Paljonko teillä muilla menee ketsuppia viikossa? Meillä 1,5 kg...
Nelihenkinen perhe. Nuorimmainen syö kaiken lämpimän ruoan ketsupilla kuorrutettuna ja sitten jos on esim. makaronilaatikkoa, syödään me muutkin. 1,5 kilon pullo Heinzia kestää yleensä viikon.
Miten teillä muilla?
Kommentit (66)
Kolmosten äiti kirjoitti:
Ketsuppia voi käyttää paljon monipuolisemmin kuin yleensä kuvitellaan. Esimerkiksi pyörittämällä vanilijajäätelöä ja ketsuppia tehosekoittimessa saa mahtavan makuisia ketsuppipehmiksiä.
Anteeksi, taisin juuri oksentaa hieman suuhuni.
Pienehköä, 400g gramman pönikkää syödään vielä vuosi päiväyksen jälkeenkin.
Meillä menee 750g purkki vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Yksin asun ja olen ostanut ketsuppia viimeksi yli kymmenen vuotta sitten.
Sama täällä. Jäin ihan miettimään asiaa ja tulin tulokseen, että tässä kämpässä asumisen (eli reilun 15 vuoden) aikana olen ostanut yhden purkin. Muistaakseni sitäkään ei tullut käytettyä kokonaan.
Meillä kuluu ketsuppia mielestäni aika paljon, mies laittaa sitä vähän kaikkeen. Sanoisin että 1 kg kuukaudessa (nelihenkinen perhe). Itse en lisää sitä mihinkään valmiiseen ruokaan ikinä. Mulla oli esim. opiskeluaikana (3,5 vuotta) vain yksi ketsuppipullo, lopulta heitin kokonaan pois.
On viikkoja, jolloin ei yhtään. Pieni pullo Heinzia vanhenee aina ennenkuin loppuu. Meillä syödään niin hyvää ruokaa, ettei tartte ketsupilla parannella.