Ihastunut nuorempaan
Tilanne on tämä: Olen ihastunut nuoreen opiskelijaan, joka on työharjoittelussa ja tekee töitä minun kanssani. Olen häntä selvästi vanhempi. Uskon tunteen olevan molemminpuolinen; katseet ja hymyt kohtaavat ja juttukin sujuu niin työasioista kuin muutenkin. Olen saanut hänet kiinni katselemassa minua ja sama myös toisinpäin. Ihastuksen tunne on todella vahva, järkevästi on todella hankala ajatella. Itse olen vakituisessa parisuhteessa ja perhettäkin on. Miten kannattaisi fiksusti edetä vai kannattaako vain unohtaa? Vai nautimmeko vain flirttailusta keskenämme hänen harjoittelunsa ajan? Kaikki vaihtoehdot ovat jollain tapaa huonoja, en kestä tätä..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Selvennettäköön sen verran, että olen mies ja kynnys kirjoittaa tänne anonyyminäkin oli suuri. Sori, jos pahoitin mielenne :)
Naiset harvemmin kirjoittaa tuollaista soppaa.
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin jätät vaimon nyt heti! Jos nuorikosta on äidiksi, niin ei muuta kuin uutta perhettä perustamaan. Sinä 2.0 ja noin 10 vuoden kuluttua voit taas vaihtaa parempaan (eli nuorempaan) malliin! :) You go bro!
"Uutta perhettä perustamaan". Tästä muistui kun löysin AV:n kesällä -20 ja täällä vouhkattiin Toni Niemisen suhdekuvioista. Siitä ei tullut onneksi kestoaihetta.
Oho, 199 cm on oikea piruus. Voi typojen ansat.