Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä ei halua enää naimisiin, koska valitsin bestmaniksi kehitysvammaisen veljeni

Vierailija
17.09.2018 |

Ensin oli muka huolissaan, että pystyykö veljeni suorittamaan pyydetyt tehtävät (kyllä pystyy) Kun tuli puhe kuvista, sanoi että voisiko veljeni olla syrjemmässä kun kuvia otetaan. Eli ei halua veljeäni kuviin tämän näkyvän kehitysvamman takia, tai ainakaan esiintyä samoissa kuvissa. Eilen otti vähän reippaammin viiniä ja sanoi, ettei halua naimisiin jos en hanki "normaalia" bestmania. Enpä taida haluta enää itsekään naimisiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tapahtuisi jos tämä olisikin sulhanen joka käyttäytyisi näin. Ketjusta pistää silmään että tässä ei yleistetä käytöstä koskemaan kaikkia naisia, mikä on mahtavaa.

Vierailija
22/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyy kirjoitti:

Järkkyä. Tästä tuli mieleen mun vanhempien häät. Isän vanhemmat pyytäneet mun äitiä pois sukukuvista. Isäni siis kaikissa hääkuvissa ilman tuoretta vaimoaan muun suvun kanssa :D

On heistä yhteinen kuva sitten studiossa.

Olisipa äitini ymmärtänyt juosta kauas viimeistään tuossa vaiheessa.

Ystäväni oli todella kaunis ja hänellä oli viehättävä puku, kun hän meni naimisiin. Anoppi oli ilmoittanut juhlissa, kuinka häneltä on monta kertaa kysytty, että "kenellä se on NOIN komea poika"?

Ei mitään hyvää kommenttia morsiamelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta tuo aloitus. Joku haluaa vain uskotella, että naiset ovat kamalia. 

Vierailija
24/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, eihän tämä voi olla mahdollista että mätämunia on molemmissa koreissa.

Vierailija
25/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, eihän tämä voi olla mahdollista että mätämunia on molemmissa koreissa.

Juu mätämunia on taatusti molemmissa koreissa, mutta aloitus oli niin tyypillinen "tyttöystäväni on kaamea, säälikää minua" trolli, että ei mene todellakaan läpi. 

Vierailija
26/26 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus poikaystävä joka ei kehdannut kertoa että hänellä oli vammainen sisko. Kuulin sen muualta ja minusta se kaverin häpeäminen tuntui ensin oudolta, mutta kun hän kertoi , että edelliset kaksi tyttökaveria jätti hänet siskon takia, niin ymmärsin häntä.  Mekin myöhemmin erosimme, mutta emme siskon takia. Hän oli aivan suloinen tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan