Kertokaa biisejä jotka vois soittaa ihastukselleen, jos ei itse uskalla kertoa suoraan kiinnostuksestaan? Mistä biisistä sanoma tulisi selvästi esille?
Sanois vaan, että ”kuuntele mitä tässä laulussa sanotaan” tai että ”kuuntele tää laulu”.
Mikä biisi vois olla sellainen kun rohkeus vaan ei riitä kertomaan suoraan että on kiinnostunut?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen - Turvasana
Juuri tällä biisillä kannattaa tutustuminen aloittaa...
Carly Rae Jepsen - I Really Like You. Ei ainakaan jää mitään epäselväksi. "I really really really really really really like you
And I want you, do you want me, do you want me, too?"
En kyllä pelkästään sillä perusteella, että joku käskee mun kuunnella jonku biisin, ajattelisi, että toinen siinä ilmaisee kiinnostuksensa, vähän suorempi pitää olla.
Miehet harvemmin noita ymmärtää.
Oli miekenkiintoista seurata, kun miehen naispuolinen ystävä linkkaili miehelle biisejä, jotka kertoivat saavuttamattomasta rakkaudesta ja siitä, miten rakkauden kohde löysi jonkun toisen.
Ja mies vaan ihmetteli, että miksi kaveri linkkaa hänelle jotain p*skoja biisejä 👍
Vierailija kirjoitti:
Carly Rae Jepsen - I Really Like You. Ei ainakaan jää mitään epäselväksi. "I really really really really really really like you
And I want you, do you want me, do you want me, too?"
Tom Hanksin tyyliin. 🙈
#fauxfullscreenVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
And I want you, do you want me, do you want me, too?"Tom Hanksin tyyliin. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Oli miekenkiintoista seurata, kun miehen naispuolinen ystävä linkkaili miehelle biisejä, jotka kertoivat saavuttamattomasta rakkaudesta ja siitä, miten rakkauden kohde löysi jonkun toisen.
Ja mies vaan ihmetteli, että miksi kaveri linkkaa hänelle jotain p*skoja biisejä 👍
😂🤣😂🤣😂🤣😂
Sehän niin riippuu siitä, minkälaiinen se hyyppä on. Minä soittaisin omalleni Avenged Sevenfoldin A little piece of heaven. Meillä on molemmilla silleen vähän kiero huumorintaju :D
Tästä linkistä löytyy hyvä biisi. 5/5
https://www.vauva.fi/keskustelu/3271394/aktiivimallista-ajateltua#comme…
Vierailija kirjoitti:
Ja unohtui, mies itse todella musiikin ystävä ja kuunnelluttaa mielellään uusia löytöjään niin minulla kuin kavereillaan.
Toisinaan tälle kaverilleen siis myös laittanut linkkiä biiseihin. Mies vaan kun kuuntelee raskasta mättöä, niin voin vaan kuvitella miten tuo kaveri tavannut sanoituksia pala palalta ja miettinyt päänsä puhki, että mitähän mies yrittää tällä viestittää 😂
Juice - Hypätään koskeen