Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies aloittaa suhteen ihmisen kanssa, vaikka olisi ihastunut toiseen?

Vierailija
15.09.2018 |

Jos mies on ihastunut naiseen, jota ei voi sillä hetkellä saada, onko hänen kuitenkin mahdollista seurustella jonkun muun kanssa?

Naisena en pystyisi kuvittelemaan uutta suhdetta, jos mielessäni olisi joku toinen, mutta toimiiko miehen pää eri tavalla?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa piti lukea UUDEN ihmisen kanssa. Ap

Vierailija
2/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne kuule voi mitään vaan. Jos haluaa seurustella, niin totta kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet. Taivaalta tulee salama iskien miehen kuoliaaksi? Jotkut pystyy jajotkut ei.

Vierailija
4/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkysymys siis: onko seurustelu joillekin miehille tärkeää, vaikka nainen ei olisi se unelmien täyttymys? Ap

Vierailija
5/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, luultavasti siihen on joku syy tai este, miksi sitä jotain ihastusta ei voi saada.

Vierailija
6/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ja täytyykin. Ihastumisia tulee ja menee, ei niitä voi jäädä vartoomaan. On elettävä hetkessä, eikä unelmissa.

Vierailija
7/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Olen hämmentynyt. Itse ajattelen, että jos minulla on joku jonka haluan, mutta en häntä saa niin teen kaikkeni että saan tai odotan, että tulee joku yhtä hyvä vastaan. Ap

Vierailija
8/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voi, jotkut ei. Ihan kuten naisetkin?

Vierailija
9/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla. 

Vierailija
10/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku voi seurustella ihan vain siitä syystä, että saa seurustelun ns. yleishyödyt (esim. yhteinen talous, tuki, säännöllinen seksi)?

Olisi hirveää olla jollekin sellainen "kakkosvaihtoehto".

Oon katsonut varmaan liikaa romanttista hömppää. :D

Vierailija
11/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa piti lukea UUDEN ihmisen kanssa. Ap

olipa hyvä että tarkensit. :D

Vierailija
12/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on yrittää jatkaa elämää. Vai kauanko sitä toista pitäisi odotella?

Vierailija
13/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli joku voi seurustella ihan vain siitä syystä, että saa seurustelun ns. yleishyödyt (esim. yhteinen talous, tuki, säännöllinen seksi)?

Olisi hirveää olla jollekin sellainen "kakkosvaihtoehto".

Oon katsonut varmaan liikaa romanttista hömppää. :D

No voi. Ei elämä ole aina niin romanttista. Ethän sä koskaan voi olla varma, toimisiko seurustelu arjessa sen tietyn ihmisen kanssa. Voi olla myös erilaisia ihastumisen kohteita. Jonkun pienemmän ihastuksen kanssa yhteiselo voi sujua paremmin ja rakkaus kehittyä. Kuka jää odottamaan kenties vuosikausiksi jotain ihmistä ja jättää elämättä?

Vierailija
14/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä katsoa ihastuneena vaikka uutta Mersua autokaupan ikkunassa, mutta jos tietää, ettei itsellä ole ole varaa kuin vanhaan Toyotaan, niin sellaiseen on sitten tyytyminen. Onnellinen voi olla Toyotankin kanssa.

Vierailija
15/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap se nainen, joka ihmetteli kun uusi mies oli lähdössä auttamaan jotain puolalaista naista muutossa ja sen jälkeen illalliselle? Miksi tyydyt olemaan se kakkosvaihtoehto sitten?

Vierailija
16/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, ei kaikki, mutta osa. Ihan samoin kuin naisistakin. Itse rakastin (en ollut ihastunut vain) toista miestä, josta jouduin eroamaan, hänellä alkoholiongelma. Silti aloin olla toisen miehen kanssa. Se oli virhe, ei olisi pitänyt ottaa "laastaria", josta en välittänyt tarpeeksi.

Vierailija
17/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin voin aloittaa ja ennen kaikkea pysyäkin parisuhteessa, vaikka ihastuisin, johonkin toiseen naiseen Ihastuksia tulee ja menee, mutta vain yhtä erityisä haluan rakastaa ja olla hänen rakastettunsa. Eli kyllä ihastukseni täytyy mennä pidemmälle kuin vain jäädä ihastuksen tasolle, jotta ihastumiseni muuttaisi yleisemmin ja syvällisemmin toimintaani. 

Vierailija
18/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap se nainen, joka ihmetteli kun uusi mies oli lähdössä auttamaan jotain puolalaista naista muutossa ja sen jälkeen illalliselle? Miksi tyydyt olemaan se kakkosvaihtoehto sitten?

Haha, en ole. Ap

Vierailija
19/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin voin aloittaa ja ennen kaikkea pysyäkin parisuhteessa, vaikka ihastuisin, johonkin toiseen naiseen Ihastuksia tulee ja menee, mutta vain yhtä erityisä haluan rakastaa ja olla hänen rakastettunsa. Eli kyllä ihastukseni täytyy mennä pidemmälle kuin vain jäädä ihastuksen tasolle, jotta ihastumiseni muuttaisi yleisemmin ja syvällisemmin toimintaani. 

Sinä et nyt tainnut ymmärtää aloitusta.

Vierailija
20/45 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viihdy yksin. Haluan olla jonkun kanssa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä