Olen valmis lukemaan korteista niille joiden energiat kohtaavat kanssani
Esitä YKSI kysymys kerrallaan ja odota vuoroasi. :) -Sally T
Kommentit (97)
Kannattaako suunnata energiaa vielä siihen, että löytyisi kumppani ja voisi saada lapsia, vaiko unohtaa nämä toiveet ja keskittyä muuhun? T. Maria
Vierailija kirjoitti:
Missä ammatissa olen 5v kuluttua?
Energioissa näkyy suurtalouskeittiö - ravintola-alaa enteilee. Joku tarjoaa sinulle töitä ja sopimusta ruokaan liittyen. Näkyy suuri mahdollisuus vaihtaa alaa, joten kehotan sinua olemaan uskollinen itsellesi. -Sally T
Miksi nuoruuteni rakkaus katosi täysin järjen vastaisesti & selittämättä?
Olivatko hänen tunteensa minua kohtaan ikinä aitoja ja miettiikö hän minua enää?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko meille ero?
Rukoilen sinun ja puolisosi puolesta, jotta selviätte pahimman yli. Alku on aina vaikein ja näen emergioista että korteista, että teillä on komuunikaatio ja luottamusongelmia ettekä osaa arvostaa toisianne tarpeeksi. Kannattaa ottaa aikalisä ja puhua asioista rauhassa kahden kesken. Näen, että pääsette pahimman yli, vaikka riitaisalta näyttää. Muistakaa tahtoa ja rakastaa - tarvitsette molemmat asennemuutoksen, koska arki ei ole pelkkää kiirettä ja raadantaa. -Sally T
Millainen vaihtovuoteni tulee olemaan?
Mitä minun tulisi tehdä urani kanssa?
Milloin saan rakkautta ja parisuhteen vai saanko enää?
Olen huolissani elämästäni. Kai minullekin tulee olemaan jotain erityistä?
Vierailija kirjoitti:
Kauanko velkojen maksuun menee?
Epäselvät energiat, mutta esiin nousee numero viisi. Liian sekavaa, joten en tiedä onko kyseessä viisi vuotta vai vähemmän vaiko enemmän. Voimavarat voivat olla koetuksella, mutta sinä kestät ja pärjäät kyllä. Unien maailma puhuttelee. Tietyssä näkemässäsi unessa voi olla selitys nykytilanteeseen. Olet voimakas, joten selviät veloista. Rukoilen puolestasi, jotta selviät. -Sally T
Jatkan huomenna niille, jotka ovat esittänete yhden kysymyksen. Tarvitsen lepoa, jotta näen energiat selvemmin. Hyvää yötä. :) -Sally T
Hei. Onko tuore ihastukseni kehittymässä molemminpuoleiseksi rakkaudeksi?
Sally T kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö elämänkumppanin? T:Kookos
Varsinaista rakkautta ei näy löytyvän nopeasti - muutoksia ja haasteita niin hyvässä kuin pahassa on edessä. Sinun täytyy uudistua, jotta voit löytää rakkauden, koska menneessä vellominen ei tuo sinua yhtään lähemmäksi sitä mitä sydämesi todella halajaa. Mieti mitä oikeasti haluat ja kuuntele sydämesi ääntä. -Sally T
eessä
Kiitos vastauksesta! Tuo on totta että vellon menneessä. Mihin nuo muutokset siis liittyvät? Alkoi vähän ahdistaa.
-Kookos
Pääsenkö aloittamaan kätilöopinnot tammikuussa?
Mitä eräs mies ajattelee minusta?
Löydänkö vielä rakkauden?