Mitä tehdä, kun mies ei vaan kosi?
Ollaan puhuttu jo suhteen alussa, että molemmat halutaan naimisiin. Vuodet ovat vierineet ja mitään ei tapahdu. Nyt kyselin varovasti mieheltä aiheesta ja hän sanoi, että odottaa oikeaa hetkeä (?!!!) Minulle naimisiin meno on erittäin tärkeä juttu ja olenkin ajatellut, että ehkä pitää päästä tästä ihmisestä irti. Ehkä hän odottaa jotain (jotakuta) parempaa? Mitä mieltä olette?
Kommentit (551)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Enpä osaa valitettavasti neuvoa.
Olen samassa tilanteessa, oltu yhdessä 10v eikä mitään tapahdu.Tilanne alkaa syödä mua, tuntuu että mies ottaa vain rusinat pullasta.
Itse en kosi. Tein sen joskus, kun vuosia yhdessä oli kertynyt 6 ja sain pakit, kun mies "ei tiennyt".
Tsemppiä sullekin <3 Taitaa tällaisia miehiä olla tosiaan enemmänkin. Hyvin sanottu tuo rusinat pullasta, samanlainen olo minullakin. Ap
Valaiskaahan tietämätöntä. Mitä tämä rusinat pullasta tarkoittaa tässä tilanteessa?
Mitä rusinoita siis naimisiin menemätön ihminen saa, verrattuna naimisiin menneeseen?
Dalai Laman haastattelua Ruotsissa ei saa täällä olla. Ketjut poistuu alta aikayksikön.
Ei miellyttänyt glob ba listeja Dalain sanomiset.
Niin, jos siis on oltu ja asuttu jo vuosia yhdessä niin miten suhde muuten eroaa vanhasta kuin sen naimisiinmenon verran?
Onhan mies sitoutunut jo aika paljon tähänkin mennessä, ei asu itsekseen omassa kämpässä, esimerkiksi.
Tuota rusinat pullasta-ajatusta siis en myöskään tässä ymmärrä.
Se on taas eri asia miksi mies ei halua kosia, mutta ei liity rusinoihin mitenkään. Se on jokaisen keskinäinen ratkaisun paikka.
Rusinoiden määrä on ihan sama ennen kosintaa ja sen jälkeen.
Mutta ehkä ajatus jollain on se, että saa nyt samat asiat ilman avioliittoa kun ei suostu menemään naimisiin.
Mutta kun nyt ollaan vuosisadalla 2xxx?
Aika yleistä on viettää avioliiton kaltaista elämää ennen papin aamenta?
Ei se nyt mitään erityisen *itsekästä* ole, kummallakaan, jos siihen nyt viitataan.
Avioliitto tuo miehelle noin kymmenen vuotta lisää elinikää, naiselle ei yhtään. Ja nimenomaan Suomessa. Avioliitto mahdollistaa miehelle (tai naiselle) puolison kuoleman yhteydessä mahdollisuuden elää yhteisessä asunnossa vaikka loppuelämänsä, avoliitossa puolison häätää asunnosta kuolleen vanhemmat, lapset tai sisarukset melko pian. Puolta omaisuudestaan ei avioliitossa menetä kukaan, Suomessa puolisot käyvät molemmat töissä ja suomalaiset naiset ovat koulutettuja. Monet reilusti miehen keskipalkan yläpuolella olevat ammatit naisistuvat, kuten lääkärit, rehtorit, lukion aineenopettajat jne. Ja lisäksi avioehto on mahdollinen. Leskeneläke helpottaa esim pienten lasten kanssa yksin jäänyttä. Ulkomaankomennuksia se helpottaa.
Lisäksi monelle oikeasti sitoutuminen on arvo, ja aika moni suomalainen haluaa sen Jumalan edessä sitoutumisenkin.
Avioliitossa ei ole mitään haittoja, mutta siitä on useita selkeitä hyötyjä.
