Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laukeaa suuhun vaikka kiellän

Vierailija
17.09.2018 |

Naureskelee vielä asialla jälkeen päin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut tällä palstalla ihan uskomattomana yllärinä ettei kaikki anna tulla suuhun!

Taidan olla siis keskivertoa avoimempi itse kun en ikinä ole asiaa edes harkinnut kieltäväni. Koska minun ilo ja nautinto on kyllä oikeasti nähdä toisen nautinto.

Vierailija
22/38 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli aika pätevä suuhommissa mutta koskaan ei menty niin että olisin sen suuhun lauennut, suikkarit olivat vaan esileikkiä. Sitten kun suhde alkoi rakoilla niin se välttämättä halusi ottaa lastit suuhun. Yritti paikata seksillä kaikkea muuta paskaa. Vaikea oli tottumattoman siihen laueta mutta kunnia hänelle kuinka taitavasti sekin meni.

Nykyinen nainen on 600 x parempi muutoin mutta suikkareista voi vain haaveilla puhumattakaan mistään loppuun saakka hoidetusta.

Arvatkaa onko ikävä välillä, mutta vain seksin vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on ilman suihinottoa niin eiköhän se hymy hyydy? Ensin viikko rankkua ja sit kaksi, sit neljä, sitten 16 eli reippaasti lisää niin jossain kohtaa tajuaa olla tekemättä niin?

Vierailija
24/38 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun nieleminen on saatu plakkariin niin mites se uusi tyttis antaa kannikkaa

Vierailija
25/38 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollaista ihme juttua jota odottaa joltain feministiltä. On niin kade että toinen saa meisseliä... Ei kai se nyt niin kamalaa oo jos loskat suuhun laskee??? Ihme kitinää...

Vierailija kirjoitti:

No kun on ilman suihinottoa niin eiköhän se hymy hyydy? Ensin viikko rankkua ja sit kaksi, sit neljä, sitten 16 eli reippaasti lisää niin jossain kohtaa tajuaa olla tekemättä niin?

Vierailija
26/38 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit iloinen että miehesi nauttii. Keskity välillä muuhunkin kuin itseesi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
27/38 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi imuttanut joten unohda.. Ja otan kyllä loppuun asti, mutta jos en haluaisi niin sitten en ota. Simppeliä? 

Tosimies kirjoitti:

Just tollaista ihme juttua jota odottaa joltain feministiltä. On niin kade että toinen saa meisseliä... Ei kai se nyt niin kamalaa oo jos loskat suuhun laskee??? Ihme kitinää...

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
28/38 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja. mulla tulee yrjöt jo ajatuksesta.

Vierailija
29/38 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viimein ymmärrät että sinä et ole maailma napa ja kaikki ei pyöri sinun ympärillä. Olisit ennemmin iloinen ja kiitollinen siitä mitä miehesi sinulle antaa. Sinulle tulee vielä kylmää kyytiä kun maailma opettaa.....

Vierailija kirjoitti:

Eilen viimeksi imuttanut joten unohda.. Ja otan kyllä loppuun asti, mutta jos en haluaisi niin sitten en ota. Simppeliä? 

Tosimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
30/38 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa epäilyttää koko miessukupuoli, onko ne edes ihmisiä. Ällöjä pervoja kaikki pohjimmiltaan.

Vierailija
31/38 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nainen onnellinen kerrankin miehesi puolesta! Taas yksi omaan napaan katsoja.

Oi luoja anna minulle voimia!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
32/38 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon saman voisi esittää toisinkin, eli "otan mieheltä suihin kunnes hän laukeaa suuhuni... ja sitten tulen tänne palstoille valittamaan siitä"? ;)

Vierailija
33/38 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuon saman voisi esittää toisinkin, eli "otan mieheltä suihin kunnes hän laukeaa suuhuni... ja sitten tulen tänne palstoille valittamaan siitä"? ;)

Ei.

