Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naimisissa olevat! Kuinka monta suhdetta takana?

Vierailija
17.09.2018 |

Otsikossa se kysymys jo tulikin. Eli kuinka mones kumppani aviopuolisosi on?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä varmaan toistakymmentä, muutamasta kuukaudesta  alle vuoden pituisia.  Mutta hyvää kannatti odottaa ja hakea,  ja nyt aviomieheni kanssa yhdessä jo viisi vuotta

Vierailija
22/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä varmaan toistakymmentä, muutamasta kuukaudesta  alle vuoden pituisia.  Mutta hyvää kannatti odottaa ja hakea,  ja nyt aviomieheni kanssa yhdessä jo viisi vuotta

Kiitos, että jaoit tämän! Minä jo luulin, että olen ainut, jonka on täytynyt vähän enemmän kaivella ennen kuin aito kulta on löytynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen.

Tai toinen, jos lasketaan se että olin 13-vuotiaana "kimpassa" yhden pojan kanssa 11 päivää, tai mahdollisesti hän osaltaan kimpassa olo päättyi jo aiemmin mutta ei kertonut mulle, kaverilta kuulin sitten.

Olinhan siis jo kokenut nainen kun mieheni tapasin 😁

Vierailija
24/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis seurustelukumppania tarkoitin.

Ap

Missä vaiheessa puhutaan seurustelusta? Kysyn ihan vilpittömästi, koska suuri osa ihmissuhteistani ajoittuu ajalle ennen nettideittailua.

Ennen avioliittoani 24-vuotiaana minulla oli yksi lähes 1,5 vuoden teinisuhde ja yksi vajaan vuoden seurustelusuhde. Tuosta avioliitosta olen eronnut 25 vuotta sitten ja nyt olen avoliitossa. Avioliiton ja nykyisen avoliiton välissä on ollut yksi 3,5 vuoden suhde, yksi 1,5 vuoden suhde, yksi 9 kk suhde ja useita sellaisia max parin/muutaman kuukauden suhteita. Jos vakavaksi suhteeksi lasketaan sellaiset, joissa on molemmin puolin tavattu toistemme sukua, niin sellaisia on kertynyt kaikkiaan varmaan seitsemän mukaan lukien ex-aviomies ja nykyinen avokki.

Vierailija
25/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vakavaa eli avoliittoa tai kihlausta ennen tätä. Neljä oli varmaan siitten sellaisia muutaman kuukauden mittaisia tapailu- ja toisen luona yöpymissuhteita. Yhteensä on siis ollut kahdeksan vähän pidempää suhdetta. Nykyinen oli jo aiemmin ja nyt eron jälkeen kun hänkin oli eronnut niin tavattiin taas ja hyvältähän se alkoi nytkin tuntua. Arveltiin jo silloin aiemmin että saatettaisiin olla harmoninen pari. Tämä kestää lopun elämän. 

Vierailija
26/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni on ensimmäinen poikaystäväni, ensimmäinen, jota olen tapaillut ja ensimmäinen ja ainoa , jonka kanssa olen harrastanut seksiä.

Vierailija
27/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kunnon monen vuoden seurustelusuhde on ollut ennen aviomiestäni.

Vierailija
28/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä onnekkaita ihmisiä paikalla, kun noin vähillä suhteilla ovat avioliittoon päätyneet. (Tai sitten te vaan huijaatte :D) Minulla oli takana 6 seurustelusuhdetta ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Hän on kyllä ensimmäinen aviomieheni.

Tähän ei vastaa tietenkään ne, jotka on olleet 8 kertaa kihloissa ja kolme kertaa naimisissa.

Vierailija
29/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä onnekkaita ihmisiä paikalla, kun noin vähillä suhteilla ovat avioliittoon päätyneet. (Tai sitten te vaan huijaatte :D) Minulla oli takana 6 seurustelusuhdetta ennen kuin tapasin nykyisen mieheni. Hän on kyllä ensimmäinen aviomieheni.

Tähän ei vastaa tietenkään ne, jotka on olleet 8 kertaa kihloissa ja kolme kertaa naimisissa.

No onhan tuo nyt ikäkysymyskin, tottakai kaksikymppinen ja viisikymppinen ovat eri tilanteessa - paitsi jos se viisikymppinen on pysynyt yhdessä nuoruuden rakkautensa kanssa.

Vierailija
30/30 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Ekan emännän kanssa olin 2 vuotta.

Tätä nykyistä myrkyttäjää olen katsellut jo kohta 18 vuotta.

Jäbän kommentti on saanut enemmän alapeukkua kuin ketjun muut kommentit yhteensä!

Haistanko kateutta, kun olet noin pitkien parisuhteiden ihminen, etkä mikään irtosuhteilija? Moni kuitenkin haaveilee pitkästä, kentiesloppuelämän suhteesta toiseen..