makaaminen.

Vierailija
7/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin lenkillä, suihkussa ja tekisin sen ruuan.

Ja sitten tuon jälkeen pitäisi vielä jaksaa työpäivä? Mulla ei onnistuis, mut oonkin sairas (autoimmuunisairaus).

Mä lepään aamulla ja juon kahvia ja syön aamupalan, meen töihin, tuun kotiin ja käyn nukkumaan. Illalla herään, katon telkkaria tunnin pari, ja käyn odottamaan yöunien tulemista. Jäseniä särkee.

Sairaana elämä on vähän erilaista. :(

Vierailija
8/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä mulle ei sovi vuorotyö ollenkaan. En vaan saa aikaiseksi kotona mitään, kun kyttään, milloin tulee iltavuoroon lähteä. Aamuvuorot on ok, herään, suihku, aamupala, töihin, töistä kotiin, illalla ehtii tehdä sen mitä pitää. Yövuoro ok, päivällä ehtii tehdä mitä pitää, yöksi töihin, aamulla nukkumaan ja unta tuonne noin 13 asti, loppuilta kotitöille.

Eli vastaus kysymykseesi, en saisi tehtyä mitään, lojuisin netissä, kahvia ehkä, ruokaa...

Vierailija
9/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkaa työt kello 13 ja tässä juoksen vessassa, kun jännitys veti vatsan huonoksi. Toinen päivä oman alan työpaikassa valmistumisen jälkeen ja mua ahdistaa osaanko varmasti kaiken.

Vierailija
10/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoon iltavuoroja tuon kellon kyttäyksen takia. Koko päivä on pilalla.

Vierailija
11/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flunssan aikana kevyt ulkona liikuskelu on parempi vaihtoehto kuin pelkkä paikallaan makaaminen.

Riippuu kyllä aivan flunssan laadusta. Joku pieni kuumeeton nuha niin joo, mutta jos on joku 39 astetta kuumetta ja lapsi jaksaa vain maata ja täristä niin ei kyllä ulkoilu auta.

Vierailija
12/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuorot on hanurista.

Vierailija
13/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin alkaa. Täytyy käydä suihkussa, jotta hiukset ehtivät kuivua. Puen siistit vaatteet, hiukset ponnarille ja laitan kevyesti meikkiä. Sanovat minua raikkaan näköiseksi, vaikka olenkin jo 40+. Olen ainakin puhdas ja huoliteltu;) Oikaisen aina kauluksen, helman, suljen taskut, laukku on järjestyksessä yms ennen kuin astun ovesta pihalle.

Vierailija
14/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin lenkille.

Vierailija
15/15 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin lehtiä.