Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies aloittaa suhteen ihmisen kanssa, vaikka olisi ihastunut toiseen?

Vierailija
15.09.2018 |

Jos mies on ihastunut naiseen, jota ei voi sillä hetkellä saada, onko hänen kuitenkin mahdollista seurustella jonkun muun kanssa?

Naisena en pystyisi kuvittelemaan uutta suhdetta, jos mielessäni olisi joku toinen, mutta toimiiko miehen pää eri tavalla?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Olen hämmentynyt. Itse ajattelen, että jos minulla on joku jonka haluan, mutta en häntä saa niin teen kaikkeni että saan tai odotan, että tulee joku yhtä hyvä vastaan. Ap[/quote

Minulle tulee aina yhtä yllätyksenä että joillekin tulee yllätyksenä että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia kun itse.

Sukupuolen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
22/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joku voi seurustella ihan vain siitä syystä, että saa seurustelun ns. yleishyödyt (esim. yhteinen talous, tuki, säännöllinen seksi)?

Olisi hirveää olla jollekin sellainen "kakkosvaihtoehto".

Oon katsonut varmaan liikaa romanttista hömppää. :D

No voi. Ei elämä ole aina niin romanttista. Ethän sä koskaan voi olla varma, toimisiko seurustelu arjessa sen tietyn ihmisen kanssa. Voi olla myös erilaisia ihastumisen kohteita. Jonkun pienemmän ihastuksen kanssa yhteiselo voi sujua paremmin ja rakkaus kehittyä. Kuka jää odottamaan kenties vuosikausiksi jotain ihmistä ja jättää elämättä?

Onko seurustelu ainut mikä on elämistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän, että vaikka mies olisi rakastunutkin, niin silti voi...

Vierailija
24/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä katsoa ihastuneena vaikka uutta Mersua autokaupan ikkunassa, mutta jos tietää, ettei itsellä ole ole varaa kuin vanhaan Toyotaan, niin sellaiseen on sitten tyytyminen. Onnellinen voi olla Toyotankin kanssa.

Ai minä menin luulemaan että ap tarkoittaa oikeaa ihastusta oikeaan ihmiseen eikä vain kaukaa haaveilua jostain mielikuvasta.

Vierailija
25/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen parisuhteessa kakkosvaihtoehdon kanssa ja meillä on lapsi, olen toki nainen. En koskaan saanut sitä miestä kenet halusin vaikka miehiä ympärilläni on aina riittänyt riesaksi asti. Ihastun todella harvoin koska olen nirso miesten suhteen. Tämä yksi sitten kolahti ja kovaa. Meistä ei kuitenkaan tullut mitään vaikka mieskin oli ihastunut minuun. Mies sairastui vakavasti(masennus) ja torjui minut. Sulki mut elämästään täysin pois vaikka olisin halunnut tukea ja auttaa häntä. Samoihin aikoihin muutti toiselle puolen suomea. Yhteydenpito katkesi kuin seinään ja minä jäin nuolemaan näppejäni. No en voi koko elämääni odotella ottaako mies yhteyttä joten löysin hyvän kakkosen ja perustin hänen kanssaan perheen. Ja kyllä, ajattelen tätä toista miestä joka ikinen päivä. Mutta halusin elämässäni perheen ja lapsia, biologinen kello tikitti joten oli pakko tehdä järkipäätös ja tyytyä toiseen. Kuulostaa kamalalta mutta näin se elämä nyt vaan meni. Ja olen itsekkin pettynyt ja surullinen etten saanut sitä kenet olisin halunnut. Kaihoina katselen muiden onnea, miten hehkutetaan siitä oikeasta ja mennään naimisiin, perustetaan perhe just sen elämän rakkauden kanssa. Minä en saanut sitä koskaan kokea.. Mutta onneksi minulla on edes lapsi, siitä olen kiitollinen sillä kaikki ei välttämättä saa sitä onnea. Enkä tiedä miten tulen selviämään kun kuulen tämän toisen miehen perustavan perheen jne... Mutta onneksi se ei ole nyt ajankohtaista, toivon olevani vahvempi sitten kun sen aika on..

Vierailija
26/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli joku voi seurustella ihan vain siitä syystä, että saa seurustelun ns. yleishyödyt (esim. yhteinen talous, tuki, säännöllinen seksi)?

Olisi hirveää olla jollekin sellainen "kakkosvaihtoehto".

Oon katsonut varmaan liikaa romanttista hömppää. :D

No voi. Ei elämä ole aina niin romanttista. Ethän sä koskaan voi olla varma, toimisiko seurustelu arjessa sen tietyn ihmisen kanssa. Voi olla myös erilaisia ihastumisen kohteita. Jonkun pienemmän ihastuksen kanssa yhteiselo voi sujua paremmin ja rakkaus kehittyä. Kuka jää odottamaan kenties vuosikausiksi jotain ihmistä ja jättää elämättä?

Onko seurustelu ainut mikä on elämistä?

Ei ainut. Monelle se kuitenkin on iso asia elämässä, että on joku, jonka kanssa jakaa elämää. Ja ihan vaikka perustaa perhe, ja tiedetään, ettei kaikki halua sitäkään. Puhun siis vain joistain ihmisistä. Tuliko nyt selväksi?

Vierailija
27/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhmineen yleeensä ihastuu ihmiiseen tiettyiihiin piirteeisiin. Yleeensä ne ovaat sellaisiaa jotkaa herättäväät ihhmiseessä turbaaölisuuden, luitettavuudeen ja viihtyvyyden piirteeitä.

