Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Oma kokemus kirjoitti:
Michael Monroe, ehdottomasti.
Nuorena pyysin häntä yhteiskuvaan. Michael oli todella ystävällinen.
Opintojen ohessa olin vuosia Helsingissä kerroshoitaja. Työkollega kertoi, että Michael Monroe oli halunnut auttaa siivoojaa imuroinnissa, kun hän kissansa kanssa majoittui huoneessa.
Vuosien kerroshoitajakokemuksella voin sanoa, että KUKAAN ei IKINÄ ole halunnut auttaa huoneensa siivoamisessa. :)
PS: Ällöin tyyppi hotellisiivousajoilta oli nyt jo entinen kuuluisuus taikuri Iiro Seppänen. Hän oli tosi ylimielinen ja huone oli sotkettu täydellisesti. :(
Käsittääkseni kerroshoitajatkin ovat salassapitovelvollisia...
Suomalaisten vihaama - koska on liian länsimainen ihminen näkemyksineen suomalaisille - mutta omissa silmissäni ehdottoman tasapuolinen ja ihmisille oikeudenmukainen - mm. haukkuen kaikki puolueet tasaisesti, kun aihetta - Tuomas Enbuske.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten vihaama - koska on liian länsimainen ihminen näkemyksineen suomalaisille - mutta omissa silmissäni ehdottoman tasapuolinen ja ihmisille oikeudenmukainen - mm. haukkuen kaikki puolueet tasaisesti, kun aihetta - Tuomas Enbuske.
Minäkin olen aina pitänyt Tuomaksesta ja hänen näkemyksistään. Ja huumorista.
Vierailija kirjoitti:
Enbuske vastustaa:
monopoleja > ei sovi suomalaisten enemmistölle, koska kilpailussa firmat huijaavat suomalaisia
eturyhmäpolitiikkaa kaikilta puolueilta > ei sovi suomalaisille, koska on hyvä, että SAK, EK jne. ovat voimakkaita vaikuttajia politiikassa. Itse asiassa voimakkaimpia Suomen lain säätämiseen vaíkuttavia tekijöitä, reilusti ohi äänestäjien tässä suhteessa.
etuoikeutettuja ihmisiä > ei tämäkään sovi suomalaisille, koska Enbuskessa on kuitenkin niin paljon muita vastustettavia ominaisuuksia.
ihmisten ajojahtia mediassa ja henk. kohtaisten ominaisuuksien arviointia ihmisten tekojen arvioinnin sijaan > tämäkään ei sovi, koska valtaosa suomalaisista tykkää, kun ihmisiin nimenomaan käydään kiinni
Kerroshoitajalla ei ole salassapitovelvollisuutta.
Enköhän olisi sellaisen sopimuksen allekirjoittanut, sillä opintojen ohessa liki viisi vuotta siivosin eri hotelleissa paljon.
Artisti Paula Koivuniemi ja Radio Suomen juontaja Olga Ketonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvittävä pseudointellektuelli besserwisser, joka ottaa kaikki provoaiheensa täältä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, meitä on vielä joitain aidon oikeudenmukaisuuden päälle ymmärtäviä täälläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora. Ihan vain viimeisimmän Vain elämää-jakson perusteella tuli sellaiset fiilikset. :)
Täys kusipää
Kiinnostaa kuulla perustelu tälle?
Jouduin häneltä kerran yhtä asiaa tiedustelemaan, ja hän oli hyvin ystävällinen ja auttavainen. Olisi ollut valmis juttelemaan enemmänkin, mutta tilanne oli sellainen että en voinut matkustaa Tampereelle.