Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten vihaama - koska on liian länsimainen ihminen näkemyksineen suomalaisille - mutta omissa silmissäni ehdottoman tasapuolinen ja ihmisille oikeudenmukainen - mm. haukkuen kaikki puolueet tasaisesti, kun aihetta - Tuomas Enbuske.
Minäkin olen aina pitänyt Tuomaksesta ja hänen näkemyksistään. Ja huumorista.
Hirvittävä pseudointellektuelli besserwisser, joka ottaa kaikki provoaiheensa täältä. Ei jatkoon.
Perusteluja kiitos, miten besserwisserismi ilmenee?
Hyvähän se vaan on, että joku kertoo "tunnettujen" suhtautumisesta hotellisiivoojaan.
Eiköhän se aitous näy siinä, miten suhtautuu mahdollisesti itseään alempiarvoiseksi kokemaansa.
Tämän keskustelun perusteella Michael Monroe on voittaja. Syystä. :)
Asuimme aikoinaan Antti Tuiskun kanssa samassa kerrostalossa. Joka kerta törmätessä tervehti ja saattoi jäädä kyselemään perheemme kuulumisia, vaikka ei varsinaisesti oltu mitään kavereita. Oli kaikin puolin mukava naapuri ja kaikki huomioon ottava. Kerran jäi pelaamaan futista lapsien kanssa pihalle. Ei ole mitään pahaa sanottavaa ja uskon, että Antilla on elämässä edelleen ihan hyvät arvot.
Nimenomaan tuo, ettei koe olevansa "ylempiarvoinen" verrattuna kehenkään, on huomioitava asia.
(Joku täällä kuulutti sitä, mitä "hyvällä ihmisellä" tarkoitetaan...)
Entinen kerroshoitaja kirjoitti:
Kerroshoitajalla ei ole salassapitovelvollisuutta.
Enköhän olisi sellaisen sopimuksen allekirjoittanut, sillä opintojen ohessa liki viisi vuotta siivosin eri hotelleissa paljon.
Ehkä et ole kirjoittanut mitään salassapito sopimusta siksi että oletetaan olevan itsestäänselvä asia ettei työpaikan asioista/asiakkaista saa juoruta tunnistettavassa mielessä.
Tuomas Enbuske. Hän on ollut ainakin minulle erityisen kiva eräässä kapakassa.
Vierailija kirjoitti:
Edesmennyt Kylli-täti.
Olen kuullut hänestä jotain aivan muuta.
Lorenz Backman. Lore on hieno mies, lämmin ja sivistynyt. Tunnemme hänet ajalta ennen TV- julkisuutta.
SANNI :) sen verran useasti häntä näen, eikä mitään pahaa sanottavaa.
Pekka Pouta ja Kympin uutisten mainioita kevennyspätkiä tekevä toimittaja Mika Tommola.
Näissä herroissa on jotain vastustamattoman hersyvää hyväntahtoisuutta 😀