Aloittajan kohdalla ongelma on miehen epärehellisyys ja kyvyttömyys välittää toisen tunteista. Se on kyllä iso varoitusmerkki. Puhukaa suoraan. Ei mitään kosintoja, ette ole mitään satuprinssejä ja prinsessoja. Molemmat sanovat mitä haluavat ja milloin. Jos se ei mene yksiin, ja mies ei ole valmis puhumaan rehellisesti, ei tuossa ole mitään hyvää suhdetta ja kumppania, jota pitäisi jäädä suremaan.
Avioliitosta on
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto tuo miehelle noin kymmenen vuotta lisää elinikää, naiselle ei yhtään. Ja nimenomaan Suomessa. Avioliitto mahdollistaa miehelle (tai naiselle) puolison kuoleman yhteydessä mahdollisuuden elää yhteisessä asunnossa vaikka loppuelämänsä, avoliitossa puolison häätää asunnosta kuolleen vanhemmat, lapset tai sisarukset melko pian. Puolta omaisuudestaan ei avioliitossa menetä kukaan, Suomessa puolisot käyvät molemmat töissä ja suomalaiset naiset ovat koulutettuja. Monet reilusti miehen keskipalkan yläpuolella olevat ammatit naisistuvat, kuten lääkärit, rehtorit, lukion aineenopettajat jne. Ja lisäksi avioehto on mahdollinen. Leskeneläke helpottaa esim pienten lasten kanssa yksin jäänyttä. Ulkomaankomennuksia se helpottaa.
Lisäksi monelle oikeasti sitoutuminen on arvo, ja aika moni suomalainen haluaa sen Jumalan edessä sitoutumisenkin.
Aloittajan kohdalla ongelma on miehen epärehellisyys ja kyvyttömyys välittää toisen tunteista. Se on kyllä iso varoitusmerkki. Puhukaa suoraan. Ei mitään kosintoja, ette ole mitään satuprinssejä ja prinsessoja. Molemmat sanovat mitä haluavat ja milloin. Jos se ei mene yksiin, ja mies ei ole valmis puhumaan rehellisesti, ei tuossa ole mitään hyvää suhdetta ja kumppania, jota pitäisi jäädä suremaan.
Avioliitosta on
Kyse on vain miehen keskimääräisistä elintavoista,mikään ei estä toteuttamasta niitä ilman aviota.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanoin lopulta miehelle että olen katsellut tässä asuntoja Ja muutan kesän aikana pois. Mies toki hämmentyi ja kyseli miksi ihmeessä. Kerroin että olen huomannut, että haluamme elämältä eriasioita ja tuhlasimme molempien aikaa roikkumalla tässä suhteessa, mies selvästi odottaa jotain parempaa kun ei minua kosi ja minä tuhlaan elämäni odottamalla jotain mitä ei tapahdu. Olin siis vuosia aina sillointällöin vihjaillut että odotan kosintaa ja mies aina antoi ymmärtää että kohta kosii.. no 2 viikkoa tuosta keskustelusta hän kosi. Ei kuulemma ”ollut ajatellut että sillä on kiire” 🙄
Hyi **ttu mitä kiristystä. Olet kuvottava ihminen. Turha ihmetellä, kun suhde päättyy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän nimenomaan oli kyse siitä, että ap:n mies oli antanut henkilökohtaisen lupauksen että menevät naimisiin. Kyllä, se pitäisi päteä ja toimia sen mukaan, mitä on luvannut.
Toivottavasti tukehdut pullaan ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitosta on
Ei mitään haittoja? Pitäisin helvetillisenä haittana sitä että rahat menee perheen elättämiseen kun vaihtoehto on käyttää ne itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi pitää mennä naimisiin? Avioliitto on niin viime vuosituhannelta.
Ymmärrät sen viimeistään siinä vaiheessa, kun sinulla on lapsia ja puolisosi kuolee. t. nuorileski
Ahaa, kaikki naiset haluaa epätoivoisesti naimisiin leskeneläkkeen takia. Täähän selittää sen. Nimittäin avioliitto ei kerro mitään miehen rakkauden määrästä tai arvostuksusta naista kohtaan. Se on vain vanhanaikainen instituutio, jolla toki on joitain esim. lainmukaisia vaikutuksia.
