Miksi kaikki naiset haluaa esiityä sinkkuna sosiaalisessa mediassa, parisuhde tiedot poistetaan
EsimFB parisuhde tietojen lisäys kestää 0.1 sekunttia, rasti ruutuun, silti kaikki naiset esiityy sinkkuna, tämä on siis psykologian tunnilla esitetty fakta, joten älkää puuttuko siihen, vaan selittää se syy
.... haluan vaan nähdä päädyttekö samaan selitykseen kuin amerikkalaiset evoluutio psykologit
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kävi aikoinaan niin, että silloinen pitkäaikainen seurustelukumppani (mies) ei halunnut laittaa mihinkään kanaviin mitään meistä. Mä olisin tägännyt häntä ja vaikka mihin, mutta hyväksyi sen pitkin hampain vasta noin 10v seurustelun jälkeen. Noh, sitten itselläni alkoi kiinnostus häneen hiipua ja vähän sellainen kostonhalukin, joten päätin, että olen sitten "sinkku" samoissa kanavissa. Siis toki kerroin jos joku kysyi ja en muuten asiaa mitenkään salannut. Mutta se oli ehkä 50% kostoa ja 50% oman viehätysvoiman testaamista.
MInulla ja kumppanillani ei ole kummallakaan somessa yhtään mitään meistä. Ei yhtään yhteiskuvaa, ei parisuhdestatusta tai mitään. En ylipäänsä julkaise kuvia itsestäni, en yksin enkä seurassa. Vain töihin ja yhdistystoimintaan liittyvissä jutuissa joudun joskus olemaan esillä kuvan kera.
Vierailija kirjoitti:
Siis luuleeko jengi oikeasti, että some on jokin seuranhakukanava???
Ei ihme, että tuntemattomilta miehiltä tulee joskus viestiä sitä kautta, olen pitänyt näitä nimenomaisia tapauksia joinain mielenterveysongelmaisina tähän asti! Ei tulis itselle mieleenkään lähestyä ketään tuntematonta jossain netissä!
Hei, tiedoksi nyt: ei ole. Älkää lähetelkö viestejä.
No ap on selkeesti tällainen pälli joka kuvittelee että FB on joku deittipalsta.Ja on hvetin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä muuten saa seuraajia. Haavi on hyvä pitää auki jos sitä tulisi tarjolle jotain nykyistä poikkista parempaa. Sekin myös ymmärtää käyttäytyä kun tietää että heti olisi lauma muita ottajia.
Höpöhöpö
Siksi koska haluan, että kaikki miehet yrittäisivät iskeä minua. Siksi, että kaikki miehet veisivät minut treffeille ja maksaisivat mitä ikinä haluaisin syödä tai juoda treffeillä, vaikka olen varattu.
En ilmoita parisuhdestatusta, koska haluan aivan välttämättä kaikilta miehiltä dickpickejä. Haluaisin, että minua liehitellään, kositaan ja kehutaan. Haluan nostaa itsetuntoani antamalla ymmärtää, mutta kuitenkin olla ymmärtämättä antaa.
No niin, tässä tämä kaikkien naisten rehellinen vastaus, jonka kaikki miehet haluavat kuulla ja jonka kaikki miehet tietävät. Happy now?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska haluan, että kaikki miehet yrittäisivät iskeä minua. Siksi, että kaikki miehet veisivät minut treffeille ja maksaisivat mitä ikinä haluaisin syödä tai juoda treffeillä, vaikka olen varattu.
En ilmoita parisuhdestatusta, koska haluan aivan välttämättä kaikilta miehiltä dickpickejä. Haluaisin, että minua liehitellään, kositaan ja kehutaan. Haluan nostaa itsetuntoani antamalla ymmärtää, mutta kuitenkin olla ymmärtämättä antaa.
No niin, tässä tämä kaikkien naisten rehellinen vastaus, jonka kaikki miehet haluavat kuulla ja jonka kaikki miehet tietävät. Happy now?
Varovasti! Palstan epämiehillä ei ole minkäänlaista sarkasmin tai ironian tajua, vaan kommenttisi otetaan täysin todesta ja siihen myös vedotaan todisteena naisten mielipiteistä heti seuraavan sopivan ketjun tullen.
Olen poistanut myös tiedot työpaikastani, koska en halua jakaa niitä naamakirjassa. Tämä kirvoitti heti tuttavilta tiedusteluja mahdollisesta työttömyydestäni. Kenties myös avioeroa tuumailtiin. Toisin sanoen, koko face on vain iso stalkkausohjelma ihmisille, joilla ei ole elämää/jotka ovat äärettömän uteliaita.
On NÄIN lähellä, etten poista koko naamakirjaa. Tämäkin avaus vei taas askeleen lähemmäs sitä. Tai ehkä teen profiilin valenimellä. Stalkkaa sitä.
Kukapa ei vähän häpeäisi miestään
Minulla kyllä on ihan selvä parisuhdetieto fb:ssä, en kyllä tiedä näkyykö muille koska tilini ei ole julkinen. Jos kavereita huvittaa käydä katsomassa kai sen näkevät. En hyväksy tuntemattomilta tulleita kaveripyyntöjä ja oletan että ainakin suurin osa kavereistani tietää muutenkin parisuhteestani, vaikken sitä hehkuta pitkin somea.
Muuten en osaa ottaa ap:n aloitukseen kantaa, uskon että myös suuri osa miehistä tekee niin. Syytä en tiedä.
Parisuhdestatuksen esillä pito on täysin vuotta 2012. Sittemmin se on ollut pelkästään noloa, some on muuttunut niin paljon.