Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkis, jonka uskot olevan aidosti hyvä ihminen

Vierailija
17.09.2018 |

Onko sellaisia?

Kommentit (765)

Vierailija
601/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela Merkel

Vierailija
602/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexi Laiho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monroella ja Cristofferilla on myös suupielet ylöspäin, positiivisia ja mukavia ihmisiä.

Olen siis tämä suupieli-ihminen. ☺

Eli pitänee teoria paikkaansa.

Vierailija
604/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläkaupan Tuula. Ei tappaisi varmasti kärpästäkään. ON pohjalaiseksi todella positiivinen, kiltti ja hyväsydäminen. Mike Monroe ja Cristoffer (putous-näyttelijä).

Sen sijaan Ellen Degenerisistä liikkuu paljon ikäviä juoruja. Kohtelee henkilökuntaansa huonosti, kiusaa säikäyttämällä (voi aiheuttaa sydänkohtauksen sydänsairaalle) jatkuvasti, joskus ilkeilee haastateltavilleen, käyttäytyy ylimielisesti.

Vierailija
605/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Belorf, luotettava kumppani, luotettava ystävä sekä Martinalle että Stefulle, tosi aito ulkonäkö, sydämellisen oloinen, ei ikinä ajattelisi vain puolison lompakkoa

Vierailija
606/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin mielikuvissa pitänyt Esko Roinetta mukavana ihmisenä.

Nyt hänet muistin ja tuli mieleeni kun on Reinikaisen uusinnassa poliisipäällikkö.

Eila Roine myös kiltin oloinen ihminen.

Vierailija
607/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull of Kintyre kirjoitti:

Paul McCartney

Ei ainakaan musiikkipiireissä kovin mukavana pidetty, pomotteleva ja egoistinen. Keith Richardsista ja George Harrisonista olen saanut sympaattisemman vaikutelman. Brian May on aina vaikuttanut miellyttävältä. Bono on liian tärkeilevä ja leikkii pyhimystä.

Vierailija
608/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lana Del Rey 

Vierailija
609/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Bill Murraylla ole maine vähän niin kuin Hollywood julkkisten ei-julkkiksena? Hyvässä mielessä. Harvinaista koomikolle, useinhan kerrotaan ikäviä juttuja off-screen -käytöksestään.

Vierailija
610/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Linkola. Tai siis oli

Vierailija
611/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Lidlin kassalla töissä :) olen ihan asiakkaana hänet nähnyt.

Kuten myös toisessakin yhteydessä muutaman kerran.

Samassa Lidlissä ja myös kuntosalilla olen nähnyt pari kertaa Brädinkin, jolla on muuten aivan erilainen asenne kanssaihmisiin, mukava ja aurinkoisen oloinen ihminen :)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä diiva asenteella ”etkö tiiä kuka mä olen”.

On tullut nähtyä useamman kerran parissakin eri yhteydessä, ikävä kyllä.

Vierailija kirjoitti:

Jannika B

No ei kyllä ole. Ainakin oman kokemuksen mukaan Jannika on ihan symppis ja jalat maassa oleva. Eikä tee itsestään numeroa.

T. Asiakaspalvelija joka on usein Jannikan tavannut töiden puolesta.

Kyllä on :) kuten sanoin, parissakin eri yhteydessä on nähty tämä...

Vain tosidiiva ilmestyy Lidliin keskellä talvea aurinkolasit päässä :D (kuten miehensäkin)

Ovat juuri sellaisia muka-mukavia kameroiden edessä, mutta tosielämässä itseään täynnä.

No nyt on kyllä niin pätevä perustelu sille ettei julkkis voi olla aidosti hyvä ihminen, koska hänellä oli aurinkolasti talvella kaupassa, että pakko melkein jo uskoa että Jannika on oikein diivojen diiva. Että se kehtasikin käydä aurinkolasit päässä kaupassa. Taitaa sua siellä lidlin kassalla harmittaa nyt joku muu ja purat sen sitten näin? 