Vierailija
28/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihhmineen yleeensä ihastuu ihmiiseen tiettyiihiin piirteeisiin. Yleeensä ne ovaat sellaisiaa jotkaa herättäväät ihhmiseessä turbaaölisuuden, luitettavuudeen ja viihtyvyyden piirteeitä.

Yleeensää sellaiisia piirteeitä joiihin ihmiinen helpoosti samaiistuu.

Vierailija
29/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta päättelen, että on oikeastaan aika mieletöntä, jos on löytänyt sellaisen ihmisen, jonka kokee olevan "se oikea".

Mulla on ollut elämäni mies jo 20 vuotta. Pitäisi osata arvostaa häntä paljon enemmän.

Vierailija
30/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet aloittaa suhteen ihan kenen kanssa vaan, jos haluavat seksiä. Mutta eri asia sitten aito rakkaussuhde.

Vierailija
31/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muytta arveeleen että miiksii ihmmisett erooavat niin useein niin varmaan yksii on se etttä on niin vähään aikaa, enerrgiaa ja jaksaamiista ja älyyä kyetää keskuustelemaaan asiioista ratkaiisukeskeeisesti.

Vierailija
32/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi, mutta varmasti joku viriili mies voisi noin niin kuin seksin takia.

Vierailija
33/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet suhteessa kakkosvaihtoehdon kanssa, mietitkö ykkösvaihtoehtoa esim. seksin aikana?

Vierailija
34/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muytta arveeleen että miiksii ihmmisett erooavat niin useein niin varmaan yksii on se etttä on niin vähään aikaa, enerrgiaa ja jaksaamiista ja älyyä kyetää keskuustelemaaan asiioista ratkaiisukeskeeisesti.

Kuun joss ajatellaaan etttä ihhmineen on sopeuutuva öuonnonlajikee jaa yleensäkin ihmineen kaiikkine psykofyysisinee ominaisuuksineen ja anatomiann kannalta. Niiin tässssä suhteesssa ihmineen tarvitsee käsiitttää ihmisyys tasapaainon valossa ja täällöin eläämän tuliisi rakeentuua tasapaainon toteutuumiselle jaaceläämän ehkääbtuliisi enemmään olla säädeltyyä jaa rytmitettyää.

Vierailija
35/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuun joss ajatellaaan etttä ihhmineen on sopeuutuva öuonnonlajikee jaa yleensäkin ihmineen kaiikkine psykofyysisinee ominaisuuksineen ja anatomiann kannalta. Niiin tässssä suhteesssa ihmineen tarvitsee käsiitttää ihmisyys tasapaainon valossa ja täällöin eläämän tuliisi rakeentuua tasapaainon toteutuumiselle jaaceläämän ehkääbtuliisi enemmään olla säädeltyyä jaa rytmitettyää.

See tarkoiittaa ennakoitavuuttaa ja suunnnittelua.

Vierailija
36/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää jo kiitos. Mun päätä alkaa särkeä.

Vierailija
37/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet suhteessa kakkosvaihtoehdon kanssa, mietitkö ykkösvaihtoehtoa esim. seksin aikana?

Kyllä. Kakkosvaihtoehto on vaan korvike joka jäisi heti jos saisin sen ykkösen.

Vierailija
38/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää jo kiitos. Mun päätä alkaa särkeä.

Tolla kirjoittajalla on näppikset tahmassa....if you know what I mean. Harrastanut liikaa nettiseksiä:)

Vierailija
39/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen parisuhteessa kakkosvaihtoehdon kanssa ja meillä on lapsi, olen toki nainen. En koskaan saanut sitä miestä kenet halusin vaikka miehiä ympärilläni on aina riittänyt riesaksi asti. Ihastun todella harvoin koska olen nirso miesten suhteen. Tämä yksi sitten kolahti ja kovaa. Meistä ei kuitenkaan tullut mitään vaikka mieskin oli ihastunut minuun. Mies sairastui vakavasti(masennus) ja torjui minut. Sulki mut elämästään täysin pois vaikka olisin halunnut tukea ja auttaa häntä. Samoihin aikoihin muutti toiselle puolen suomea. Yhteydenpito katkesi kuin seinään ja minä jäin nuolemaan näppejäni. No en voi koko elämääni odotella ottaako mies yhteyttä joten löysin hyvän kakkosen ja perustin hänen kanssaan perheen. Ja kyllä, ajattelen tätä toista miestä joka ikinen päivä. Mutta halusin elämässäni perheen ja lapsia, biologinen kello tikitti joten oli pakko tehdä järkipäätös ja tyytyä toiseen. Kuulostaa kamalalta mutta näin se elämä nyt vaan meni. Ja olen itsekkin pettynyt ja surullinen etten saanut sitä kenet olisin halunnut. Kaihoina katselen muiden onnea, miten hehkutetaan siitä oikeasta ja mennään naimisiin, perustetaan perhe just sen elämän rakkauden kanssa. Minä en saanut sitä koskaan kokea.. Mutta onneksi minulla on edes lapsi, siitä olen kiitollinen sillä kaikki ei välttämättä saa sitä onnea. Enkä tiedä miten tulen selviämään kun kuulen tämän toisen miehen perustavan perheen jne... Mutta onneksi se ei ole nyt ajankohtaista, toivon olevani vahvempi sitten kun sen aika on..

Miten sä voit katsoa sun puolisoa silmiin, kun ajattelet noin?! Itse pitäisin itseäni todella petollisena käärmeenä enkä voi elää itseni kanssa. Ellet sitten ole kertonut miehellesi totuutta, oletko?

Vierailija
40/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehen on otettava se kenet saa. Ja kyllä, siitä huolimatta voi olla ihastunut tavoittamattomiin ihaniin naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi