Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa olevat! Kuinka monta suhdetta takana?

Vierailija
17.09.2018 |

Otsikossa se kysymys jo tulikin. Eli kuinka mones kumppani aviopuolisosi on?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole (enää) naimisissa, mutta voidakseni vastata kysymykseen montako suhdetta minulla oli ennen ex-avioliittoani tai montako on ollut ennen nykyistä avoliittoa, pitäisi ensin määritellä, mikä lasketaan suhteeksi.

Vierailija
2/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas poikaystävä kelpasi aikoinaan aviomieheksi ja on osaansa ilmeisesti edelleen tyytyväinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas. Ehkä sanonta kolmas kerta toden sanoo pitää siis paikkaansa :)

Niin ja laskin vain kunnolliset parisuhteet tähän, en niitä keiden kanssa kävin tyyliin pari kertaa treffeillä enkä mitään ala-asteen tai yläasteen alkupuolen "suhteita".

Vierailija
4/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on ensimmäinen oikea seurustelukumppani, sitä ennen oli teininä muutama treffailusuhde.

Vierailija
5/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minulle että miehelleni toinen. Tänä vuonna vietämme 18-vuotishääpäiväämme.

Vierailija
6/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi takana. Tämä toinen päätyi avioliittoon asti. Suhteiden välissä olin kymmenisen vuotta sinkkuna enkä käynyt edes treffeillä.

Vierailija
7/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen. 

Vierailija
8/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides, enkä laske mukaan yläasteaikojen muutamisn treffien pituisia tapailusuhteita.

Vierailija
9/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan emännän kanssa olin 2 vuotta.

Tätä nykyistä myrkyttäjää olen katsellut jo kohta 18 vuotta.

Vierailija
10/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen on ihan ensimmäinen poikaystävä, en ole käynyt muiden kanssa edes treffeillä.

Vierailija
11/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on toinen vakava seurustelukumppanini.

Vierailija
12/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurustelukumppani, vakava suhde, treffailukumppani, seksikumppani? Määrittele kysymys nyt ensin vähän tarkemmin.

Vierailija
13/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tosi lyhyttä, sen jälkeen 20 vuotta sama.

Vierailija
14/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kumpikin toistemme ensimmäiset ja ainoat. Alettiin seurustella lukiossa, nyt oltu 14 vuotta yhdessä.

Vierailija
15/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia "juttuja" ja yksi vähän pidempi säätö aiemmin mutta virallisesti ensimmäinen kunnon poikaystävä on ollut nyt 10 vuotta aviomies.

Vierailija
16/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seurustelukumppania tarkoitin.

Ap

Vierailija
17/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmmm... minulla oli ollut neljä sellaista säätöä/poikaystäväkanididaattia ja yksi rakastuminen/oikea poikaystävä ennen kuin tapasin mieheni. Vähän vaikea kysymys vaikka onkin selkeä, vastaan "5"

Vierailija
18/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä onnekkaita ihmisiä paikalla, kun noin vähillä suhteilla ovat avioliittoon päätyneet. (Tai sitten te vaan huijaatte :D) Minulla oli takana 6 seurustelusuhdetta ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Hän on kyllä ensimmäinen aviomieheni.

Vierailija
19/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on ensimmäinen mies, jonka kanssa olen seurustellut. Luulin jo, että jään ikisinkuksi, mutta niin vaan reilussa kolmenkympin iässä vastaan käveli tuollainen kultakimpale. Ja se halusi vielä naidakin minut! Välillä vieläkin vaikea uskoa, vaikka jo neljättä vuotta aviossa ollaan.

Vierailija
20/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä onnekkaita ihmisiä paikalla, kun noin vähillä suhteilla ovat avioliittoon päätyneet. (Tai sitten te vaan huijaatte :D)

No juu. Ei ole eksiä eikä säätöjä tai "juttuja" enkä ole koskaan joutunut eroamaan, jättänyt tai tullut jätetyksi. Olen saanut kasvaa yhdessä ja yhteen sen ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Hän on yhtäaikaa puoliso, perheenjäsen ja paras kaveri.