Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko teillä muilla menee ketsuppia viikossa? Meillä 1,5 kg...

Vierailija
18.09.2018 |

Nelihenkinen perhe. Nuorimmainen syö kaiken lämpimän ruoan ketsupilla kuorrutettuna ja sitten jos on esim. makaronilaatikkoa, syödään me muutkin. 1,5 kilon pullo Heinzia kestää yleensä viikon.

Miten teillä muilla?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viikkoja, jolloin ei yhtään. Pieni pullo Heinzia vanhenee aina ennenkuin loppuu. Meillä syödään niin hyvää ruokaa, ettei tartte ketsupilla parannella.

Vierailija
62/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosten äiti kirjoitti:

Ketsuppia voi käyttää paljon monipuolisemmin kuin yleensä kuvitellaan. Esimerkiksi pyörittämällä vanilijajäätelöä ja ketsuppia tehosekoittimessa saa mahtavan makuisia ketsuppipehmiksiä.

Anteeksi, taisin juuri oksentaa hieman suuhuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehköä, 400g gramman pönikkää syödään vielä vuosi päiväyksen jälkeenkin. 

Vierailija
64/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 750g purkki vuodessa

Vierailija
65/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Yksin asun ja olen ostanut ketsuppia viimeksi yli kymmenen vuotta sitten.

Sama täällä. Jäin ihan miettimään asiaa ja tulin tulokseen, että tässä kämpässä asumisen (eli reilun 15 vuoden) aikana olen ostanut yhden purkin. Muistaakseni sitäkään ei tullut käytettyä kokonaan.

Vierailija
66/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuluu ketsuppia mielestäni aika paljon, mies laittaa sitä vähän kaikkeen. Sanoisin että 1 kg kuukaudessa (nelihenkinen perhe). Itse en lisää sitä mihinkään valmiiseen ruokaan ikinä. Mulla oli esim. opiskeluaikana (3,5 vuotta) vain yksi ketsuppipullo, lopulta heitin kokonaan pois.