Ja sillähän ei ole miehen kannalta mitään muuta kuin negatiivisia vaikutuksia. Suomessa naimisiin meneminen, lähinnä suomalaisen naisen kanssa, on venäläistä rulettia niin että 5/6 patruunapesään on laitettu patruuna. Ei suinkaan kuin perinteisessä VR :ssa, suhteella 1/6, jossa on _edes_ jotain mahdollisuuksia. Jos jossain mielenhäiriössään edes erehtyy suunnittelemaan avioliittoa, niin vähemmällä henk.koht. kärsimyksellä pääsee kun aukaisee suosiolla ranteensa ja vielä varmuudelta ampuu itseään päähän. Lopputulos on sama kuin avioliitossa, mutta tarvii kärsiä vain huomattavan paljon vähemmän. Se on vain erittäin hyvä että avioliittojen määrä laskee kuin kivi ennen kuin pysähtyy nollaan. Suomalaiset naiset eivät ansaitse päästä naimisiin, niin luokatonta ja läpikotaisin kuraa ovat, niillä on kokoaika vain sen tinkaamisen taustalla ne taloudelliset sekä muut avioliiton kautta tulevat lakisääteiset edut mielessä.
Montako kertaa olet ollut naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa, oltu yhdessä 10v eikä mitään tapahdu.Tilanne alkaa syödä mua, tuntuu että mies ottaa vain rusinat pullasta.
Itse en kosi. Tein sen joskus, kun vuosia yhdessä oli kertynyt 6 ja sain pakit, kun mies "ei tiennyt".
Tsemppiä sullekin <3 Taitaa tällaisia miehiä olla tosiaan enemmänkin. Hyvin sanottu tuo rusinat pullasta, samanlainen olo minullakin. Ap
Valaiskaahan tietämätöntä. Mitä tämä rusinat pullasta tarkoittaa tässä tilanteessa?
Mitä rusinoita siis naimisiin menemätön ihminen saa, verrattuna naimisiin menneeseen?
Rusinoita pullasta syövä käyttää hyväkseen puolisoa. Kyseessä ei ole rakkaus vaan toisen ihmisen hyödyntäminen joka päiväisessä elämässä. Etuja on taloudellisia kuin se että,saa seksiä. Sinkkuna ei välttämättä saa seksiä joka päivä. Eli luvataan kuu taivaalta mutta ei olla ikinä oltu rakastuneita. Sitten erään päivänä rakastutaan ja jätetään kumppani samantien. Yleensä unohdetaan jopa lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simppeliä: ei seksiä ennen kosintaa ja hääpäivää ;) Siinä äkkiä kyllä saa päivän kalenteriin, jos mies oikeasti rakastaa. Jos taas ei, niin parempi mennäkin.
Juoksisin ja lujaa tuommoisen naisen luota :D Varmasti moni muukin mies. "jos mies oikeasti rakastaa". Rakastatko sinä jos kiristät seksillä että saat jotain mitä itse haluat
Kullannuppu, luulitko että et saisi juosta pakoon, jos avioliitto olisi noin vastemielinen ajatus sinulle rakkaasi kanssa? Hyvä että juoksisit, se oikea ei juossut ;)
Mutta hyvä kysymys: kumman "kiristys" on enemmän väärin? Se joka ei anna seksiä vai se joka ei suostu sitoutumaan?
Me ollaan kyllä miehen kanssa sitouduttu toisiimme vaikka ei naimisissa ollakaan vielä. Jos mies rupeaisi kiristämään jollain asialla niin antaisin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies venytti kosintaa vuosikausia kun pelkasi et heti kun ollaan naimisissa niin haluan alkaa lapsenhankintaan. Itse olisin halunnut naimisiin aikaisemmin nimenomaan ettei olisi sitten niin kiire hankkia lapsia. Nyt miehen ennustus tavallaan toteuttaa itseaan eli vajaa vuosi haiden jalkeen alettiin yrittamaan... ja han varmaan kuvittelee etta oli oikeassa vaikka mulle ne haat oli melkein yks ja sama, mut hanen mielestaan pitaa olla naimisissa ennen kuin voi hankkia lapsia. Ja lapsia me loppujen lopuksi halutaan, ja olen kohta jo kolmikymppinen. Eli ajankulu, ei naimisiinmeno, on syyllinen.
