Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso taas ylitöissä

Pitääkö olla huolissaan?
17.09.2018 |

eli rakas puoliso ilmoitti että häntä pyydettiin taas ylitöihin. Näitä alkaa olla säännöllisesti, ja aina kun hän on iltavuorossa. Muutenkin hän pääsisi vasta kello 23.00, ja nyt sitten ties milloin.
Miten voisin selvittää onko hän todella työpaikalla, vai käykö hän jossain illalla kotimatkalla? Älypuhelin häneltä löytyy, voiko siihen asentaa jotain seurantaohjelmaa tai hoitaako esimerkiksi google sen automaattisesti?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylitöissä. Nyt on ylityökielto. Jonkun vosun kanssa nussuttelemassa.

Vierailija
2/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki liitot ole ylityökiellossa. Esim SEL ei ole, eikä aio mennäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit siis pettää miestäsi vakoilemalla? Hyi hyi!

Vierailija
4/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kommunisti ilmottautui

Vierailija
5/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki liitot ole ylityökiellossa. Esim SEL ei ole, eikä aio mennäkään.

On elintarvikealalla joten SEL on oikea liitto hänelle. Tosin olen yllättynyt että on työtaisteluja johon  SEL ei olisi sotkeentunut?

-ap

Vierailija
6/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt vakoilua jos google kerää tiedot ja minä vain katsoisin niitä?

Vierailija
7/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se nyt vakoilua kun agentit keräsivät tiedot ja KGB:n johtajat vain katsoivat niitä?

Vierailija
8/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palkkaa tullut enemmän? Jos ei niin sitten olisin huolissani.

Vierailija
9/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on esim. tehdastyössä niin on varmaan ihan vain töissä, paremmat lisätkin tulee kun tekee ilta/yötöinä. Meilläkin on nyt jatkuvasti ylitöitä, kaupan alan tes.

Palkkakuitistahan nämä näkee kysymällä, jos teillä ei ole tapana pitää täysin salassa omia raha-asioita. Ei tarvitse vakoilemaan alkaa.

Vierailija
10/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos pettämistä epäilet niin onhan sitä muitakin keinoja kuin vakoilu puhelimella. Käyttäytyykö mies oudosti? Kiinnittääkö huomiota enemmän ulkonäköönsä? Onko ylitöitä nyt yhtäkkiä paljon kun ennen ei ollut ikinä? Haiseeko joltain oudolta hajuvedeltä tms kun tulee kotiin? Yhtäkkiä enemmän tai vähemmän aktiivinen seksielämä? Jne. Jos mietit että onko mies oikeasti työpaikalla niin soita työpaikan lankapuhelimeen jonkin mukatärkeän asian vuoksi kun et mukamas saanu häntä kännykästä kiinni tms.

Muista tosin että jos mies tekee paljon ylitöitä niin saattaa olla tavallista väsyneempi ja kärttyisämpi kuin ennen ja se taas heijastuu usein seksielämään.

Vierailija
11/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on esim. tehdastyössä niin on varmaan ihan vain töissä, paremmat lisätkin tulee kun tekee ilta/yötöinä. Meilläkin on nyt jatkuvasti ylitöitä, kaupan alan tes.

Palkkakuitistahan nämä näkee kysymällä, jos teillä ei ole tapana pitää täysin salassa omia raha-asioita. Ei tarvitse vakoilemaan alkaa.

On tehdastyössä. Tilinauha tulee sähköisenä, ja se on muutenkin niin sekava että hän joutuu aina ynnäilemään. Peruspalkkaa tulee kahden viikon välein ja lisät sitten viiveellä.

Tilinauhaa en ole kysynyt tässä vuosien aikana kertaakaan, joten voisi olla outoa jos kysyisin sitä nyt.

Vierailija
12/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis jos pettämistä epäilet niin onhan sitä muitakin keinoja kuin vakoilu puhelimella. Käyttäytyykö mies oudosti? Kiinnittääkö huomiota enemmän ulkonäköönsä? Onko ylitöitä nyt yhtäkkiä paljon kun ennen ei ollut ikinä? Haiseeko joltain oudolta hajuvedeltä tms kun tulee kotiin? Yhtäkkiä enemmän tai vähemmän aktiivinen seksielämä? Jne. Jos mietit että onko mies oikeasti työpaikalla niin soita työpaikan lankapuhelimeen jonkin mukatärkeän asian vuoksi kun et mukamas saanu häntä kännykästä kiinni tms.

