Uusi harrastus?
Kaipaan jotain uutta harrastusta tähän syksyyn - tai mielellään sellaista, jota voi harrastaa ympäri vuoden. Anna minulle ideoita kertomalla, mitä sinä harrastat tai aiot joskus alkaa harrastaa tai tahtoisit harrastaa! Kiitos jo etukäteen kivoista, asiallisista, inspiroivista viesteistä ja siitä, että sparrataan toinen toisiamme erilaisissa harrastuksissa.
Kommentit (8)
Tennis, commercial dance, avanto, sähly
Millaista harrastusta etsit?
Fyysisistä harrastuksista voisin ehdottaa joogaa, jumppaa, salilla käyntiä tai uimista. Vähemmän fyysisiä puuhia esim. maalaus/piirtäminen, lukeminen, bloggaaminen ja valokuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Tennis, commercial dance, avanto, sähly
Mitä on commercial dance? Voisin tottakai googlettaa mutta kertoisitko itse, mitä se on ja mikä siinä viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Millaista harrastusta etsit?
Fyysisistä harrastuksista voisin ehdottaa joogaa, jumppaa, salilla käyntiä tai uimista. Vähemmän fyysisiä puuhia esim. maalaus/piirtäminen, lukeminen, bloggaaminen ja valokuvaus.
En ihan tarkoituksella halunnut rajata enkä kertoa, mitä jo harrastan, jotta ei synny mitään ennakko-oletuksia siitä, mistä voisin tykätä. Olen ihan oikeasti avoin monenlaisille ehdotuksille.
En oo päässyt vielä koittamaan kun tennis vie rahat mutta katoin että on sellaista tanssia mitä usein laulajien taustatanssijat tanssii.
Tykkäisin kokeilla jotain tanssia mutta en ihan perinteistä.
Osaatko laulaa? Minä ajattelin aloittaa laulutunnit nyt keski-ikäisenä, kun en ole koskaan edes kirkossa uskaltanut laulaa.
Nuotin vierestä kirjoitti:
Osaatko laulaa? Minä ajattelin aloittaa laulutunnit nyt keski-ikäisenä, kun en ole koskaan edes kirkossa uskaltanut laulaa.
Mahtavaa! En osaa laulaa enkä soittaa mitään instrumenttia, mutta juuri tällaisia rohkeita ideoita kaipaan!
Uinti. Nyt järvessä ja talvella avannossa.