Itsekin odottelen kosintaa ja toivoisin, että ehdittäisiin matkustella ja kokea kaikenlaista avioparina ENNEN lasten syntymistä ja ns. oravanpyörään hyppäämistä. Toivon, että kosinta tapahtuu tänä talvena pidemmällä reissulla, jos ei, niin sitten pitää jo miettiä mikä parisuhteen tilanne on ja kohtaako meidän tulevaisuuden haaveet.
Jotenkin jo näin melkein kolmekymppisenä ärsyttää (tai jopa nolottaa) puhua pitkäaikaisesta kumppanistani poikaystävänä...ehkä se on vain omassa päässäni, mutta silti. Haluaisin kutsua häntä miehekseni.
Mikä estää? Puhun itsekkin "minun mieheni" vaikka ei naimisissa ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitosta on
Ei mitään haittoja? Pitäisin helvetillisenä haittana sitä että rahat menee perheen elättämiseen kun vaihtoehto on käyttää ne itseensä.
Tuota, nyt verrataan avoliittoon. Kyllä avoliitossa jos sinulla on lapsia, yhtä paljon niihin menee rahaa. Ja avioliitossakaan ei välttämättä haluta lapsia, se ei pakota siihen millään tavalla.
Jos haluat käyttää rahat itseesi, älä hanki lapsia, ja ota puoliso, jos sellaisen haluat, joka käy itsekin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä? Minkä ikäisiä olette?
Onko sinulle tärkeää mennä naimisiin vai ennemmin saada kirkkohäät isoine juhlineen?
Olen kolmekymppinen, hän neljänkympin puolella. Minulle ei ole tärkeää isot juhlat, vaan se naimisiinmeno ja osoitus siitä, että sitoudutaan avioliiton kautta toisiimme. Se on minulle erittäin tärkeä asia, ei mitkään juhlat. ap
Ai juhlat ei ole se tärkein, mutta silti olet valmis eroamaan, jos et niitä saa? Voin kertoa vinkin: se avioliitto ei muuta suhdetta mihinkään suuntaan. Oikeasti. Ihan yhtä helppo siitä on eroon päästä. Pari lappua pitää 6kk välein allekirjoittaa. Mun mielestä on jontidella raukkamaista pohtia eroa ilman, että mies sitä tietää. Olisi vähintäänkin eilua kertoa, että ero tulee mikäli ei kosintaa kuulu.
En minäkään vaimoani kosinut. Vaimo siten kyllästyi ja kosi itse sohvalla keskustelun päätteeksi, Käytin myös samaa syytä ”kosin sitten kun jaksan”. Todellisuudessa ei se avioliitto mitenkään mielessä ollut, koska ei itselle ollut tärkeä asia. Itse ajattelin, että kosin mahdollisesti sitten kun taloudellisesti ollaan siinä pisteessä, että voidaan häät nopeasti järjestää. Pidän naurettavana sitä, että ollaan vuosia kihloissa. Siinä tulee sellainen fiilis, että on kiire vain rengastaa toinen ja näyttää maailmalle kuinka vakavissaan ollaan.
Voi luoja. Toinen juuri kirjoittaa, että juhlat EI hänelle ole tärkeät ja sinä siihen vastaamaan, että "..silti olet valmis eroamaan, ellet niitä saa". Juurihan toinen sanoi, ettei tarvitse juhlia vaan AVIOLIITON. Ei hän ole eroamassa sen takia, ettei saa juhlia vaan sen takia, ettei "pääse" naimisiin, kun mies ei kosi. Naimisiin voi mennä täysin ilman juhlia.
No enpä usko, että ap:lle riitää vihkiminen maistraatissa ja sen jälkeen lounas kahdestaan mäkkärissä. Tai se, että mies elää elämäönsä ilman sormusta. Kyllä se juhla ja sormus loppujen lopuksi taitaa olla se juttu. Ei se AVOLIITON muuttuminen AVIOLIITOKSI mitään lopulta muuta.
