Onko exäni normaali?
Pikkujuttuhan tämä: exä mainitsi lapsen kamppeista tekstaillessa olleensa yötä uuden tyttöystävänsä luona.
Ihmettelen tuota, onko ihan normaalia mainostaa exälle tällaista? Vai onko toi joku itsetunnonnostatus, että minäpä se olen tökylässä ollut?
Itse en arvostaisi jos uusi miesystävä raportoisi yökyläilyistä entiselleen.
Kommentit (15)
Mitä sitten? On se normaali ja sä ihmettelet täysin turhia.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia, mutta tökeröä.
Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? On se normaali ja sä ihmettelet täysin turhia.
Niin, nykyäänhän on ihan ok käyttäytyä huonosti ja tämän kyseenalaistamalla saa lähinnä kurat päälleen.
Siksi kyselen anonyymipalstalla koska tämä on pieni asia, mutta silti kismittävä, ja säästän omat kasvoni jos en kysele vaikka kavereilta facebookissa.
Luulin olleeni jollain lailla tunneälykkään ihmisen kanssa tekemisissä mutta ilmeisesti exältä ei niitä kykyjä riitä kuin yhdelle projektille kerrallaan.
No entä sitte jos mainitsee uuden tyttöystävän? Move on.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ilmeisesti joillekin ihmisille on mahdollista irroittautua entisestä suhteesta esimerkiksi uuden ihmisen avulla
Minä en ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ilmeisesti joillekin ihmisille on mahdollista irroittautua entisestä suhteesta esimerkiksi uuden ihmisen avulla
Minä en ole sellainen.
Niin, kaikki eivät ole samanlaisia, kaikki eivät ole sinunlaisia. Ja ihan normaaleja ne muutkin ihmiset voivat olla.
No ei kyllä ole normaalia. Rajattoman ihmisen käytöstä, millä on jotain käsittelemättömiä juttuja taustalla.
Mun mielestä on hyvä, että exä kertoo seurustelevansa uuden kanssa. Kuitenkin se lapsen kautta tulisi selville, niin parempi se niin on , että rehellisesti kertoo ennen kuin lapsi sanoo.
Ap ei pääse ylitse exästään ja veti herneet nenään. Luulit että se enää aikoo haikailla lopun elämäänsä sun perään.
Exä oli jo kertonut tyttöystävästä.
Nyt hän raportoi tyttöystävän luona vietetystä yöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei pääse ylitse exästään ja veti herneet nenään. Luulit että se enää aikoo haikailla lopun elämäänsä sun perään.
Niin suuritarpeinen ihminen ei pärjää ilman suhdetta, eli sinänsä ymmärrän.
Minä sen sijaan olen näemmä se joka aikoo lopun ikää haikailla. Toinen vuosi jo menossa eikä loppua näy, vaikka ex onkin mulkvisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sen sijaan olen näemmä se joka aikoo lopun ikää haikailla. Toinen vuosi jo menossa eikä loppua näy, vaikka ex onkin mulkvisti.
Voiko olla niin, että se eksä on ihan normaali, mutta sinä et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla niin, että se eksä on ihan normaali, mutta sinä et?
Onhan se mahdollista. Entä sitten?
Vanne kiristää pahasti ap:n otsaa. Mies jatkaa elämää normaalisti.
Normaalia, mutta tökeröä.