Kertokaa biisejä jotka vois soittaa ihastukselleen, jos ei itse uskalla kertoa suoraan kiinnostuksestaan? Mistä biisistä sanoma tulisi selvästi esille?
Sanois vaan, että ”kuuntele mitä tässä laulussa sanotaan” tai että ”kuuntele tää laulu”.
Mikä biisi vois olla sellainen kun rohkeus vaan ei riitä kertomaan suoraan että on kiinnostunut?
Kommentit (81)
Pelle Miljoona: Tahdon rakastella sinua
Junnu Vainio Onkos nähty Levanterin kullia komiampaa
Vierailija kirjoitti:
Sanois vaan, että ”kuuntele mitä tässä laulussa sanotaan” tai että ”kuuntele tää laulu”.
Mikä biisi vois olla sellainen kun rohkeus vaan ei riitä kertomaan suoraan että on kiinnostunut?
Anna Hanskin Jos et sä soita.
Älä soita hänelle musiikkia, vaan puhu tilanteesta. Musiikki on hyvää kuunneltavaa tai taustamelua, mutta ei tapa kommunikoida.
Kaveri soitti miehelleen historiassa koko ajan samaa kappaletta, kun hän halusi erota. Ei sanonut mitään, vaan soitti. Mies ei tietenkään tajunnut sanomaa, koska musiikki oli - ja on - musiikkia.
Juha Lapio Tykkään susta niin että laukeen
Eikös tuo Shut up and sleep with me ollut Sin with Sebastianin biisi? Ärsyttävä korvamato aikoinaan.
Shakiran & Santanan Illegal illan viimeisenä hitaana. Oioi mitä muistoja💘
Vierailija kirjoitti:
Miehet harvemmin noita ymmärtää.
Oli miekenkiintoista seurata, kun miehen naispuolinen ystävä linkkaili miehelle biisejä, jotka kertoivat saavuttamattomasta rakkaudesta ja siitä, miten rakkauden kohde löysi jonkun toisen.
Ja mies vaan ihmetteli, että miksi kaveri linkkaa hänelle jotain p*skoja biisejä 👍
Olen nainen, mutta en mäkään tajuaisi jos miespuolinen ystävä linkittäisi rakkauslauluja. Jos asia ei millään muulla tavoin oireilisi.
Kikka - Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua.....
- Vie mut metsään apinamies, kenties....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies (tuttu) lähettäis mulle linkin, että kuuntelepa tuo. Ja siinä olis joku rakkauslaulu.
Niin en minä varmaankaan osaisi siitä päätellä, että "ahaa, hän taitaa olla ihastunut minuun"! Ehkä kuitenkin ihmettelisin, että miksi. Ja ehkäpä myös kysyisi linkin lähettäjältä, että miksi.Sitten taas, jos vaikka olisin ihan livenä viettämässä aikaa tyypin kanssa (ei romanttisessa mielessä), ja hän laittaisi kappaleen soimaan ja sanoisi, että kuuntelepa... ja sieltä tulisi rakkauslaulu, niin varmaan vielä vähemmän ymmärtäisin, että vihjaa jotain. Luulisin vaan, että se on hänen lempirakkauslaulu.
Pointtini on se, että ei tuommoinen vihje pelkästään riitä. Se voi herätä ihmettelyä ja epäilyä, että tarkoittiko tuo jotain. Sen jälkeen pitää toimia!
Jos laittas linkin siihen biisiin ja perään 😘- tai 😍- tai ❤️- emojin. Ymmärtäisköhän sitten?
Joo, tuo auttais, olis selvempi vihje. Mut silti sen jälkeen pitää sanoo mitä meinaa, edes jossain vaiheessa.
”Mitä tykkäsit biisistä? Se kerto....öh.....kröhöööööh.....mun....mun tun.....tunteista sua......sua kohtaan....hrmph” (hermostunutta köhimistä). 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko 13v?
Ootko sä vähän epävarma ittestäs?
Miksi niin luulet? Minä kyllä uskalsin sanoa alaks olemaan sillai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko 13v?
Ootko sä vähän epävarma ittestäs?
Miksi niin luulet? Minä kyllä uskalsin sanoa alaks olemaan sillai.
No toi on niin teinimäistä että..... koululaiset kysyvät että : ” alaks olee?”
Uskomatonta. Mulle on kaverimiehet linkitelleet Facebook-seinälle biisejä varmasti sen koko kymmenen vuotta, jonka olen kyseisessä sovelluksessa kirjoilla ollut, eikä mulle ole kyllä koskaan tullut mieleen, että niillä biiseillä olis ollut jokin taka-ajatus tai salasanoma! Koska, ööö, ei tietenkään ole ollut. Toiset nyt vaan tykkää jakaa musiikkia.
Miksette ihmiset sano tunteista suoraan? Ei kukaan tajua mitään piilovihjailua. Musiikki otetaan ja annetaan vain musiikkina. Voin luvata, ap, että kohteesi ei tajua, vaikka linkkaisit minkä biisin tahansa.
Jos ei ole vielä mainuttu niin ulee mieleen F R Davidin Words.
WASP 'Animal (F**k Like A Beast)'
Bebe Rexha Meant to be