Kyllä se muuttaa. Aika tyhmä täytyy olla jos ei sitä tiedä, tai ei osaa ottaa selvää, kun netistä löytyy kaikki tieto asiaan liittyen. Jos me emme olisi menneet naimisiin, niin yhteinen talomme jäisi miehen lapsille, ja minä joutuisin joko ostamaan miehen osuuden tästä, tai myymään talon. Nyt kun olemme naimisissa, niin minulla on lesken oikeus asua tässä jos mieheni kuolee. Sama koskee perintöveroa. Jos mieheni kuolee, niin hänen minulle testamenttaama perintö verotetaan paljon rankemmalla kädellä kuin se että "perintö" tulee avioliiton puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä? Minkä ikäisiä olette?
Onko sinulle tärkeää mennä naimisiin vai ennemmin saada kirkkohäät isoine juhlineen?
Olen kolmekymppinen, hän neljänkympin puolella. Minulle ei ole tärkeää isot juhlat, vaan se naimisiinmeno ja osoitus siitä, että sitoudutaan avioliiton kautta toisiimme. Se on minulle erittäin tärkeä asia, ei mitkään juhlat. ap
Ai juhlat ei ole se tärkein, mutta silti olet valmis eroamaan, jos et niitä saa? Voin kertoa vinkin: se avioliitto ei muuta suhdetta mihinkään suuntaan. Oikeasti. Ihan yhtä helppo siitä on eroon päästä. Pari lappua pitää 6kk välein allekirjoittaa. Mun mielestä on jontidella raukkamaista pohtia eroa ilman, että mies sitä tietää. Olisi vähintäänkin eilua kertoa, että ero tulee mikäli ei kosintaa kuulu.
En minäkään vaimoani kosinut. Vaimo siten kyllästyi ja kosi itse sohvalla keskustelun päätteeksi, Käytin myös samaa syytä ”kosin sitten kun jaksan”. Todellisuudessa ei se avioliitto mitenkään mielessä ollut, koska ei itselle ollut tärkeä asia. Itse ajattelin, että kosin mahdollisesti sitten kun taloudellisesti ollaan siinä pisteessä, että voidaan häät nopeasti järjestää. Pidän naurettavana sitä, että ollaan vuosia kihloissa. Siinä tulee sellainen fiilis, että on kiire vain rengastaa toinen ja näyttää maailmalle kuinka vakavissaan ollaan.
Voi luoja. Toinen juuri kirjoittaa, että juhlat EI hänelle ole tärkeät ja sinä siihen vastaamaan, että "..silti olet valmis eroamaan, ellet niitä saa". Juurihan toinen sanoi, ettei tarvitse juhlia vaan AVIOLIITON. Ei hän ole eroamassa sen takia, ettei saa juhlia vaan sen takia, ettei "pääse" naimisiin, kun mies ei kosi. Naimisiin voi mennä täysin ilman juhlia.
No enpä usko, että ap:lle riitää vihkiminen maistraatissa ja sen jälkeen lounas kahdestaan mäkkärissä. Tai se, että mies elää elämäönsä ilman sormusta. Kyllä se juhla ja sormus loppujen lopuksi taitaa olla se juttu. Ei se AVOLIITON muuttuminen AVIOLIITOKSI mitään lopulta muuta.
Kyllä se muuttaa. Aika tyhmä täytyy olla jos ei sitä tiedä, tai ei osaa ottaa selvää, kun netistä löytyy kaikki tieto asiaan liittyen. Jos me emme olisi menneet naimisiin, niin yhteinen talomme jäisi miehen lapsille, ja minä joutuisin joko ostamaan miehen osuuden tästä, tai myymään talon. Nyt kun olemme naimisissa, niin minulla on lesken oikeus asua tässä jos mieheni kuolee. Sama koskee perintöveroa. Jos mieheni kuolee, niin hänen minulle testamenttaama perintö verotetaan paljon rankemmalla kädellä kuin se että "perintö" tulee avioliiton puolesta.
