Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka haluavat että heidät ostetaan ulos suhteista?

Vierailija
16.09.2018 |

Exäni oli tällainen: suhteen aikana tehdyistä remonteista olisi halunnut palkan könttänä erotessa. Maksamatta jääneet laskut unohtuivat hänelta, kuin myös asuminen pk-seudulla yhtiövastikkeen hinnalla, mutta tehdystä työstä olisi pitänyt palkka saada.

Tiedän muitakin vastaavia tapauksia, mutta onkohan tämmöinen kovinkin yleinen kuvio?

Kuka yleensä edes haluaa itsensä ostetuksi ulos suhteesta?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli tällainen: suhteen aikana tehdyistä remonteista olisi halunnut palkan könttänä erotessa. Maksamatta jääneet laskut unohtuivat hänelta, kuin myös asuminen pk-seudulla yhtiövastikkeen hinnalla, mutta tehdystä työstä olisi pitänyt palkka saada.

Tiedän muitakin vastaavia tapauksia, mutta onkohan tämmöinen kovinkin yleinen kuvio?

Naisethan yleensä täytyy maksaa 😂 tulevat rahattomina. Asuvat siivellä. Vaativat osuuden lähtiessään. Ei ole niin kovaa nähdä miltä se tuntuu vai mitä?

Käytit tyyppiä hyväksi ilmaisremonttimiehenä ( ja pistit vielä maksamaan vastikkeen) ja nyt on maksun aika.

Naiset tekevät suurimman osan kotitöistä. Näkymätöntä ja hiljaista työtä jota miehet eivät arvosta yhtään. Naisten pitäisi laittaa päivittäin ylös tekemänsä kotityöt ja siihen kuluneet tunnit.

Eipä siihen pyykkikoneen napin ja astianpesukoneen napin painamiseen niin paljon aikaa mene. Hyvä yritys. Miehetkin tekevät kotitöitä. Lisäksi esim. auton huolto on usein miehen niskoilla.

Ei niin. Se auton huoltoon vieminen on kyllä raskasta työtä, melkein joka vuosi.

Et vaihda kesä-ja talvirenkaita? Öljynvaihdot? Jarrupalat? Jne.

Ihan päivittäin vaihdan nuo kaikki. Raskasta on.

t. mies

No ehkä se sujuu sinulta näppärästi koska olet mies. Minä olen nainen ( auton omistaja) ja tappelen sen kanssa jatkuvasti. Koko ajan tankattava, huollettava jne. Kyllä siihen aikaa ja rahaa kuluu vaikka miten paljon :( ihanaa oli, kun eksä huolehti siitä.

Vierailija
62/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tuollaisen kommentin antanut, hän selvästi kokee, että AP halusi hänet asumaan luokseen vain puoli-ilmaiseksi remppamieheksi.

Jos mies on ollut vuosikausia suhteessa, jossa on kokenut olleensa pelkkä remppamies, miksi ihmeessä hän ei ole itse halunnut aiemmin erota? Mies ei ole saanut suhteessa ollessaan yhtään mitään, mutta silti vain siinä pysyy. Omituinen on miehen ajatusmaailma. 

No kuule jospa mies ( kuten me naisetkin) on kuvitellut, että liitto kestää ja yhteistä tulevaisuutta rakennetaan, eikä vaan lihoteta naisen pankkitiliä.

No kuule, jospa nainenkin on kuvitellut ihan samoin eikä ole missään vaiheessa ajatellut, että nyt lihotetaan pankkitiliä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä * lisää tähän yllättynyt naama * eikö miehelle riittänyt palkaksi keskinkertainen se.si?

Vierailija
64/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tuollaisen kommentin antanut, hän selvästi kokee, että AP halusi hänet asumaan luokseen vain puoli-ilmaiseksi remppamieheksi.

Jos mies on ollut vuosikausia suhteessa, jossa on kokenut olleensa pelkkä remppamies, miksi ihmeessä hän ei ole itse halunnut aiemmin erota? Mies ei ole saanut suhteessa ollessaan yhtään mitään, mutta silti vain siinä pysyy. Omituinen on miehen ajatusmaailma. 

No kuule jospa mies ( kuten me naisetkin) on kuvitellut, että liitto kestää ja yhteistä tulevaisuutta rakennetaan, eikä vaan lihoteta naisen pankkitiliä.

No kuule, jospa nainenkin on kuvitellut ihan samoin eikä ole missään vaiheessa ajatellut, että nyt lihotetaan pankkitiliä. 

No mutta nythän se nainen voi korjata tilanteen, kun asia ei ollutkaan niin...

Vierailija
65/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nähdäkseni homma on vähän sama kuin esimerkiksi seksissä: jos nainen ei ole maksullinen niin sitten ei lähetellä laskuja perään vaikka olis välillä pantukin ilman sitä suurempaa omaa intohimoa.

Ihan sama remppamiehelle: jos ei ole maksullinen niin sitten ei ole.

Ihmissuhteet sisältävät riskejä, ero on niistä yksi ja eron jälkeen mun nähdäkseni kukaan ei ole kenellekään velkaa sellaisia suhteen sisäisiä "jos sä teet tän niin mä teen ton" -velkoja

Vierailija
66/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko AP etsii uutta uhria? Ota joku puuseppä tällä kertaa, niin saat ilmaisia huonekaluja vuorostaan.

Vierailija
67/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä * lisää tähän yllättynyt naama * eikö miehelle riittänyt palkaksi keskinkertainen se.si?

Voi kun kurjaa, sulleko seksi on suhteen sisäisen vaihdannan valuutta?

Mulle se ainakin on yhteistä nauttimista ja leikkiä, jotain joka lujittaa suhdetta.

Vierailija
68/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nähdäkseni homma on vähän sama kuin esimerkiksi seksissä: jos nainen ei ole maksullinen niin sitten ei lähetellä laskuja perään vaikka olis välillä pantukin ilman sitä suurempaa omaa intohimoa.

Ihan sama remppamiehelle: jos ei ole maksullinen niin sitten ei ole.

Ihmissuhteet sisältävät riskejä, ero on niistä yksi ja eron jälkeen mun nähdäkseni kukaan ei ole kenellekään velkaa sellaisia suhteen sisäisiä "jos sä teet tän niin mä teen ton" -velkoja

Vertaatko remonttitöiden tekemistä prostituutioon 😂 mies siis oli remppamies ja nainen oli....

Teidän kommentit käyvät yhä epätoivoisemmiksi.

Vierailija
69/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheeta kerrassaan, kun tehdystä työstä täytyis maksaa.

Vierailija
70/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kurjaa, sulleko seksi on suhteen sisäisen vaihdannan valuutta?

Mulle se ainakin on yhteistä nauttimista ja leikkiä, jotain joka lujittaa suhdetta.

No miksi tässä sitten nillitetään jostain rempastakaan. Sinulleko se on suhteen sisäisen vaihdannan valuutta? Minulle se on ainakin yhteisen kodin rakentamista. Ikinä en jaksaisi nillittää mistään tehdyistä remonteista tai muista palveluista, ellei niihen ole mennyt itselläni todella paljon rahaa (esim remppakustannukset, joihin on pitänyt nostaa lainaa). 

Vierailija
71/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
72/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan yleensä täytyy maksaa 😂 tulevat rahattomina. Asuvat siivellä. Vaativat osuuden lähtiessään. Ei ole niin kovaa nähdä miltä se tuntuu vai mitä?

Käytit tyyppiä hyväksi ilmaisremonttimiehenä ( ja pistit vielä maksamaan vastikkeen) ja nyt on maksun aika.

Naiset tekevät suurimman osan kotitöistä. Näkymätöntä ja hiljaista työtä jota miehet eivät arvosta yhtään. Naisten pitäisi laittaa päivittäin ylös tekemänsä kotityöt ja siihen kuluneet tunnit.

Eipä siihen pyykkikoneen napin ja astianpesukoneen napin painamiseen niin paljon aikaa mene. Hyvä yritys. Miehetkin tekevät kotitöitä. Lisäksi esim. auton huolto on usein miehen niskoilla.

Meillä pyykkikone on minun ostama ja maksama. Pitäisikö minun periä mieheltä maksu pyykinpesusta pesulan hinnaston mukaan? Siitä tulee sitten muhkea summa.

Vierailija
73/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
74/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tule riitaa mahdollisen eron sattuessa kun asiat sovittiin jo yhteen muutettaessa:

Yhteiset rahamenot jaetaan tasan. Nyt:

Siivous, keittiöhommat, vaatehuolto yms. 11,45/tunti.

Pihatyöt 16,40/ tunti.

Rakennus- ja remontti työt 22,70/tunti

Vaativat ammattitaitoa edellyttävät työt 25,56/tunti

Pano - se maksaa, joka tekee aloitteen 62,30, pikasuikkari 45,60

Yli kymmenen vuotta on hyvin mennyt. Taksa tarkistetaan vuosittain yleisen palkankorotus linjan mukaan.

Mainittakoon, että minua paremmin tienaava mieheni antaa lahjaksi eli maksaa pari ulkomaanmatkaa kuluineen vuodessa. Lisäksi annamme toisillemme lahjoja. Nämä rakkaudesta.

Vierailija
75/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta nythän se nainen voi korjata tilanteen, kun asia ei ollutkaan niin...

Ai mikä ei ollut niin? Olihan se niin, mutta aikaa kului, tapahtui asioita ja mieli muuttui. Jos 10 vuotta sitten oikeasti kuvittelit liiton kestävän, miten se tällä hetkellä muuttuukin valheeksi ja hyväksikäytöksi? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. 

Vierailija
76/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kauheeta kerrassaan, kun tehdystä työstä täytyis maksaa.

Näistä pitäisi sopia etukäteen. Et kai sinä vie jollekin tuliaisia mennessäsi kylään ja muutamaa vuotta myöhemmin kysele siitä maksua?

Vierailija
77/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein kuvittelevat olevansa suuria remppajumalia, jälki onkin sitten tee-se-itse -miehen sutta ja sekundaa. Luultavasti ap joutuu vielä kutsumaan ammattilaisen korjaamaan jälkiä.

Vierailija
78/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.minilex.fi/a/hyvitys-avoliiton-päättyessä

Laki auttaa tässäkin :)

Niin. Eli tuossakin sitten vain kylmästi lasketaan miten paljon siitä rempasta tuli hyötyä ja miten paljon alemmista asumiskustannuksista tuli hyötyä. Veikkaan, että tuolla tavalla laskettuna ap saattaa jäädä jopa voiton puolelle. Ammattitaidottoman henkilön tuntipalkka ei kovin korkealle nouse verrattuna siihen, että vuosikausia säästät joka kuukausi satoja euroja asuinkustannuksissa. 

Vierailija
79/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan, esim että vuodessa mies on säästänyt normaaliasumiseen verrattuna 200 euroa per kuukausi, siitä tulee 1200 euroa vuodessa. Ammattitaitoinen remonttimies ottaa seinän tapetoinnista muutaman satasen. Aika monta seinää saa tapetoida, että tuossa jäisi useamman vuoden aikana saamapuolelle amatööriliksoilla. 

Vierailija
80/91 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on maksanut remonttitarvikkeita, ap voisi korvata ne. Kaikki muut maksut, maksamattomuudet, tehdyt palvelukset jne kuittaisin eletyksi elämäksi suhteessa.

Esim. Maksoin vastikkeen + muut kulut kokonaan, koska ex opiskeli eri paikkakunnalla. Ex ei tullut oikeastaan koskaan kotiin ja etäännyimme. Eipä tullut mieleen alkaa vaatia puolikasta vastiketta takaisin siitä, että sitoi minut yhteiseen omistusasuntoon ja haihtui itse paikalta. Tajusin kyllä jättää hänet ja lopettaa tilanteen jatkumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi