Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Ricky Gervais on eläinten ystävä.
Sofia Belorf. Kauneuden takia kaikki luulee, että ei ole sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu sanoi jossain kun kysyttiin mistä haluaisi tulla muistetuksi, että "oli ihan hyvä ihminen". Itse olisin varmaan vastannut "taiteesta/musiikista", Annan vastaus jäi mieleen.
Mulle tulaa AA:sta aina mieleen suklaakarkit hotellissa. Joita en syö.
Aivan sama minulle tulee mieleen! kun näen , kuulen, että A. Abreu , oli laittanut anukseensa hotellihuoneen marianne -karkin ja sieltä itsestään siirtänyt karkin takaisin paperiinsa. HYi! Voi sanoa todella, että karkki vai kepponen? Aivan hirveätä, lapsellista on liian kevyt ilmaisu. Sikamaista suorastaan! En ikinä menisi konsertteihinsa (en muutenkaan menisi) kuunteluboikotti heti. Lapset ja nuoret kuuntelevat häntä, naureskelee kuulemma pilkallisesti faneilleen ja kiroilee rumasti, ryntää pois nimikirjoitustilanteista ja kiroilee
taas. Älkää vanhemmat päästäkö hänen lähelleen lapsia . Ei ole mukava, että saavat käytösmallia tuollaiselta idiootilta.
Mutta onko se karkkijuttu varmasti totta vai pelkkä urbaani legenda? Vaikea tietää.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belorf. Kauneuden takia kaikki luulee, että ei ole sydäntä.
Niin niillä huu ume jutuilla ei ole mitään vaikutusta tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Alina Voronkova
Hänen uskon olevan aidosti ihana! Ovat puolisonsa kanssa jalat maassa tyyppejä, toisin kuin allstars missit!
Vierailija kirjoitti:
Mikko Kekäläinen ja Susanna Laine.
Nämä ovat aidosti ihania!
Vierailija kirjoitti:
Christoffer Strandberg
Miksi alapeukku?
Katja Ståhl vaikutaa oikeesti tosi kivalta ihmiseltä.
Hannu Karpo. Hän nosti esiin lukuisia epäkohtia suomesta. En ole varma näyttäisivätkö isot kanavat enää nykypäivänä samanlaista ohjelmaa tämän päivän epäkohdista ja korruptiosta. Korkeintaan Karpon uusintoja voisivat näyttää.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ac37cadb-e39f-4235-b801-6e56ce…
Mikko Koivun ex
Vierailija wrote:
Christoffer Strandberg
Mua hämää tässä ystävyys Roopen kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo edesmenneistä nostaisin esille Suomen herkimmän artistin, Rauli Badding Somerjoen. Hän oli varmasti aito.
"Hoiti" esiintymispelkoaan alkoholilla. Aito ihminen olisi esiintynyt vesiselvänä.
Olipas pönttö argumentti. Miten tuo liittyy siihen onko ihminen hyvä? Muutenkaan hän ei vain kyennyt esiintymiseen ilman alkoa ja tuntuu tuo tippa menevän muillekin artisteille peloista huolimatta ja muu roina.
Ilman alkoa?
Tarkoitit kai, että hän ei kyennyt esiintymään ilman alkoholia.
En koskaan nähnyt Baddingin esiintyvän alkoholiliike Alkon kanssa.
Michael Monroe ei ole aidosti hyvä ihminen. Luonnevikainen se on ja pahasti.
Adolf Hit ler