Miksi niin moni ei halua seurustella?
Tuntuu ettĂ€ kaikki haluaa olla vain sinkkuna đ
Kommentit (65)
MinkÀ ikÀisistÀ?
Itse haluan seurustella, mutten muuttaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ ikÀisistÀ?
Itse haluan seurustella, mutten muuttaa yhteen.
20-30 vuotiaista.
En osaa sanoa muiden puolesta, mutta itse en halua seurustella, koska viihdyn paremmin yksikseni.
Jos en saa tarpeeksi hyvÀÀ miestÀ niin olen mieluiten yksin kuin jonkun ulin kanssa.
Mielummin oon yksin kun jossain semi ok parisuhteessa.
Koska se on vaivalloista enkÀ jaksa niitÀ vaikeuksia joita siitÀ vÀistÀmÀttÀ seuraa.
T. Yh 35
En oo kyllÀ huomannu tuommosta.. pÀinvastoin.
6 ja7
Onnea vaan valitsemallenne tielle. ĂlkÀÀ sit vanhana itkekö yksinĂ€isyyttĂ€nne. Toki ystĂ€viĂ€ on jne. Mut niillĂ€ on oma elĂ€mĂ€, mies ja perhe joten ei ne kerkeĂ€ nĂ€hdĂ€ usein.
En ole hyvÀ tekemÀÀn kompromisseja ja uhrauksia toisten takia ts. olisin huono ja itsekÀs kumppani.
Miehet? Haluavat seksiÀ useilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
6 ja7
Onnea vaan valitsemallenne tielle. ĂlkÀÀ sit vanhana itkekö yksinĂ€isyyttĂ€nne. Toki ystĂ€viĂ€ on jne. Mut niillĂ€ on oma elĂ€mĂ€, mies ja perhe joten ei ne kerkeĂ€ nĂ€hdĂ€ usein.
Tuollaiset lakkaavat pitÀmÀstÀ yhteyttÀ jo hieman yli parikymppisinÀ kun alkavat seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Jos en saa tarpeeksi hyvÀÀ miestÀ niin olen mieluiten yksin kuin jonkun ulin kanssa.
MikÀ on uli? TÀti kysyy.
En jaksa nÀhdÀ vaivaa. Naisilla on aina hirveÀt suunnitelmat ettÀ pitÀÀ olla talot tietyllÀ seudulla ja sellaiset ja sellaiset kalusteet ja sitten pitÀÀ lentÀÀ joka vuosi pariisiin ja milanoon ja sitten kahvitella trendikahvilassa ja sitÀ rataa. ElÀmÀ koostuu pelkÀstÀ rahan tuhlaamisesta ja ylellisyyselÀmÀn tavoittelusta.
Tai sitten on nÀitÀ eri lailla hurahtaneita mitkÀ halailee lehmiÀ kaikki pÀivÀt ja kaikki vaatteet on aivan pakko ostaa kÀytettynÀ.
En ole ikinÀ nÀhnyt yhtÀÀn naista jolla olisi edes jotakuinkin samanlaiset arvot kuin minulla, joten en nÀe mitÀÀn hyötyÀ seurustelusta. Ja koska seksiÀkÀÀnhÀn ei nykyÀÀn mies saa enÀÀ haluta, vaan pitÀisi olla tyytyvÀinen juuston syöntiin villapaita olalla, joten sekin syy on poissa listalta.
Eli, ei vain ole mitÀÀn syytÀ vaivautua.
Omalla kohdalla syy on se, ettei yksinkertaisesti kiinnosta. EnkÀ mÀ nÀÀ parisuhdetta mitenkÀÀn vÀlttÀmÀttömÀnÀ. Tokihan silloin olisi joku kotona, eikÀ tarvitsisi olla yksin, mutta ei se mua haittaa.
Koska ihmiset ovat niin moraalittomia ja pinnallisia. Koko ajan saa kuulla juttuja kuinka taas on jonkun puoliso pettÀnyt ja valehdellut. Tuntuu ettÀ enÀÀ ei löydy ihmisiÀ jotka ymmÀrtÀisivÀt mitÀ tarkoittaa moraali, uskollisuus ja sitoutuminen.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nÀhdÀ vaivaa. Naisilla on aina hirveÀt suunnitelmat ettÀ pitÀÀ olla talot tietyllÀ seudulla ja sellaiset ja sellaiset kalusteet ja sitten pitÀÀ lentÀÀ joka vuosi pariisiin ja milanoon ja sitten kahvitella trendikahvilassa ja sitÀ rataa. ElÀmÀ koostuu pelkÀstÀ rahan tuhlaamisesta ja ylellisyyselÀmÀn tavoittelusta.
Tai sitten on nÀitÀ eri lailla hurahtaneita mitkÀ halailee lehmiÀ kaikki pÀivÀt ja kaikki vaatteet on aivan pakko ostaa kÀytettynÀ.
En ole ikinÀ nÀhnyt yhtÀÀn naista jolla olisi edes jotakuinkin samanlaiset arvot kuin minulla, joten en nÀe mitÀÀn hyötyÀ seurustelusta. Ja koska seksiÀkÀÀnhÀn ei nykyÀÀn mies saa enÀÀ haluta, vaan pitÀisi olla tyytyvÀinen juuston syöntiin villapaita olalla, joten sekin syy on poissa listalta.
Jos olet hyvin toimeentuleva tietenkin vedÀt puoleesi naisia jotka ovat kiinnostuneita materiasta. Sopivaa kumppania pitÀÀ hakea.
Jostain syystÀ en vaan ole kiinnostunut sitoutumisesta tai tavannut ketÀÀn jonka kanssa jaksaisi oikeasti jakaa elÀmÀnsÀ. LyhyitÀ ihastuksia ja sÀÀtöjÀ toki tulee ja menee mutta homma muuttuu tylsÀksi melko pian.
Nainen voi saada parisuhteen edut sinkkunakin. Mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvin toimeentuleva tietenkin vedÀt puoleesi naisia jotka ovat kiinnostuneita materiasta. Sopivaa kumppania pitÀÀ hakea.
Olen persaukinen ja kaikki naiset, joita olen onnistunut viehÀttÀmÀÀn, ovat olleet samanlaisia ylellisyyselÀmÀstÀ kiinnostuneita. Sanoisin, ettÀ lÀhtökohtaisesti kaikki naiset haluavat mielettömÀsti rahaa, statusta ja ylellisyyttÀ.
t. eri
Koska se seurustelukumppani on kuitenkin joku tinder -kÀyttÀjÀ.