Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen

Vierailija
17.09.2018 |

Onko sellaisia?

Kommentit (765)

Vierailija
641/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin, Michael Monroe ja Duudsonit.

Vierailija
642/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice in Chainsin Jerry Cantrell. Vaikuttaa vähän jöröltä ja sulkeutuneelta, mutta lämminsydämiseltä. Häntä on sanottukin Alice in Chainsin sydämeksi. Ei puhu ihmisistä pahaa ja näyttäisi ymmärtävän niitä, joilla on ollut vaikeaa. Plus tekee tietysti hienoja lauluja ja antoi minulle keikalla plektran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri Alen, se kokki

Vierailija
644/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvey Weinstein on varmasti mitä sydämmellisin ihminen kun kunnolla tutustuu.

Vierailija
645/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsu, henkirikokseen hän ei liene syyllistynyt. Muut veijailut lienee tullut tehtyä. Kaikki tekee virheitä.

Vierailija
646/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RuPaul. En tiedä mitä hän oikeasti on, mutta ohjelmassaan hän vaikuttaa aidosti sellaiselta ihmiseltä, joka välittää toisista. Haluan siis uskoa hänen hyvyyteen.

Vierailija
647/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikot.

Vierailija
648/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Metallican porukka.

Lahjoitti Suomessa Hurstin ruoka-avulle  v2018 kunnolla rahaa kun oma hallitus pascat nakkasi.

Samoin teki  muuten Hjallis .

Vierailija
649/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alice in Chainsin Jerry Cantrell. Vaikuttaa vähän jöröltä ja sulkeutuneelta, mutta lämminsydämiseltä. Häntä on sanottukin Alice in Chainsin sydämeksi. Ei puhu ihmisistä pahaa ja näyttäisi ymmärtävän niitä, joilla on ollut vaikeaa. Plus tekee tietysti hienoja lauluja ja antoi minulle keikalla plektran.

Olikohan sama heppu joka viipymättä vieritti viereisestä vessasta lattian kautta veskipaperia "hätä"avuksi kun oman vessan rulla oli tyhjä?

Upea ihminen!

Vierailija
650/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku

Vierailija
651/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Metallican porukka.

Lahjoitti Suomessa Hurstin ruoka-avulle  v2018 kunnolla rahaa kun oma hallitus pascat nakkasi.

Samoin teki  muuten Hjallis .

Hjallis tuskin lahjoittaa pascaacaan hyvää hyvyyttään

Vierailija
652/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Holma. Joku jo tästä nillittikin, että jotain rajaa. Holman julkisuuskuva on kärkäs ja sarkastinen, ja hän itse jatkuvasti korostaa olevansa huono ihminen.

Minulle Holma näyttäytyy aitona ja hyvänä ihmisenä juuri siksi, että ei nuoleskele ketään eikä esitä olevansa mitään ylevää. Auta Antti -podcastista kyllä hehkui läpi empatia, lämpö ja hienotunteisuus.

Hyvät ihmiset on usein ahdistuneita ja mielestäni Holma vaikuttaa juuri tällaiselta tapaukselta.

Vierailija
653/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Holma. Joku jo tästä nillittikin, että jotain rajaa. Holman julkisuuskuva on kärkäs ja sarkastinen, ja hän itse jatkuvasti korostaa olevansa huono ihminen.

Minulle Holma näyttäytyy aitona ja hyvänä ihmisenä juuri siksi, että ei nuoleskele ketään eikä esitä olevansa mitään ylevää. Auta Antti -podcastista kyllä hehkui läpi empatia, lämpö ja hienotunteisuus.

Hyvät ihmiset on usein ahdistuneita ja mielestäni Holma vaikuttaa juuri tällaiselta tapaukselta.

Samaan kastiin Jani Toivola.

Ei pasta ilkeys ei katkeruus vaikka syytä voisi olla.

Tästä olen jopa kade!

Vierailija
654/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monroella ja Cristofferilla on myös suupielet ylöspäin, positiivisia ja mukavia ihmisiä.

Olen siis tämä suupieli-ihminen. ☺

Eli pitänee teoria paikkaansa.

Kaltaisiasi teoreettikkoja lienee useampi muukin. Olen saanut syntymälahjana alaspäin kääntyvät suupielet. Minulle on moni ihminen "tunnustanut", että sinähän olet ihan mukava tyyppi vaikka alkuun ajattelin muuta. Pakko sanoa, että ei nuo oikein mielialaa kohota enkä olisi halunnut kuulla noita.

Vierailija
655/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä ihminen?? Jokaisessa on monia puolia.Julkisuuden henkilöillä on julkinen roolinsa, kotona aivan erilainen.

Ei paha ole kenkään ihminen......

Vierailija
656/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin katsomaan formulakuski Lewis Hamiltonin haastattelun. Rauhallisen, fiksun ja sympaattisen oloinen ihminen.

Vierailija
657/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani julkkismiehistä on tosi itsekkäitä. Sukulaisina on muutama mies. Vaikka rahaa tienaa  , ei halua osallistua edes kodin ja lasten asioiden maksamiseen.  Esittelee kyllä rahottavansa kaiken.  Avierosssa kävi ilmi ettei osallistunut yhteisen kodin asuntolainaankaan. Olkaa naiset varovaisia ja muut viisaampia .Naisilla on usein koti ja lapset vastuulla vaikka olisi työssä rankkaa.  Jos nainen alkaa tienata vuodessa enemmän, alkaa moni aviomies miettimään eroa. Tunteee olonsa tukalaksi kai jotenkin.

Vierailija
658/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik.

Vierailija
659/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu Reeves.

Vierailija
660/765 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvey Weinstein on varmasti mitä sydämmellisin ihminen kun kunnolla tutustuu.

Harvey Weinstein on ollut monen Tarantinon roskaleffan takana, joten väkisin tulee mieleen onkohan Tarantino kuinka syvällä siellä Hollywoodin vaietussa sisäpiirissä?

https://pmcvariety.files.wordpress.com/2017/10/harvey-weinstein-quentin…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän