Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen
Kommentit (765)
Vierailija kirjoitti:
Juhani Tamminen, hieno mies.
Sarkasmia?
Hjallis Harkimo. Käyttää omia aivojaan. Suojelee perhettään ja puhuu kauniisti tai on vaiti entisistä puolisoistaan. Intohimo näkyy kaikessa mitä tekee ja juuri se on parasta ettei ole välinpitämätön. Luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Alexi Laiho
Mitä olen kuullut, niin Alexi on kyllä melkoinen mulkvisti. Mutta nämä tosiaan ovat kuulopuheita. Onko joku tavannut?
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitola
heh Suomen veemäisen akka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexi Laiho
Mitä olen kuullut, niin Alexi on kyllä melkoinen mulkvisti. Mutta nämä tosiaan ovat kuulopuheita. Onko joku tavannut?
Itekin olin kuullut kaikenlaista, mut yhteisiä tuttuja on jonkun verran ja olen tavannut monta kertaa. Vaikutti ensin vähän kylmältä tyypiltä mutta oikeasti tosi kohtelias ja mukava.
Toisaalta muistelisin että olisi itsekin jossain lehdessä myöntänyt olleensa nuorempana hankala ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lady Gaga sataprosenttisesti
Ihan järkyttävä narsisti. Katsoin sen Netflix-dokkarin ja meni kyllä maku totaalisesti tästä naikkosesta. Joitakin hyviä biisejä toki, mutta en tollaista huomiokipeää oman navan ympärillä pyörijää arvosta kyllä ihmisenä ollenkaan.
Costello Hautamäki on vaikuttanut niin mukavalta ne pari kertaa kun hänet olen tavannut, että vaikea uskoa hänen olevan mitään muuta kuin todella hyvä tyyppi.
Eihän kukaan ole täysin tai pelkästään hyvä ihminen, mutta jos ajattelen kuka kivana ja ystävällisenä tunnettu julkkis on oikeastikin kiva ja ystävällinen, vastaan Cambridgen herttuatar Catherine. Hän huomioi samalla hillityllä ystävällisyydellä kaikki läsnäolevat ihmiset edustustilaisuuksissa, joista olen nähnyt videoita. Nimekkäät tyypit ja kamera eivät saa suurempaa ystävällisyyttä kuin muut. Hän ei ole ollenkaan imarteleva linssilude eikä vaikuta ylimieliseltä ketään kohtaan.
On niitä muitakin julkkiksia, joiden ajattelen olevan vilpittömän ystävällisiä, tiedostavan asemansa ja pyrkivän käyttämään sitä hyvään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu sanoi jossain kun kysyttiin mistä haluaisi tulla muistetuksi, että "oli ihan hyvä ihminen". Itse olisin varmaan vastannut "taiteesta/musiikista", Annan vastaus jäi mieleen.
Mulle tulaa AA:sta aina mieleen suklaakarkit hotellissa. Joita en syö.
Aivan sama minulle tulee mieleen! kun näen , kuulen, että A. Abreu , oli laittanut anukseensa hotellihuoneen marianne -karkin ja sieltä itsestään siirtänyt karkin takaisin paperiinsa. HYi! Voi sanoa todella, että karkki vai kepponen? Aivan hirveätä, lapsellista on liian kevyt ilmaisu. Sikamaista suorastaan! En ikinä menisi konsertteihinsa (en muutenkaan menisi) kuunteluboikotti heti. Lapset ja nuoret kuuntelevat häntä, naureskelee kuulemma pilkallisesti faneilleen ja kiroilee rumasti, ryntää pois nimikirjoitustilanteista ja kiroilee
taas. Älkää vanhemmat päästäkö hänen lähelleen lapsia . Ei ole mukava, että saavat käytösmallia tuollaiselta idiootilta.
Sipe Santapukki