Kertokaa biisejä jotka vois soittaa ihastukselleen, jos ei itse uskalla kertoa suoraan kiinnostuksestaan? Mistä biisistä sanoma tulisi selvästi esille?
Sanois vaan, että ”kuuntele mitä tässä laulussa sanotaan” tai että ”kuuntele tää laulu”.
Mikä biisi vois olla sellainen kun rohkeus vaan ei riitä kertomaan suoraan että on kiinnostunut?
Kommentit (81)
No, soitin sille Robinin Onnellinen. Mutta mitään ei tapahtunut, vaikka tuli se sitten käymään mun luona iltaa istumassa. "Me kävellään vasten tuulta, mut se ei tunnu viileeltä, sä oot aina ollut frendi, mut tänään sä oot vielä enemmän..." Mutta ehkä se oli ihan kiva, hienovarainen tunteiden tunnustus, vaikka vastakaikua en ole saanutkaan.
Kyllä täällä joku satavuotias taitaa olla päätelleen siitä että ehdottaa Finlandersia :D :D
Vierailija kirjoitti:
ripsipiirakan Sanni
Ripsipiirakan laulajalla ei ole äänenmurros vielä alkanut. teinipojun vinkumista
Jos joku mies (tuttu) lähettäis mulle linkin, että kuuntelepa tuo. Ja siinä olis joku rakkauslaulu.
Niin en minä varmaankaan osaisi siitä päätellä, että "ahaa, hän taitaa olla ihastunut minuun"! Ehkä kuitenkin ihmettelisin, että miksi. Ja ehkäpä myös kysyisi linkin lähettäjältä, että miksi.
Sitten taas, jos vaikka olisin ihan livenä viettämässä aikaa tyypin kanssa (ei romanttisessa mielessä), ja hän laittaisi kappaleen soimaan ja sanoisi, että kuuntelepa... ja sieltä tulisi rakkauslaulu, niin varmaan vielä vähemmän ymmärtäisin, että vihjaa jotain. Luulisin vaan, että se on hänen lempirakkauslaulu.
Pointtini on se, että ei tuommoinen vihje pelkästään riitä. Se voi herätä ihmettelyä ja epäilyä, että tarkoittiko tuo jotain. Sen jälkeen pitää toimia!
Aikaa ennen kännyköitä ja nettiä, miehen ex lähetteli sille itsekopioituja kasetteja, tyyliin Whitney Houstonin I will always love you. Mies oli aivan ihmeessään ja totesi etteihän hänellä ole edes kasettisoitinta autossa. Luuli raukka että matkamusaa hänelle lähetellään. Siihen aikaan hän hifistelijänä kuunteli musiikin levyiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ripsipiirakan Sanni
Ripsipiirakan laulajalla ei ole äänenmurros vielä alkanut. teinipojun vinkumista
Eiköhän se nykyään ole jo alkanut ja mennyt, kun biisi on kuitenkin varmaan 15 vuotta vanha.
melkein mitä tahansa Steel Pantherilta
vaikka
- Going in the backdoor
- Anything goes
- Gloryhole
- Bukkake tears
- That's what girls are for
- Eatin' ain't cheatin'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko 13v?
Ja sä oot joku satavuotias vanhus? 😒
Sinä sosiaalisesti kyvytön?
Ei kaikki ole sellaisia sanasieppoja joilla olisi sana hallussa tiukankin paikan edessä. Musiikin välityksellä monesti tunteistaan on helpompi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies (tuttu) lähettäis mulle linkin, että kuuntelepa tuo. Ja siinä olis joku rakkauslaulu.
Niin en minä varmaankaan osaisi siitä päätellä, että "ahaa, hän taitaa olla ihastunut minuun"! Ehkä kuitenkin ihmettelisin, että miksi. Ja ehkäpä myös kysyisi linkin lähettäjältä, että miksi.Sitten taas, jos vaikka olisin ihan livenä viettämässä aikaa tyypin kanssa (ei romanttisessa mielessä), ja hän laittaisi kappaleen soimaan ja sanoisi, että kuuntelepa... ja sieltä tulisi rakkauslaulu, niin varmaan vielä vähemmän ymmärtäisin, että vihjaa jotain. Luulisin vaan, että se on hänen lempirakkauslaulu.
Pointtini on se, että ei tuommoinen vihje pelkästään riitä. Se voi herätä ihmettelyä ja epäilyä, että tarkoittiko tuo jotain. Sen jälkeen pitää toimia!
Jos laittas linkin siihen biisiin ja perään 😘- tai 😍- tai ❤️- emojin. Ymmärtäisköhän sitten?
Vierailija kirjoitti:
Terbeid Käsien: Pissaa ja paskaa. Kannattaa etsiä esim Youtubesta
Tarkoittanet Terveitä Käsiä? Ainakin tuon niminen rakkauslaulu löytyy heidän tuotannostaan. Ihanan herkkää.
Aviomies linkkasi mulle aikoineen Bruno Marsin Just the Way You Are. Toimi :D
Vierailija kirjoitti:
Sanois vaan, että ”kuuntele mitä tässä laulussa sanotaan” tai että ”kuuntele tää laulu”.
Mikä biisi vois olla sellainen kun rohkeus vaan ei riitä kertomaan suoraan että on kiinnostunut?
Cannibal Corpse Hammer Smashed Face
Tai Misfitsin Die Die Die My Darling..
Say you wont let go James Arthur
Troble Im in Twinbed
You are the reason Calum Scott
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en minä varmaankaan osaisi siitä päätellä, että "ahaa, hän taitaa olla ihastunut minuun"! Ehkä kuitenkin ihmettelisin, että miksi. Ja ehkäpä myös kysyisi linkin lähettäjältä, että miksi.Sitten taas, jos vaikka olisin ihan livenä viettämässä aikaa tyypin kanssa (ei romanttisessa mielessä), ja hän laittaisi kappaleen soimaan ja sanoisi, että kuuntelepa... ja sieltä tulisi rakkauslaulu, niin varmaan vielä vähemmän ymmärtäisin, että vihjaa jotain. Luulisin vaan, että se on hänen lempirakkauslaulu.
Jos laittas linkin siihen biisiin ja perään 😘- tai 😍- tai ❤️- emojin. Ymmärtäisköhän sitten?
Joo, tuo auttais, olis selvempi vihje. Mut silti sen jälkeen pitää sanoo mitä meinaa, edes jossain vaiheessa.
Kosketa mua.. Nordin.
Jos tuosta ei tajua niin ei koskaan. Kosketus tulee nyrkin taikka suukon muodossa.