Ja huom nämä edut koskevat myös miehiä. On se hienoa jäädä kuusikymppisenä kodittomaksi kun puoliso kuolee rintasyöpään ja lapsilla on kiire saada perintö. Tai jos ei ole lapsia, niin kumppanin sisaruksilla. Siinä tilanteessa olisi muitakin suruja.
Mies odottaa, josko vastaan tulisi "se oikea". Tällä tavalla naisia on viilattu linssiin iät ja ajat. Minun nuoruuden avoliitossa molemmat muka halusimme kihloihin ja naimisiin, meni vuosia, kysyin asiaa ja sain aina saman vastauksen "että hyvähän tässä on olla näin" ja "kosin kyllä kun tulee oikea hetki". Mutta sitä ei koskaan tullut. Onneksi älysin itse lähteä suhteesta, koska halusin avioitua. Myöhemmin kuulin ko. miehen kaverilta, että oli hyväksikäyttänyt minua vuosia, koska minulla oli oma asunto ja työpaikka, kun hän taas opiskeli ja oli kehdannut vielä kavereilleen sanoa, että kunhan valmistuu niin nostaa kytkintä. Antaisin neuvoksi, että lähdet suhteesta, joka ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa syitä miksi avioliittoon on päästävä, vaikka jonkun sitten muun kanssa. Minä en vain ymmärrä tätä. Minusta tämä kuulostaa vain hyvin itsekkäältä.
Sama. Avioliiton juridiset hyödyt voi saada myös testamentilla.
Ei saa testamentilla samoja hyötyjä, kuten jo sanottu on. Googleta vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rusinoita pullasta syövä käyttää hyväkseen puolisoa. Kyseessä ei ole rakkaus vaan toisen ihmisen hyödyntäminen joka päiväisessä elämässä. Etuja on taloudellisia kuin se että,saa seksiä. Sinkkuna ei välttämättä saa seksiä joka päivä. Eli luvataan kuu taivaalta mutta ei olla ikinä oltu rakastuneita. Sitten erään päivänä rakastutaan ja jätetään kumppani samantien. Yleensä unohdetaan jopa lapset.
Eikö rusinoita pullasta syövä voi käyttää puolisoaan yhtälailla hyväksi siellä avioliitossakin?
Jos joku on taloudellisten hyötyjen tai säännöllisen seksin vuoksi jonkun kanssa yhdessä niin miten sama ei onnistuisi naimissa ollessakin?
Esim. elintason parantamisen vuoksi lukuisat k e h i t y s maalaiset ovat hyvinkin nopeasti valmiina menemään naimisiin länsimaalaisten kanssa. Luvattu uudelle "rakkaalle" juurikin se kuu taivaalta, mutta pysyvän o l e s k e l u l u v an saamisen jälkeen nopeasti paljastuu, että oikeasti mistään rakkaudesta ei ollutkaan kysymys vaan klassisesta rusinat pullasta tilanteesta.
nuorena kävi näin kirjoitti:
Mies odottaa, josko vastaan tulisi "se oikea". Tällä tavalla naisia on viilattu linssiin iät ja ajat. Minun nuoruuden avoliitossa molemmat muka halusimme kihloihin ja naimisiin, meni vuosia, kysyin asiaa ja sain aina saman vastauksen "että hyvähän tässä on olla näin" ja "kosin kyllä kun tulee oikea hetki". Mutta sitä ei koskaan tullut. Onneksi älysin itse lähteä suhteesta, koska halusin avioitua. Myöhemmin kuulin ko. miehen kaverilta, että oli hyväksikäyttänyt minua vuosia, koska minulla oli oma asunto ja työpaikka, kun hän taas opiskeli ja oli kehdannut vielä kavereilleen sanoa, että kunhan valmistuu niin nostaa kytkintä. Antaisin neuvoksi, että lähdet suhteesta, joka ei johda mihinkään.
Niin,tätähän naiset ei koskaan tajua.Mies väittää haluavansa naimisiin ja lapsia mutta sitä ei koskaan tapahdu vaan mies nauttii säännöllisestä seksistä ja kodinhoidosta.
Lähe kävelemään.