Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on minimipalkka, jolla suostuisit lähtemään aamuisin ulos ovesta?

Vierailija
13.09.2018 |

Mikä on pienin mahdollinen palkka, jolla suostuisit tekemään kokopäivätyötä?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä noin 2200 euroa/ netto ja joskus aamuisin mietin et voisin vaikka murtaa jalkani ettei tarttisi mennä. Syynä se että on liikaa töitä, liikaa alaisia ja oma esimies on ääliö. Haen kokoajan muita töitä ja jotain muelekästä voisin tehdä hyvinkin esim 1900 euron nettiopalkalla.

Vierailija
22/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miko Leino kirjoitti:

200e enemmän, kuin mitä Kelasta saisi kaikenkaikkineen.

Tavallaan uurastat sen eteen, että saat 200 €/kk?

Ei vaan hän uurastaa sen eteen että saa saman verran mitä Kelasta saisi kaikenkaikkiaan ja sen päälle 200€/kk.

Tavallaan hän uurastaa 200 euron eteen, sillä loput hän saisi uurastamattakin.

Miksi Suomessa on niin paljon tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä?

Saisi olla enemmänkin näin ajattelevia, kyllä palkat on Suomessa niin surkeita.

Tuet on laskettu monen asiantuntijan toimesta niin, että niillä juuri ja juuri pärjää ja jos palkkaa saa pari sataa enemmän niin vika on huonoissa palkoissa. Ja tähän pitäisi saada muutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimi 3000 € netto

Vierailija
24/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1800 euroa netto teen nyt. Akateeminen tutkinto ja koulutusta vastaava työ, kulttuuriala. Välillä kyllä sapettaa.

Hyvin itselle kelpaisi.

Vierailija
25/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miko Leino kirjoitti:

Ei vaan hän uurastaa sen eteen että saa saman verran mitä Kelasta saisi kaikenkaikkiaan ja sen päälle 200€/kk.

Tuet on laskettu monen asiantuntijan toimesta niin, että niillä juuri ja juuri pärjää ja jos palkkaa saa pari sataa enemmän niin vika on huonoissa palkoissa. Ja tähän pitäisi saada muutos.

Tukia saa sen verran että pärjää koska niillä ei ole tarkoitus elää pidempiä aikoja. Palkkoja nostamalla hintataso nousisi ja samalla etuuksilla elävien ostovoima heikkenee.

Vierailija
26/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000€/kk netto 40h/vko riittää mulle töihin motivoitumiseksi.

Vierailija
27/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1900 nettona. Tai ehkä 2000 nettona. Riippuu kyllä vähän työstä.. jos on joku tosi leppoisa työ missä lähinnä mukavaa päivän viettoa niin sitten vaikka 1500 Netto😂

Vierailija
28/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri35 kirjoitti:

4000€/kk netto 40h/vko riittää mulle töihin motivoitumiseksi.

Et ole insinööri jos puhut 40 tunnin työviikosta.

Vierailija
29/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 000 e/kk kokopäiväisenä 5 pvä/vko. Alan vähimmäispalkkasuositus on 3 500 e nurkilla.

3 700 e/kk harkitsisin, jos lyhyt työmatka.

Vierailija
30/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miko Leino kirjoitti:

Mutta ei itsekunnioitusta, jos työtä tosiaan olisi tarjolla.

Vierailija
31/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä alle 2000e/kk kokopäivätöihin lähtisi, vaikka olisi päivätyö toimistossa liukuvalla työajalla. Osa-aikaa voisi tehdä pienemmälläkin palkalla.

Vierailija
32/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11e per tunti. Lisäksi ilta- ja viikonloppulisät, jos meinaa että työtä teen kyseisinä aikoina.

Vierailija
33/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11e per tunti. Lisäksi ilta- ja viikonloppulisät, jos meinaa että työtä teen kyseisinä aikoina.

Niin ja tunteja vähintään 35 per viikko.

Vierailija
34/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon riippuu kyllä työstä tai ennemminkin työyhteisöstä. Lopulta palkka on vain yksi motivaattori.

Olen käynyt 30 tuntia viikossa "harjoittelussa" niin, että en jäänyt käytännössä yhtään plussalle verrattuna siihen, että olisin jäänyt kotiin - jouduin itse asiassa käyttämään säästöjäni elämiseen. Olin niin masentunut, että en jaksanut hakea kaikkia tukia. Oloa helpotti kuitenkin vähän se, että pääsi joka päivä ulos ovesta ja tuntui, että pystyi tekemään jotain järkevähköä. Tietenkin olisin tarvinnut ihan toisenlaista tukea, mutta sitä nyt vaan ei silloin ollut saatavilla. Tai siis olin liian masentunut vaatimaan sellaista.

Vierailija
35/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5k euroa käteen voisin tehdä 4pv viikkoa

Perin vanhemmilta 8 yksiötä ja niitä vuokraamalla elän ihan kivasti. Olin viimeksi töissä 2005

Vierailija
36/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miko Leino kirjoitti:

Tukia saa sen verran että pärjää koska niillä ei ole tarkoitus elää pidempiä aikoja. Palkkoja nostamalla hintataso nousisi ja samalla etuuksilla elävien ostovoima heikkenee.

Aina niitä selityksiä löytyy, kumma kyllä kun nämä selitykset ei päde kuin siihen duunari osastoon joka joutuu nälkäpalkalla repimään selkänahastaan viimeisetkin rippeet.

Voitaishan niitä palkkoja toisesta päästä laskea niin pysyisi balanssi =) yksikään johtaja ei tee niin arvokasta työtä, että olisi oikeutettu +7000e palkkaan.

Vierailija
37/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perin vanhemmilta 8 yksiötä ja niitä vuokraamalla elän ihan kivasti. Olin viimeksi töissä 2005

Miksi ihmeessä, mieti nyt vähän! Jotuisit heräämään aamulla töihin, ei kai siinä ole mitään järkeä?

Vierailija
38/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huippumalli sanoi aikanaan, ettei alle 10 000 dollarin päiväpalkalla nouse edes sängystä aamulla!

Vierailija
39/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä, mieti nyt vähän! Jotuisit heräämään aamulla töihin, ei kai siinä ole mitään järkeä?

Kyllä minä nytkin herään ja vietän laatuaikaa lapsieni kanssa. Matkustelemme aika paljon ja löytyy toinen kotikin Barcelonasta. Tyhjillään se on air bnb käytössä

Vierailija
40/74 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5e/h painan mieluusti 12-14h päivää. Pomo kiittää ja itse rakastan työnteko. Rakkaudesta lajiin, palkalla ei mitään merkitystä! Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän