Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä ei saisi olla ihanteita naisen ulkonäön suhteen?

Vierailija
16.09.2018 |

Naiset suuttuu esim. siitä kun mies sanoo pitävänsä pienistä jaloista naisella, koska ne ovat naiselliset.

Naiset eivät kuitenkaan koskaan toru itseään tai muita naisia siitä, että pitävät ihanteellisina piirteinä esimerkiksi leveää leukaa, ylvästä nenää tai tummuutta hiusten ja muun karvoituksen suhteen.

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan tähän tarjotaan sitä vaihtoehtoa, että koska mies ei itse ole erityisen näköinen. Tuossa on vain se virhe, että entäs jos mies onkin erityisen näköinen.

Vierailija
2/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole kuullut kenenkään sanovan ettei kumppanin ulkonäön suhteen saisi olla ihanteita ja jopa vaatimuksia. Tottakai saa olla ja useimmilla onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa olla ihanteita eikä pienistä jaloista pitäminen ole mitenkään kummallista. Oudoksi homma menee, jos mies kysyy treffeillä naisen kengän kokoa ja saatuaan vastaukseksi 40, mies sanoo pitävänsä pienijalkaisista naisista. Niitä omia vaatimuksia ei kannata sanoa toiselle päin naamaa.

Vierailija
4/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja taas... Miksi sinulla on tarve mennä sanomaan suurijalkaiselle naiselle, että pidät pienistä jaloista? Vai millaisissa tilanteissa sinulle on suututtu? Kuka on kieltänyt sinua tykkäämästä pienistä jaloista? Vai oletko niin tossu, että itket anonyymien ihmisten palstakeskusteluista, että "en saa tykätä sellaisista jaloista kuin haluan, yhyy"?

t. N, jalka 37

Vierailija
5/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestihan tähän tarjotaan sitä vaihtoehtoa, että koska mies ei itse ole erityisen näköinen. Tuossa on vain se virhe, että entäs jos mies onkin erityisen näköinen.

Jep. Ja miten yksilö voi edes määritellä kuka on tällainen "erityinen" muiden mielestä? Eikös mammat hoe aina ettei yhtä ihannetta ole, kauneus on katsojan silmässä. Silti kuitenkin nostetaan aina se kortti "ootko ite edes komea, epäilen!" Eli tarkoittaako tämä että "kauneus on katsojan silmässä" pätee vain kun puhutaan naisen ulkonäöstä?

Vierailija
6/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja taas... Miksi sinulla on tarve mennä sanomaan suurijalkaiselle naiselle, että pidät pienistä jaloista? Vai millaisissa tilanteissa sinulle on suututtu? Kuka on kieltänyt sinua tykkäämästä pienistä jaloista? Vai oletko niin tossu, että itket anonyymien ihmisten palstakeskusteluista, että "en saa tykätä sellaisista jaloista kuin haluan, yhyy"?

t. N, jalka 37

Hyvä nainen "Jalka 37", en ole sanonut yhdellekään naiselle mitään kengänkoosta, koska minua itseäni ei henkkoht kiinnosta naisen jalankoko. Mutta olen monesti lukenut täältä kommentteja joissa mies kertoo pitävänsä pienistä jaloista naisella. Usein tästä syttyykin sota vaikka mies keskustelee ihan samoin kuin muutkin ihmiset täällä.

Kyllä naisetkin luettelevat täällä ihanteitaan.

Vierailija
7/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla ihanteita tottakai. Mutta niistä huutelu ei välttämättä oo kauheen kohteliasta. Kyllä nää ihanteet voi pitää omana tietonaankin. Esim. mä pidän keskipitkistä/pitkistä miehistä, ei mun silti tarvii mainostaa sitä, koska en halua tuottaa mahdollista mielipahaa lyhyille miehille. 

Vierailija
8/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku on paras argumentti kun jauhot menee suuhun.

Vierailija
9/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veti mammoilla hiljaiseksi

Johtuu siitä että on niin huono aloitus. Mitä ihmettä odotat vastaukseksi

Vierailija
10/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti olla kunhan tajuavat ettei kaikille riitä sitä missiä eivätkä koko ajan vallitsisi siitä.

Vierailija
11/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla ihanteita tottakai. Mutta niistä huutelu ei välttämättä oo kauheen kohteliasta. Kyllä nää ihanteet voi pitää omana tietonaankin. Esim. mä pidän keskipitkistä/pitkistä miehistä, ei mun silti tarvii mainostaa sitä, koska en halua tuottaa mahdollista mielipahaa lyhyille miehille. 

Miksi lyhyille miehille tulisi paha mieli siitä ettei joku random nainen tykkää? Huomaa ettei naiset tajua miesten ajatusmaailmasta oikeasti mitään..

Vierailija
12/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea mikä poru siitä vasta tuleekin jos joku nainen sanoo pitävänsä pitkistä miehestä täällä.

Vierailija
13/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyhyille miehille tulisi paha mieli siitä ettei joku random nainen tykkää? Huomaa ettei naiset tajua miesten ajatusmaailmasta oikeasti mitään..

Olet uusi täällä?

Vierailija
14/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa mieltymyksistä ei suinkaan haluta keskustella, etenkään tällä palstalla. Miehet kertovat mieltymyksiään usein vain loukatakseen niitä naisia, joilla ei kyseisiä ominaisuuksia ole. Jostain syystä heistä on mukavaa yrittää saada naiset tuntemaan olonsa mitättömiksi ja rumiksi. En esim. usko, että aloitus, jossa todetaan naisen parhaan iän olevan 16-18 vuotta, olisi vakava yritys synnyttää asiallista keskustelua.

Vierailija
15/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta lyhyys on aivan hemmetin herkkä kohta lyhyille miehille. Ei siitä sovi mainitakaan. 

Vierailija
16/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ihan totta. Nainen saa toivoa pitkää miestä mutta kun mies haluaa vaikka normaalipainoisen tai hoikan naisen niin siitä alkaa hirveä somemyrsky ja ties miksi sovinistiksi nimittely vaikka kysymys on vastaavanlaisesta fyysisestä ominaisuudesta. Pituuteen ei sitä paitsi voi edes vaikuttaa mutta kehon koostumukseen ja painoon usein voi.

Vierailija
17/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ja pitääkin olla. esim mä naisena kiihotun vain pitkähiuksisista miehistä enkä pane edes lyhythiuksisia/kaljuja. Miehissä taas vtuttaa se, että he (tai ainakin 99% miehistä) kiihottuvat ja himoitsevat vain isoja tissejä mutta kuitenkin panevat myös meitä lautoja ja antavat näin meille laudoille vääriä signaaleja ja saavat toivomme heräämään että voisivat kelpuuttaa meidät muuhunkin kuin kertasäälipanoon. En voi kuollaksenikaan ymmärtää miten miehet voivat olla niin hlvetin epätoivoisia että panevat lautaa vaikka eivät kiihotu hänestä ollenkaan. En koskaan itse panisi lyhythiuksista/kaljua miestä koska en syty niistä yhtään!

Vierailija
18/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kieltänyt?

Vierailija
19/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet että ihanteista keskustelemisen tarkoituksena on tuottaa muille mielipahaa? Ei kaikkia voi miellyttää eikä tarvitsekaan. Ei se silti tarkoita etteikö voisi keskustella toisten kanssa ja kertoa mistä itse tykkää.

Ap

Vierailija
20/146 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M2018AV kirjoitti:

On tosiaan ihan totta. Nainen saa toivoa pitkää miestä mutta kun mies haluaa vaikka normaalipainoisen tai hoikan naisen niin siitä alkaa hirveä somemyrsky ja ties miksi sovinistiksi nimittely vaikka kysymys on vastaavanlaisesta fyysisestä ominaisuudesta. Pituuteen ei sitä paitsi voi edes vaikuttaa mutta kehon koostumukseen ja painoon usein voi.

Siinä se taas tuli. Tällä palstalla miehet toivovat enemmän pitkiä miehiä kuin naiset. Koko ajan pitää olla ihailemassa niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan