Olen valmis lukemaan korteista niille joiden energiat kohtaavat kanssani
Esitä YKSI kysymys kerrallaan ja odota vuoroasi. :) -Sally T
Kommentit (97)
Tuleeko elämääni vielä ihminen, jonka kanssa solmin parisuhteen?
Onko rakastamallani ihmisellä tunteita minua kohtaan? Kertooko hän niistä, jos on? Tiedän, että nyt tuli kaksi, mutta noita ei voi kysyä erikseen.
Todellinen korteistalukija kertoo pakkansa ja myos kortit jotka nousevat. Sen verran oli omaa energiaa, etta juuri nujersin sen mika ei ole oikein.
Eipa ole paljon vaadittu.
Mikä on elämäni suunta? Terveys ja parisuhde?
Pääsenkö koskaan eroon taloudellisesta ahdingostani?
Palaammeko yhteen kaiken tämän yhteydenpidon jälkeen?
Yritänkö lasta nyt vai puolen vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Sally T kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä erähenkisen miehen mietteet ja tuntemukset ovat minusta? Kiitos!
Esiin nousi tulimerkin edustaja - onko mies Jousimies, Leijona tai Oinas? Vai oletko sinä? Tuntemukset ovat innostus, luottamus, avoimuus, inspiraatio, mielikuvitus sekä spontaanisuus. -Sally T
Jassoo. Olemme kyllä kumpikin Skorpioneja.
Kartallanne vaikuttaa moni muukin kuin aurinkomerkki. Olette intensiivisiä ja tulisia. -Sally T
Miten lapseni tulevat pärjäämään elämässä?
Miten lapseni tulevat pärjäämään elämässä?
Rakastaako joku mies minua vielä joskus?
J on sinulle oikea kumppani, olette molemmat vesimiesmerkin vaikutuksen alaisia.
t Sally T
Oliko eräs kuuluisuus kiinnostunut minusta ja kohtaammeko/voimmeko tavata vielä?
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö elämänkumppanin? T:Kookos
Varsinaista rakkautta ei näy löytyvän nopeasti - muutoksia ja haasteita niin hyvässä kuin pahassa on edessä. Sinun täytyy uudistua, jotta voit löytää rakkauden, koska menneessä vellominen ei tuo sinua yhtään lähemmäksi sitä mitä sydämesi todella halajaa. Mieti mitä oikeasti haluat ja kuuntele sydämesi ääntä. -Sally T
Miten ihmeessä saan elämäni kasaan kaiken kokemani jälkeen?
Rakkaus. Mitä näkyy?