Muista tosin että jos mies tekee paljon ylitöitä niin saattaa olla tavallista väsyneempi ja kärttyisämpi kuin ennen ja se taas heijastuu usein seksielämään.

Käyttäytyy suht normaalisti. En tiedä miten hän puunaa itseään iltavuoroon koska olen itse töissä kun hän lähtee. Samoin hajuvesi, samalta hän tuoksuu kuin aina, tosin suihkun kautta hän taitaa tulla. Seksielämä on heikohko ollut muutaman vuoden. Lankanumeroa en ole saanut koskaan ja kännykkää ei saa pitää tuotantotiloissa. Kenttääkään siellä kellarissa ei oikein ole, joten kännykkä kuulemma menee kiinni koska muuten se syö akkua, se oli tosin minun neuvoni vuosia sitten. Olisi myös outoa soittaa kysyäkseni jotain kello 23 jälkeen, itse olen yleensä silloin jo nukkumassa koska kasilta pitää olla töissä.

Vierailija
13/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kulkee töihin?

Vierailija
14/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota, jos on noin vahva luotto mieheen.  

Vierailija
15/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei voi luottaa että puoliso on töissä silloin kun sanoo olevansa niin ehkä ei kannata olla suhteessa?

Jos pettää niin voi pettää vaikka ruokatunnilla työkaverin kanssa. Ei toista voi vahtia 24/7.

Jos alkaa vainoharhaisena epäilemään kaikkea niin lopuksi tulee hulluksi.

Vierailija
16/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Sijaintitiedot kerätään profiilin tietoihin. Ja jos sinä katsot niitä ilman miehesi lupaa, niin se on vakoilua. 

Vierailija
17/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kulkee töihin?

Omalla autolla, työmatkaa reilu 30km eikä sinne julkisia mene kunnolla päivälläkään. Miksi nuo pitää rakentaa keskelle ei mitään nykyään?

Vierailija
18/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihme käytä aikaasi tollasen miettimiseen. Koitat vaan olla ihana niin eiköhän sen miehen omatunto ala soimaan jos pettää.

Vierailija
19/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei voi luottaa että puoliso on töissä silloin kun sanoo olevansa niin ehkä ei kannata olla suhteessa?

Jos pettää niin voi pettää vaikka ruokatunnilla työkaverin kanssa. Ei toista voi vahtia 24/7.

Jos alkaa vainoharhaisena epäilemään kaikkea niin lopuksi tulee hulluksi.

Pitkään oltu naimisissa ja nyt tämän vuoden aikana alkanut tulla enemmän ylitöitä kuin ennen. Niitä tuli jo ennen kesää. Olen itsekin ollut nuorena töissä leipomossa, joten ymmärrän kyllä millainen vaikutus työnjohdolla ja vuorosuunnittelulla on asioihin.

Pettäminen ruokatunnilla taas, ei siinä ehdi eväiden lisäksi edes vaihtaa vaatteita ja mennä alueen ulkopuolelle tupakalle, joten voisi olla hankalaa käydä pikaisella ilman että työkaverit huomaa.

Enkä ole valmis lopettamaan avioliittoa vain sen vuoksi että minusta ylitöitä on kummallisen paljon.

Kaipaisin neuvoja lähinnä siihen, kuinka saisin mielenrauhan ilman että hän luulee minua seonneeksi.

Vierailija
20/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kulkee töihin?

Omalla autolla, työmatkaa reilu 30km eikä sinne julkisia mene kunnolla päivälläkään. Miksi nuo pitää rakentaa keskelle ei mitään nykyään?

Harva tykkää tehtaasta naapurissa.

Hk on Flamingon vieressä ihan puristuksissa, huono homma. Ei voi laajentaa mihinkään.

Ja se toinen iso on paiskattu Nurmon pelloille 90-luvulla. Onneksi. Siellä nimittäin haisee siansonta.

Että siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi