Muljuva patti soliskuopassa
Onko kokemuksia hyvänlaatuisista pateista soliskuopassa?
Ilmestyi tuohon ihan yhtäkkiä, noin 1cm kokoinen muljahteleva. Nyt tietysti olen kauhuissani ja mietin varaanko ajan heti lääkärille vai odotanko hetken jos menisi pois...
Ja jep, tiedän että hälyyttävä merkki mutta nyt kaipaisin kauheasti tsemppaamista ja niitä hyviä kokemuksia.
:(
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on pehmeä ja muljuu, ei ole kiinni alustassaan niin todennäköisesti on imusolmuke tai kysta. MUTTA tuossa kohtaa olevat patit pitää aina tutkia. Voi olla myös esim kilpirauhassyövän etäpesäke yms. Onko ollut kurkussa mitään tuntemuksia esim. kuristumisen tunnetta, ruoka jää kiinni kurkkuun tai väsymystä?
Voi ei.. Semmoista outoa kurkkukipua on ollut nyt kesän jälkeen.
Väsymystä ollut jo pidempään johtuen pienestä lapsesta kotona, joten siitä en osaa sanoa sen kummemmin...
No, huomenna lääkäriin. Todennäköisesti siis syöpä. Tähän tulokseen nyt tulin ja valmistaudun henkisesti pahimpaan!
Älä nyt piruja maalaile seinille. Todennäköisesti on jostain flunssasta jäämistöä turvonnut imusolmuke, mutta ehdottomasti on tutkittava ja kaulan alueen ultraan mentävä. Toimi nopeasti koska ultran jonot on pitkiä ja odotus kuumottavaa.
Itse kilpirauhassyövän läpikäyneenä ja pienen lapsen äitinä voin kertoa että ei ollut tuommoista pattia soliskuopassa. Vain kilpirauhasessa.
Mulla on kaulassa toisella puolella ja soliskuopissa olleet muljuvat ja tuntuvat imusolmukkeet jo vuosia. Ne on ultrattu ja ei kuulemma mitään syöpään tai muuhun vastaavaan viittavaa ole näkyvissä, vaan ovat kuulemma vaan jääneet turvoksiin joskus.
Saako udella mikä oli tulos? Itse samanlaisessa tilanteessa...
Mee Sandra Leelle, hän poistaa sen! :)
Tod näk flunssa tulossa. Ei syöpä ilmesty yhtäkkiä, voi tulla nopeasti muttei ykskaks kuten flunssa.