Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut 43 v nainen. Tinder kohotti itsetuntoni

Vierailija
16.09.2018 |

Rekisteröidyin. Sain välittömästi parissa päivässä 1000 tykkäystä. Ekoilla treffeillä eka tindermies ihastui palavasti. Ollaan nähty nyt kaksi kertaa ja vihjasi jo että voin alkaa siirtää jo tavaroita sisään. Haluaa nähdä joka päivä. Soittelee. Lähettää viestejä. Kohtelee kuin prinsessaa.

Saan järjettömästi treffipyyntöjä. Miehet kehuu söpöksi. Kaunottareksi.

Ihmeellisintä on., että taso on kova. Komeat. Koulutetut ja varakkaat pyytää treffeille. Soittavat ja haluavat tutustua. Kaikki tähänsaakka ovat haluneet nähdä ja tavata.
Paljon on tosin varattuja ja seksin vonkaajia. Mutta myös yllättävän paljon tosi kivoja miehiä.

Tuo on ihan puppua että keski-ikäinen nainen ei kelpaa. Mulla lisäksi kaksi lasta ja ikä ja tiedot kerrottu tarkkaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, kuulostaa hyväksikäyttäjän tekemältä mainokselta.

Vierailija
2/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olin ihan romuna erosta vaikka mieheni olisi halunnut jatkaa.

On huikeeta kokea olevansa haluttu. Olen niin yllättynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, jos olisit noin haluttava niin tietäisit sen ilman Tinderiäkin

Vierailija
4/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin varaan ei kannata kenenkään itsetuntoaan laskea. Miehet painaa siellä ketä vaan. Ja jos mies alkaa kaksien treffien jälkeen vihjailla yhteenmuutosta, niin siinä kohtaa mä jo juoksisin, lujaa. Karkuun.

Vierailija
5/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity olennaiseen eli oikean löytämiseen.

Itse olen 53v. ja en kyllä ikinä haluaisi Tinderiin,

Tosin olen pitkässä liitossa mutta kiva jos tykkäät.

Ei 43v. ole vielä vanha mutta minä kyllä olen ja tässä iässä kun on ihanat VV oireet.

Vierailija
6/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän mua miehet katselee. Ja jos meen baariin illan aikana keskimäärin n 10 miestä tulee iskemään, tosin käyn harvoin baareissa kun en jaksa valvoa eikä drinksut maistu.

On mua yritetty iskeä bussipysäkillä. Kuntosalilla. Töissä.

Mutta jotenkin en vaan ole tajunut tätä että olen kiinnostava. Koska miehet nyt ylipäätään katselee naisia jne

Vierailija
7/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa oli varmaan hieman Lapin lisää, mutta mitäs tuosta! 😊 Olen 44 vuotias naimisissa oleva nainen ja saan treffipyyntöjä useinkin. Olen töissä asiakaspalvelussa ja siellä ikäiseni oikein mukavat miehet tulevat kysymään jos lähtisin heidän kanssaan tauolla tai päivän jälkeen kahvittelemaan. En ole lähtenyt, mutta jos sinkku olisin, niin seuraa riittäisi.

Vierailija
8/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu! Itselläni kävi treffisivustoilla ihan toisinpäin. Yhteydenottoja ehkä yksi kuukaudessa ja sekin yleensä joltain seksiä vpnkaavalta varatulta vai oleskelulupaa toivovalta mustalta mieheltä. En olisi koskaan uskonut että voin olla näin ällöttävä.

Vierailija
9/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin varaan ei kannata kenenkään itsetuntoaan laskea. Miehet painaa siellä ketä vaan. Ja jos mies alkaa kaksien treffien jälkeen vihjailla yhteenmuutosta, niin siinä kohtaa mä jo juoksisin, lujaa. Karkuun.

Itse ajattelen että mies kaipaa vaan suhdetta,, seksiä ja seuraa. Enkä tosiaan hötkyile

Vierailija
10/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Nuo joidenkin miesten "salamarakkaudet" ovat lähinnä pelottavia, ei kiinnostavia. Juoksisin ja lujaa. Ap: sinua on nyt varoitettu. Älä ole naiivi.

Vierailija
11/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli yritys no.2 tämä sama aloitus oli pari päivää sitten.

Vierailija
12/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän mua miehet katselee. Ja jos meen baariin illan aikana keskimäärin n 10 miestä tulee iskemään, tosin käyn harvoin baareissa kun en jaksa valvoa eikä drinksut maistu.

On mua yritetty iskeä bussipysäkillä. Kuntosalilla. Töissä.

Mutta jotenkin en vaan ole tajunut tätä että olen kiinnostava. Koska miehet nyt ylipäätään katselee naisia jne

Siis olet huomannut että tavalliset miehet irl ovat kiinnostuneita, muttet odottanut että peräkammarin pojat netissä ovat kiinnostuneita? Jaahas.

Vierailija
13/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat tykkäystä on tosi juttu, menin kyllä asentamaan niin että tietoni näkyvät vain niille kestä itse olen tykännyt, halusin rajoittaa.

Vierailija
14/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mieskö tässä yrittää todistella, että kaikilla naisilla on kauheasti valinnanvaraa?

Vierailija
15/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Tässä on muutama hiukan epäilyttävä juonenkäänne.

Vierailija
16/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhat tykkäystä on tosi juttu, menin kyllä asentamaan niin että tietoni näkyvät vain niille kestä itse olen tykännyt, halusin rajoittaa.

Siis tässä parissa päivässä muutkin miehet soittelee kuin se yksi, joka on jo toisten treffien jälkeen muuttamassa yhteen? Just joo...

Vierailija
17/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se olin minä, tein uudelleen aloituksen kun en löytänyt enää sitä keskustelua, tuo hakukone on surkea

Vierailija
18/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tässä parissa päivässä muutkin miehet soittelee kuin se yksi, joka on jo toisten treffien jälkeen muuttamassa yhteen? Just joo...

AI, sanoinko mä että olen muuttamassa? Kerroin vain että mies vihjasi ja etten aio hötkyillä, sisälukutaito, kiitos.

19/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Tässä on muutama hiukan epäilyttävä juonenkäänne.

Varmaankin juonenkäänteet tarpeellisia jotta jäis palstalle, kyllä tästä varmaankin ihan hyvä tulee kun tarpeeksi kokeilee :D Jos poistuu niin on vuorossa versio 1.03 tai jotain.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
20/32 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee arvatkaa vaan onko totta😊 siksi tää palsta on hauska että ei pidä uskoa mitä ihmiset täällä puhuu, uskoni ihmisten hyvätahtoisuuteen on palanut. Samoin se. Että aina on aikaa löytää rakkaus, keski-ikäinen nainen voi olla myös haluttava, AV palstan totuudet eivät aina pidä paikkaansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi