Mitä hyviä puolia on siinä, että on ruma/epäsuosittu?
Minä voin aloittaa. Kaikkialla saa olla rauhassa, kukaan ei ole tunkemassa seuraan. Saa olla vähän niin kuin näkymätön, esim. matkoilla. Minä olen aina ollut näkymätön melkein kaikille. Miehiä ei kiinnosta. Se oli aikaisemmin minulle tosi surullista, mutta nyt olen huomannut sen, että olen varmaan säästynyt monilta, monilta sydänsuruilta.
Kommentit (54)
Mä oon erittäin epäsuosittu vaikka kaunis eli ei se ulkonäkö kaikkea kerro. Naisilta saan kehuja joskus mutta osa taas on kateellisia. Miehet vihaa. Ainakin suurin osa.
Yksinkertaisesti ketään ei kiinnosta elämäsi. Piste. Kaikki jo tietää, että " eihän se nyt ikinä tule ketään miestä saamaan".
Vierailija kirjoitti:
Minä voin aloittaa. Kaikkialla saa olla rauhassa, kukaan ei ole tunkemassa seuraan. Saa olla vähän niin kuin näkymätön, esim. matkoilla. Minä olen aina ollut näkymätön melkein kaikille. Miehiä ei kiinnosta. Se oli aikaisemmin minulle tosi surullista, mutta nyt olen huomannut sen, että olen varmaan säästynyt monilta, monilta sydänsuruilta.
Ei pidä paikkaansa. Olen tullut ahdistelluksi lapsesta asti, vaikka nuo samat ominaisuudet löytyvät.
Kukaan ei ole kateellinen ja saa olla rauhassa. Siinäpä ne edut.
Voi saada läsnäolollaan muut paremmalle mielelle, kun he näkevät, miten rumia voisivat olla ja he ovat paremman näköisiä kuin minä.
Ei nouse kusi päähän
Osaa olla nöyrä, sitä tarvitaan ja niitä arvostetaan
Saa elää omaa syvällistä elämää ilman turhaa pintaliitoa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luulee sinkuksi.
Millä tavalla tämä on tarkalleen ottaen etu?
Ei rumana /epäsuosittuna olemisessa ole hyviä puolia, se on vain surullista. :(
Hyviä puolia löytyy useampi:
1. Säästyt parisuhdedraamoilta, jotka pahimmillaan vievät hengen ja lievimmillään henkisen rauhan.
2. Koska olet sinkku, saat tehdä elämälläsi ja arjellasi ihan mitä haluat laillisuuden rajoissa.
3. Ymmärrät jossain vaiheessa, että myös muut kuin superkaunottaret saavat miehiä.
4. Koska olet keskittynyt noin kovin pään sisäisten taitojen kehittämiseen, tulet niillä taidoilla menestymään jollain tapaa tulevaisuudessa, niin töissä, itseksesi kuin ystävyyssuhteissa.
Ruma nainen saa paljon helpommin miehiä kaveriksi ja kohtaa paljon vähemmän kateutta.
Ulkonäön muuttuminen ikääntyessä ei haittaa. En ollut kaunis kolmekymppisenäkään, ei ole mitään itkettävää siinä että viisikymppisenä ikä näkyy naamasta.
Se on ihanaa kun saa olla töissä kun rauhassa, miehet eivät sähköisty ympärillä.
Työpaikalla tätä käytöstä juurikin esiintyy ja se tuntuu joka kerta yhtä pahalta vaikkakin jo pitäisi olla siihen tottunut. Itse en ikipäivänä kohtelisi muita ihmisiä noin, ei vaikka maksettaisiin. On surullista, että on niin paljon mukavia ihmisiä, jotka jäävät taka-alalle ja sitten täysiä ilkimyksiä, jotka ovat suosittuja.