Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki naiset haluaa esiityä sinkkuna sosiaalisessa mediassa, parisuhde tiedot poistetaan

Vierailija
16.09.2018 |

EsimFB parisuhde tietojen lisäys kestää 0.1 sekunttia, rasti ruutuun, silti kaikki naiset esiityy sinkkuna, tämä on siis psykologian tunnilla esitetty fakta, joten älkää puuttuko siihen, vaan selittää se syy

.... haluan vaan nähdä päädyttekö samaan selitykseen kuin amerikkalaiset evoluutio psykologit

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita itsestäni julkisia tietoja, joten miksi laittaisin parisuhdestatustanikaan? Kaikki fb-kaverini ovat joko ystäviäni tai työkavereitani, eikä heitä taida kiinnostaa/tietävät jo.

Vierailija
2/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole fb:ssä kuin 1 ainoa tieto oikein, etunimi. Kaikki muu on sinnepäin, ne tietää joiden tarvitsee tietää, ilman nettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kaikki naiset” voi luoja. No mulla lukee selvästi parisuhdestatus esillä ihan kaikille, koska treffipyynnöt yms oli hyvin kiusallisia.

Vierailija
4/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedäthän naiset.

Vierailija
5/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole itsestäni mitään muitakaan tietoja facebookissa, joten miksi laittaisin parisuhdetietoakaan? Ne jotka minut tuntevat, tietävät että en ole sinkku. Ja ne jotka haluavat tietää olenko vapaa, voivat kysyä ja saavat kieltävän vastauksen.

Vierailija
6/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, etten huuda kadulla olevani varattu tarkoita sitä että haluan esiintyä sinkkuna. En vain halua levitellä asioitani somessa. Jos haluan sinun tietävän minun olevan sinkku, kerron sen sinulle kyllä.

Vierailija
7/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm... en ole enää fb:ssä, mutta seurustelutietoja en sinne päivittänyt kun en halunnut, että oma sivuni on vain "parisuhteessa"->"sinkku"->"parisuhteessa"->"sinkku" kun en muutenkaan päivitellyt. Mieheni tavattuani tein kyllä poikkeuksen ja aika nopeasti laitoin, että parisuhteessa ja naimisiin mennessämme naimisissa. Muakin kyllä kiinnostaa miksei esim. avioliittoa voi siihen laittaa. Toisaalta eikö siihen voi jättää laittamatta mitään, se olis ainakin parempi kuin sinkku jos on kerran parisuhteessa. Pliis kerro vastaus!

Vierailija
8/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lue Facessa edes puhelinnumeroa ja syntymäpäivää. Ne jotka tuntee, tietää suhdestatukseni muutenkin. Ja ulkopuolisten ei tarvitse seinääni seurata, ei ole nähtävää.

Vierailija
9/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kaltaistesi stalkkereiden tietävän parisuhdetilanteestani mitään. Jos esittäisin sinkkua, niin silloinhan profiilissa lukisi niin. Nyt se on vain piilossa.

Vierailija
10/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että KAIKKI naiset. Selvitäpä vähän asiaa uudestaan ja tule sitten uudestaan tänne ulisemaan kun pystyt aukottomasti todistamaan väitteesi jonka mukaan yhdelläkään naisella ei ole parisuhdetta mainittu profiilissaan.

Vierailija
11/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerro totuus, en löytänyt googlesta!

Vierailija
12/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pliis mun mielikseni vastaa, en ehdi olla täällä kauaa. Ei täällä kukaan mitään tunnusta, voisin itse veikata, että osa naisista nauttii huomiosta ja se vähenee jos parisuhdetiedot julkaisee/virallistaa fb:ssä. Mutta onko se oikein? Mikä on oikeasti ilmiön taustalla, I'm dying to know!

Vierailija
13/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EsimFB parisuhde tietojen lisäys kestää 0.1 sekunttia, rasti ruutuun, silti kaikki naiset esiityy sinkkuna, tämä on siis psykologian tunnilla esitetty fakta, joten älkää puuttuko siihen, vaan selittää se syy

.... haluan vaan nähdä päädyttekö samaan selitykseen kuin amerikkalaiset evoluutio psykologit

Sulla on jotain vaikeuksia tajuta ettei FB ole mikään deittipalvelu ja että suhdestatus on yksityisasia?

Vierailija
14/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä lukee fb:ssä parisuhdestatus ja vielä miehen nimikin. Niin myös ystävilläni.

Toisaalta se on ihan yks hailee lukeeko mulla se siellä vai ei, kun en Facebookista etsi seuraa kumminkaan.

Se niistä faktoista siis, ap.

Vierailija
15/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko paljastaa vastauksen tänään klo 23 mennessä? Pitää oikeesti mennä, mut en kestä tätä tietämättömyyttä.

Vierailija
16/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lukisi "parisuhteessa", "avoliitossa" tai "naimisissa" ei se ole tähänkään mennessä estänyt miehiä lähettämästä Dick piciä tai ehdotamasta seksiä.

Vierailija
17/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fb:ssa julkisena kolme tietoa; etunimi, sukunimi ja kuva. Ainoastaan etunimi on mun. En ole sinne laittanut rastia ruutuun että olen sinkku, niin miksi minusta oletetaan että olen sinkku. Ketä se mun parisuhdetilanne edes hyödyttäisi, kun mun parisuhdestatusta ei edes kaverit näe vaikka sen sinne päivittäisin. Mulla ei näy siellä asuinpaikkaa, ei koulutusta, ei työpaikkaa eikä sukulaissuhteita. Syntymäpäiväkin on väärin, päivää, kuukautta ja vuotta myöten. Kaikki, joilla on tarve tietää mun parisuhteen tila, tietää sen ilman naamakirjaa.

Vierailija
18/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun on sinkku ja ihan avoimin silmin jopa ja silti parisuhdestatus on piilossa? Just siks kun ne tietää joiden kuuluu tietää. Yhden ainoan pyynnön "Oot kaunis, haluaisitko tutustua" olen saanut joten ei tässä nyt kauheasti voi sinkkukaan henkseleitään paukutella.

Vierailija
19/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ei ole deittipalvelu, enkä toivo saavani sen kautta treffiehdotuksia. Siviilisäätyni tai parisuhdestatukseni ei kuulu kuin läheisilleni, ja he tietävät asian ilman Facebookiakin.

Vierailija
20/49 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri miespuolinen tuttu syytti kun avoliittoni ei lue julkisissa tiedoissa etusivuilla?? Sanoin ettei siinä lukisi sinkkukaan jos olisin. Pidin outona kommenttia. En ole Facebookissa etsimässä ketään, se on vain yksi väline kommunikoida ihmisten kanssa, ei seuranhakuväline itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi