Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytää niin nopeasti uuden puolison?

Vierailija
16.09.2018 |

En ymmärrä.

Kyllähän noita miehiä on, mutta ei kenenkä tahansa kanssa vaan kolahda.

Ihmettelen niitä, jotka hyppii suhteesta toiseen.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia, jotka on suurin piirtein koko elämänsä jonkun kanssa, ja sellaisia, jotka tuskin koskaan ovat kenenkään kanssa eli ovat lähinnä yksin.

Sellaisten jotka kärsivät hirveästi erosta on miltei mahdotonta uskoa että on myös paljon sellaisia, joita se ei juurikaan hetkauta, ja jotka helposti siirtyvät suhteesta toiseen.

Toiset rakastuvat syvällisesti ja toiset vain pinnallisesti eli lähinnä viihtyvät toisen kanssa kun taas ensinmainitut ovat sydänverellään mukana kaikessa minkä tekevät. He ovat vereslihalla ihmissuhteissaan ja kokevat huikeita huippuja ja kamalia aallonpohjia. Voi hyvin arvata kumpien elämä on kevyempää.

Mä olen juuri sellainen sydänverellä kaiken kokeva, eksät ovat olleet uusissa suhteissa ennen kun itse edes harkitsin deittailua. Nyt olen vain itsekseni. 

Vierailija
122/122 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

Kyllähän noita miehiä on, mutta ei kenenkä tahansa kanssa vaan kolahda.

Ihmettelen niitä, jotka hyppii suhteesta toiseen.

Jos on luonteeltaan joustava/ sopeutuva (osaa huomioida toisen), avoin (ei liian estynyt), optimistinen, tasapainoinen ja muutoinkin oma elämä kunnossa ottajia on jonoksi asti ja tällainen ihminen tykkääkin sitoutua. Jos taas on näiden piirteiden vastakohta eli ns. haastava persoona, ihmiset kiertää kaukaa suhdemielessä.

Tämä on järjetön ajattelutapa. kun miettii ihmisiä parisuhteissa. Ei mene ihan niin, että kaikki helpot ja kivat ovat suhteessa. :D

Pidempään sinkkuna olleiden leimaaminen hankaliksi persooniksi on ihan älytöntä - jos ihminen vaikkapa vain ihastuu harvoin, niin tämän tulkinnan mukaan kyse ei ole siitä vaan tyypin hankaluudesta. Vähän nyt valoja päälle ihmiset. 

Juuri näin. Kun vaan miettii millaisiin luonnevikasiin itsekin olen törmännyt ja niin vain parisuhde on monella heistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan