Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen

Vierailija
17.09.2018 |

Onko sellaisia?

Kommentit (765)

Vierailija
61/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eila Roine

Jouduin häneltä kerran yhtä asiaa tiedustelemaan, ja hän oli hyvin ystävällinen ja auttavainen. Olisi ollut valmis juttelemaan enemmänkin, mutta tilanne oli sellainen että en voinut matkustaa Tampereelle.

Vierailija
62/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed sheeran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raimo "Rampe" Helminen

Vierailija
64/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus kirjoitti:

Michael Monroe, ehdottomasti.

Nuorena pyysin häntä yhteiskuvaan. Michael oli todella ystävällinen.

Opintojen ohessa olin vuosia Helsingissä kerroshoitaja. Työkollega kertoi, että Michael Monroe oli halunnut auttaa siivoojaa imuroinnissa, kun hän kissansa kanssa majoittui huoneessa.

Vuosien kerroshoitajakokemuksella voin sanoa, että KUKAAN ei IKINÄ ole halunnut auttaa huoneensa siivoamisessa. :)

PS: Ällöin tyyppi hotellisiivousajoilta oli nyt jo entinen kuuluisuus taikuri Iiro Seppänen. Hän oli tosi ylimielinen ja huone oli sotkettu täydellisesti. :(

Käsittääkseni kerroshoitajatkin ovat salassapitovelvollisia...

Vierailija
65/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivi räsänen

Vierailija
66/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Saarinen

Vierailija
67/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski!

Vierailija
68/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vicky Rosti

69/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Tykki

Vierailija
70/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten vihaama - koska on liian länsimainen ihminen näkemyksineen suomalaisille - mutta omissa silmissäni ehdottoman tasapuolinen ja ihmisille oikeudenmukainen - mm. haukkuen kaikki puolueet tasaisesti, kun aihetta - Tuomas Enbuske.

Vierailija
71/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse olen

Vierailija
72/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero Eronen, ehdottomasti. :D

Vierailija
73/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Rehn.

Vierailija
74/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten vihaama - koska on liian länsimainen ihminen näkemyksineen suomalaisille - mutta omissa silmissäni ehdottoman tasapuolinen ja ihmisille oikeudenmukainen - mm. haukkuen kaikki puolueet tasaisesti, kun aihetta - Tuomas Enbuske.

Minäkin olen aina pitänyt Tuomaksesta ja hänen näkemyksistään. Ja huumorista.

Vierailija
75/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske vastustaa:

monopoleja > ei sovi suomalaisten enemmistölle, koska kilpailussa firmat huijaavat suomalaisia

eturyhmäpolitiikkaa kaikilta puolueilta > ei sovi suomalaisille, koska on hyvä, että SAK, EK jne. ovat voimakkaita vaikuttajia politiikassa. Itse asiassa voimakkaimpia Suomen lain säätämiseen vaíkuttavia tekijöitä, reilusti ohi äänestäjien tässä suhteessa.

etuoikeutettuja ihmisiä > ei tämäkään sovi suomalaisille, koska Enbuskessa on kuitenkin niin paljon muita vastustettavia ominaisuuksia.

ihmisten ajojahtia mediassa ja henk. kohtaisten ominaisuuksien arviointia ihmisten tekojen arvioinnin sijaan > tämäkään ei sovi, koska valtaosa suomalaisista tykkää, kun ihmisiin nimenomaan käydään kiinni

Vierailija
76/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroshoitajalla ei ole salassapitovelvollisuutta.

Enköhän olisi sellaisen sopimuksen allekirjoittanut, sillä opintojen ohessa liki viisi vuotta siivosin eri hotelleissa paljon.

Vierailija
77/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artisti Paula Koivuniemi ja Radio Suomen juontaja Olga Ketonen.

Vierailija
78/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvittävä pseudointellektuelli besserwisser, joka ottaa kaikki provoaiheensa täältä. Ei jatkoon.

Vierailija
79/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, meitä on vielä joitain aidon oikeudenmukaisuuden päälle ymmärtäviä täälläkin!

Vierailija
80/765 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellinoora. Ihan vain viimeisimmän Vain elämää-jakson perusteella tuli sellaiset fiilikset. :)

Täys kusipää

Kiinnostaa kuulla perustelu tälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi