Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä muilla menee ketsuppia viikossa? Meillä 1,5 kg...

Vierailija
18.09.2018 |

Nelihenkinen perhe. Nuorimmainen syö kaiken lämpimän ruoan ketsupilla kuorrutettuna ja sitten jos on esim. makaronilaatikkoa, syödään me muutkin. 1,5 kilon pullo Heinzia kestää yleensä viikon.

Miten teillä muilla?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pullo Heinziä kestää kolmisen kuukautta. Sinkkutalous.

Vierailija
22/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuluu ketsuppia 2-3 litraa viikossa. Meitä on tosin perheessä kuusi, olemme siis nykynäkemyksen mukaan suurperhe.

Ketsuppia voi käyttää paljon monipuolisemmin kuin yleensä kuvitellaan. Esimerkiksi pyörittämällä vanilijajäätelöä ja ketsuppia tehosekoittimessa saa mahtavan makuisia ketsuppipehmiksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketsuppi on terveellistä. Saa syödä hyvällä omalla tunnolla.

Ja pizza on terveysruokaa jos sen kanssa syö salaattia!🍕+🍅=👍

Vierailija
24/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan tehtaalta kolmen litran kanistereissa. Ei päivääkään ilman ketsuppia. Aamu alkaa ketsuppikurkkusmoothiella.

Vierailija
25/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme, ja ketsuppia menee ehkä pari pulloa vuodessa. Meillä syödään muutakin kuin makaronilaatikkoa ja hampurilaisia, joihin ketsuppi jotenkin sopii. Muuten käytetään ihan muita mausteita.

Olen aina ihmetellyt rutinaa siitä, että ketsupissa on paljon sokeria jne. koska olen ajatellut, että mitä väliä, kun sitä syödään lusikallinen silloin tällöin. No näköjään jotkut vetävät sitä ihan valtavasti. Jos lapsi syö kilokaupalla ketsuppia viikossa, on todellakin väliä sillä, mitä ketsuppi sisältää. Pahimmillaan lapsi saa monta desiä sokeria pelkästään ketsupista. Suolaakin voi tulla reilusti.

Minusta tuollainen ketsupin holvaaminen kaiken päälle on syömishäiriö, josta pitäisi opetella pois.

Vierailija
26/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsupissa on noin 25% sokeria. Litrassa siis 250 grammaa. Aika iso määrä sokeria lisätä ruokaan...

Vierailija
27/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon Felix riittää n.2 kk. Itse en käytä ollenkaan, mies käyttää. Ei lapsia.

Vierailija
28/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika käyttää ketsuppia useimpiin ruokiin, itse vain silloin tällöin, kyllä meillä iso pullo kestää varmaan kuukauden ainakin(?)

Vierailija
29/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 aikuista ja teini. Ostan sellaisen pienen Heinzin luomuketsuppipullon ehkä kaksi kertaa vuodessa. Ei ole montaa ruokaa minkä kanssa ketsuppia syödään. Makaronilaatikko, lohkoperunat ja... ei nyt heti tule mieleen muita vaikka niitä varmaan on.

Vierailija
30/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Junttien elintarvike.

Vierailija
31/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Yksin asun ja olen ostanut ketsuppia viimeksi yli kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
32/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Junttien elintarvike.

Omnomnomnom-nom!!!

Vierailija
33/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli?

Meillä kestää tuollainen pieni ketsuppipullo varmaan 4-6kk.

Vierailija
34/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää ketsuppia pullon noin 6 kuukaudessa, muut eivät käytä lainkaan.

Vierailija
35/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppia ei kyllä aikuiset enään paljon käytä kun pilaa ruuat ja lähinnä vain makaronilaatikko.Ison pullo piti jo laittaa pois vanhentuneena.

Vierailija
36/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista vertailla tuoteselosteista, Suomen (ilmeisesti) ostetuin ketsuppi Heinz sisältää 61 % tomaattia, taannoin makutestin voittanut Meiran tuote 80 %. Miksiköhän voitti testin?

Vierailija
37/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketsuppia ei kyllä aikuiset enään paljon käytä kun pilaa ruuat ja lähinnä vain makaronilaatikko.Ison pullo piti jo laittaa pois vanhentuneena.

enäännnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Vierailija
38/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ketsuppipurkki kestää ainakin 3-4 kk. 2 aikuista ja teini. Ei sitä käytetä kuin ranskalaisiin kerran kuukaudessa ja makaronilaatikkoon

Vierailija
39/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosten äiti kirjoitti:

Meillä kuluu ketsuppia 2-3 litraa viikossa. Meitä on tosin perheessä kuusi, olemme siis nykynäkemyksen mukaan suurperhe.

Ketsuppia voi käyttää paljon monipuolisemmin kuin yleensä kuvitellaan. Esimerkiksi pyörittämällä vanilijajäätelöä ja ketsuppia tehosekoittimessa saa mahtavan makuisia ketsuppipehmiksiä.

Tuo ketsuppipehmis on mainio idea. Kiva, kun jotkut vielä viitsivät laittaa itse ruokaa ja kokeilla erilaisia reseptejä.

Vierailija
40/66 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 henkinen perhe, ketsuppia menee viikossa ..sanotaanko noin kaksi/kolme ruokalusikallista