En minäkään -vielä kymmenen vuoden jälkeenkään- tiedä, milloin mieheni laukeaa. Ei mitään ennusmerkkejä, ei ääntä ei liikettä ei mitään. Jos ei siis sano asiaa. Mua ei haittaa, joten el tarvitse sanoa, mutta hetkeä ei tosiaankaan voi tietää.

Vierailija
34/38 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunnelista lähdin yhden bubiruusun matkaan. Illalla/yöllä ei panemisesta tullut neidin humalatilan takia yhtään mitään. Aamulla hän otti suihin oikein antaumuksella. Annoin (ainakin omasta mielestä) ymmärtää äänillä ja liikkeilläni, että kohta laukeaa. Tässä vaiheessa hän kiihdytti tahtia ja otti kaluni juurta myöten suuhunsa kunnes laukesin. Kaikki oli tämän jälkeen OK. Sitten hän yritti vetää päätäni jalkojensa väliin. Olisin mielelläni antanut vastapalveluksen, mutta haju ja valkoinen tahna tms. isossa puskassa meinasi nostaa vatsalaukkuni sisällön suuhuni. Kun sanoin, että sorry, en pysty, niin olinkin ollut sika kun olin lauennut suuhun ilman lupaa. 

Vierailija
35/38 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummotunnelista lähdin yhden bubiruusun matkaan. Illalla/yöllä ei panemisesta tullut neidin humalatilan takia yhtään mitään. Aamulla hän otti suihin oikein antaumuksella. Annoin (ainakin omasta mielestä) ymmärtää äänillä ja liikkeilläni, että kohta laukeaa. Tässä vaiheessa hän kiihdytti tahtia ja otti kaluni juurta myöten suuhunsa kunnes laukesin. Kaikki oli tämän jälkeen OK. Sitten hän yritti vetää päätäni jalkojensa väliin. Olisin mielelläni antanut vastapalveluksen, mutta haju ja valkoinen tahna tms. isossa puskassa meinasi nostaa vatsalaukkuni sisällön suuhuni. Kun sanoin, että sorry, en pysty, niin olinkin ollut sika kun olin lauennut suuhun ilman lupaa. 

No olihan tuo nyt aika törkeää ettet ottanut suihin naiselta. Tuskin omaakaan puskaasi olit ajellut? Ja tuskin se sunkaan tahnas niin hyvää oli. Olisit edes neuvonut naisen pesulle ensin. Tosin luultavasti taham oli hänen kiihottuneisuutensa ansiota että olis mennyt se hukkaan siinä.

Vierailija
36/38 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkäset mällit seuraavalla kerralla sen naamalle suustasi.

Vierailija
37/38 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut tällä palstalla ihan uskomattomana yllärinä ettei kaikki anna tulla suuhun!

Taidan olla siis keskivertoa avoimempi itse kun en ikinä ole asiaa edes harkinnut kieltäväni. Koska minun ilo ja nautinto on kyllä oikeasti nähdä toisen nautinto.

Niin no tämä sivuhan on täynnä itserakkaita tolloja joilla on hiekkaa väärässä paikassa. Omakin muija rakastaa suihinottoa ja ihan haluaa lastit suuhun usein. Täällä vaan joka asia tuntuu olevan joku ongelma ja joillekkin sekin on ongelma jos joku toinen pitää asiasta josta itse ei. Ei ihmekkään ettei miehet jaksa näitä kattella ja kitinää kuunnella

Vierailija
38/38 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävä inhosi kaikkia eritteitä; erityisesti spermaa suussa.. Mä en ollut ikinä lauennut hänen suihinottoon. Oltiin jo eroamassa molemminpuolisten pettämisten seurauksena, mutta kuitenkin päädyttiin vielä viimeisen kerran sänkyyn. Mulla oli ensin hyviä fiilisiä, kunnes hän kertoi, että oli ottanut suihin loppuun asti joltain random hoidolta. Siinä 69 asennossa rakastelu muuttuikin omalta puolelta kostoseksksiksi, ja tuntiessani orgasmin olevan tulossa, työnnyin syvälle ja laukesin.