Vierailija
612/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Lidlin kassalla töissä :) olen ihan asiakkaana hänet nähnyt.

Kuten myös toisessakin yhteydessä muutaman kerran.

Samassa Lidlissä ja myös kuntosalilla olen nähnyt pari kertaa Brädinkin, jolla on muuten aivan erilainen asenne kanssaihmisiin, mukava ja aurinkoisen oloinen ihminen :)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä diiva asenteella ”etkö tiiä kuka mä olen”.

On tullut nähtyä useamman kerran parissakin eri yhteydessä, ikävä kyllä.

Vierailija kirjoitti:

Jannika B

No ei kyllä ole. Ainakin oman kokemuksen mukaan Jannika on ihan symppis ja jalat maassa oleva. Eikä tee itsestään numeroa.

T. Asiakaspalvelija joka on usein Jannikan tavannut töiden puolesta.

Kyllä on :) kuten sanoin, parissakin eri yhteydessä on nähty tämä...

Vain tosidiiva ilmestyy Lidliin keskellä talvea aurinkolasit päässä :D (kuten miehensäkin)

Ovat juuri sellaisia muka-mukavia kameroiden edessä, mutta tosielämässä itseään täynnä.

No nyt on kyllä niin pätevä perustelu sille ettei julkkis voi olla aidosti hyvä ihminen, koska hänellä oli aurinkolasti talvella kaupassa, että pakko melkein jo uskoa että Jannika on oikein diivojen diiva. Että se kehtasikin käydä aurinkolasit päässä kaupassa. Taitaa sua siellä lidlin kassalla harmittaa nyt joku muu ja purat sen sitten näin? 

Siis satuit samaan aikaan ruokakauppaan sen kanssa ja aurinkolaseista päättelit hänen olevan diiva. Mitä hän sinulle teki? Ei suostunut yhteiskuvaan ja antanut nimmaria? 

Julkkiksetkin on ihan tavallisia ihmisiä ja tuskin sinäkään joka kerta olet itse aurinkoinen ruokakaupassa käydessä. 

Vierailija
613/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva Lohtander

Vierailija
614/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa varmaksi, kun ketään ei ole tavannut livenä. Mutta näistä tulee hyvät vibat.

Michael Monroe

Prinsessa Victoria

Sipe Santapukki

Pekka Pouta

Edesmennyt Kirka

Sipen naamasta tulee mieleen oksennus.

Vierailija
615/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keanu Reeves

Vierailija
616/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Styles

Vierailija
617/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin Michael Monroe, Sami Yaffa ja Sipe Santapukki. Naisista Maaret Kallio vaikuttaa hyvältä ihmiseltä.

Vierailija
618/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentti Linkola. Tai siis oli

No heh heh.

Pentti Linkola oli suuri luonnon ystävä, sellainen vanhan ajan aito vihreä, eli niinkuin opetti.

Mutta jos hyvyyttä ajatellaan humaaniuden näkökulmasta, niin Linkola oli sellaisesta äärimmäisen kaukana. Hänen mielestään esim. korona oli hyvä juttu, mutta ei riittävän tappava.

Vierailija
619/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti

Johanna Tukiainen

Sofia Belorf

Sara Sieppi

Marika Fingeroos

Tiina Jylhä

Anu Saagim

Suvi Pitkänen

Amanda Harkimo

.... Onhan näitä! 

Vierailija
620/765 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero Ritala vaikuttaa jalat maassa-tyypiltä jolla arvot kunnossa, moni näyttelijä ei saa koskaan egoaan ruotuun.

Monna Kamu on Sohvaperunoiden pohjalta aivan sairaan mukavan oloinen :)

Ja Joel Melasniemi vaikuttaa hyvältä tyypiltä, sen ja Terhi Kokkosen ystävyys jotenkin koskettaa mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä