Naisystävä ei halua enää naimisiin, koska valitsin bestmaniksi kehitysvammaisen veljeni
Ensin oli muka huolissaan, että pystyykö veljeni suorittamaan pyydetyt tehtävät (kyllä pystyy) Kun tuli puhe kuvista, sanoi että voisiko veljeni olla syrjemmässä kun kuvia otetaan. Eli ei halua veljeäni kuviin tämän näkyvän kehitysvamman takia, tai ainakaan esiintyä samoissa kuvissa. Eilen otti vähän reippaammin viiniä ja sanoi, ettei halua naimisiin jos en hanki "normaalia" bestmania. Enpä taida haluta enää itsekään naimisiin.
Kommentit (26)
No kyllä mäkin jättäisin nyt naimatta morsmaikkusi. Aika pinnallinen lady. Toiset tykkää, toiset ei. Se on kai siitä kiinni millaisen tulevaisuuden itsellesi haluat.
Ei halua naimisiin,haluaa vain häät.
Ja jos tämä on oikea naisystävä niin juokse.
N
No en minäkään haluaisi hääkuviini epänormaalin näköistä ihmistä. Hääpäivän kuuluu olla täydellinen.
Hei
Nyt
Oikeesti.
Monoa jos totta, mutta jännä että ehditte noinkin pitkälle ja nyt vasta selvisi todellinen karva. Tutustuhan jatkossa paremmin ennen kihloja niin vältyt mielipahalta.
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään haluaisi hääkuviini epänormaalin näköistä ihmistä. Hääpäivän kuuluu olla täydellinen.
Menetkö siis toiseen huoneeseen kuvien ottamisen aikana?
Jos tää ei ollut provo niin juokse ja lujaa! Millaiseksi ajattelet elämänne muodostuvan naimisiinmenon jälkeen? Onko tuo käytös omien arvojesi mukaista käytöstä? Arvojen yhteensopivuus on sentään yksi tärkeimmistä yhdessäasumisen edellytyksistä.
Haluatko edes elää noin typerän naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua maailmaa kansoittamaan kaltaisiasi. Maailmankin kuuluisi olla täydellinen.
Liian oikeaoppinen ja liian harkittu, tekninen osaaminen 2/5, tunteiden herättely 0/5.
Entäs kun se morsmaikku tajuaa että sulla on samat geenit ku sun velipojalla, ja että nehän tulee sit teidän yhteisille lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Liian oikeaoppinen ja liian harkittu, tekninen osaaminen 2/5, tunteiden herättely 0/5.
Idea pöllitty selkeesti Sekaisin Marista -leffasta.
Järkkyä. Tästä tuli mieleen mun vanhempien häät. Isän vanhemmat pyytäneet mun äitiä pois sukukuvista. Isäni siis kaikissa hääkuvissa ilman tuoretta vaimoaan muun suvun kanssa :D
On heistä yhteinen kuva sitten studiossa.
Olisipa äitini ymmärtänyt juosta kauas viimeistään tuossa vaiheessa.
Hui, harkitse nyt vielä koko avioliittoa. Millaiset arvot tuolla naisella on. Kylmä ja sydämetön ihminen todennäköisesti. Sano, että no sitten ei mennä, ennen kuin hän on miettinyt vähän arvojaan.
Järkkyy kirjoitti:
Järkkyä. Tästä tuli mieleen mun vanhempien häät. Isän vanhemmat pyytäneet mun äitiä pois sukukuvista. Isäni siis kaikissa hääkuvissa ilman tuoretta vaimoaan muun suvun kanssa :D
On heistä yhteinen kuva sitten studiossa.
Olisipa äitini ymmärtänyt juosta kauas viimeistään tuossa vaiheessa.
Ai kauheeta kuin paha :D Näen jo edessäni kun serkkuni haluisi nähdä hääkuvani (joo, ootas haen sen tuolta). "Tässä - tossa eturivissä on mieheni, ja hänen taustalla seisoo anoppi, appi, ja miehen isovanhemmat."
Jos tää on totta, niin voit hänelle kertoa, että neiti on hyvä ja etsii itselleen kumppanin, jonka kokee normaaliksi ja hyväksyy myös samaan pakettiin kuuluvat sukulaiset. Se ei ole helppoa se. Aina on joku, joka ärsyttää ja josta ei pidä. Hänellä on oikeus mielipiteeseen ja hyvä onkin, että tuo sen esiin. Ystäväni sanoja lainaan ja sanon, että mielipide se on paskakin mielipide.
Sulla mitään naista ole ikinä ollutkaan.
Ap MINÄ menen sun kanssa naimisiin kun olet noi ihana, empaattinen ja lämmin. Kehitysvammainen bestman on ihan kunnia-asemassa ja tulee ilman muuta joka valokuvaan. Ajattele miten tärkrä se päivä bestmanille on! Miten hän odottaa sitä ja on ylpeä tärkeästä roolistaan! <3
Jäitä ei tarvitse perua, ilmoita paikka ja aika, minä olen se morsian nyt ja entisen kylmän kotkan heivaat samantien. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään naista ole ikinä ollutkaan.
miksi naiset eivät tajua toisten naisten hulluutta? esim. seurassa täysjärkinen ex veljen häiden jälkeen itki kun olin halannut morsianta ja omia serkkujani. eli uskon ap:n ongelmat täysin
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuuraa sinua alttarilla?
ohis
Et tietenkään nai tuollaista naista, hän ei päässyt luonnetestistä läpi.