Miksi Apulanta rahastaa tekemisillään - eikö punkkariuden perusajatus ole välttää kaikkea kaupallisuutta?
Selittäkää se nyt tyhmälle, joka ei taaskaan tajua tätä nykymenoa...
Kommentit (115)
Et oikein ole kärryllä pysynyt, jos luulet tämän päivän Apulantaa jotenkin anarkistiseksi. Wirtanen on haastatteluiden perusteella nykyään intohimoinen sijoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vanhana punkkarina tärkeintä oli DIY-meininki ja maailmanparantaminen. Ovatko vieläkin Levy-yhtiön listoilla, mutta ainakin pitkään olivat. Firma on oma ja samaten tekemisen meininki kait edelleen sitä. Musiikista voi olla montaa mieltä, olen enemmän muutenkin HC-siipeä, etten siitä ala sanomaan mitään.
SUOMENNETTUNA: Olet kalju isomahainen setä, joka kuuntelee kotona levyvalikoimaansa ja keräilee keskiolutpullon etikettejä.
Vaikkapa sitten niin. Tuntuu vain teillä lapsilla olevan kovin omituinen ja suppea kuva mitä punk on tai oli.
Opasta meitä oi viisas: mitä on olla 60 vuotias HOOSEE
Joihinkin juntteihin uppoaa Apulannan musiikki vaikka se ei koskaan ole ollut mitään kantaa ottavaa punkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vanhana punkkarina tärkeintä oli DIY-meininki ja maailmanparantaminen. Ovatko vieläkin Levy-yhtiön listoilla, mutta ainakin pitkään olivat. Firma on oma ja samaten tekemisen meininki kait edelleen sitä. Musiikista voi olla montaa mieltä, olen enemmän muutenkin HC-siipeä, etten siitä ala sanomaan mitään.
SUOMENNETTUNA: Olet kalju isomahainen setä, joka kuuntelee kotona levyvalikoimaansa ja keräilee keskiolutpullon etikettejä.
Vaikkapa sitten niin. Tuntuu vain teillä lapsilla olevan kovin omituinen ja suppea kuva mitä punk on tai oli.
En käy töissä, koska töitä tekemällä tekisin jostain kapitalistista rikkaan.
Kuuntelen vain omakustanne levyjä ,jotka olen ostanut 80-luvulla suoraan bändien jäseniltä.
Olen koristellut niitein ja maalaamalla nahkarotsin, joka ei enää mahdu päälleni.
Mutta toi kaljapullon etikettien keräys sujuu hyvin.Oon tapetoinu niillä kämpän seinät.
No huh huh...punk on todellakin siis kuollut ja kuopattu
Vierailija kirjoitti:
No huh huh...punk on todellakin siis kuollut ja kuopattu
no eihän toki..se on vaan jääny eläkkeelle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen vain omakustanne levyjä ,jotka olen ostanut 80-luvulla suoraan bändien jäseniltä.
Olen koristellut niitein ja maalaamalla nahkarotsin, joka ei enää mahdu päälleni.
Mutta toi kaljapullon etikettien keräys sujuu hyvin.Oon tapetoinu niillä kämpän seinät.
Öööh älä kerro enempää...
On myös nuorten neitojen makeaa kantaa Doors tai Pink Floyd paitoja päällä vaikkei pystyisi kuuntelemaan sekuntiakaan.
Mikään ei oo niin säälittävää kun vanha ja kurttumunainen anarkisti
Vierailija kirjoitti:
On myös nuorten neitojen makeaa kantaa Doors tai Pink Floyd paitoja päällä vaikkei pystyisi kuuntelemaan sekuntiakaan.
Ei kukaan semmoista outoo chaisee enää kuuntele
ehkä joku vanha haiseva punkkari ukko
Eiks ne anarkistit oo niitä jotka häiritsee joka vuosi Sipilän itsenäisyyspäivän viettoa?
Luulis et tommoset 60vee papat ois sen kavereita???
Joidenkin piffipunkkareiden ehkä. Punk in finlandin käsitteet punkkariudesta on kaukana siitä mitä punk alunperin oli.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ne anarkistit oo niitä jotka häiritsee joka vuosi Sipilän itsenäisyyspäivän viettoa?
No te teinit ette voi ymmärtää meitä oikeita HC hardgoreisteja.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin piffipunkkareiden ehkä. Punk in finlandin käsitteet punkkariudesta on kaukana siitä mitä punk alunperin oli.
TÄSSÄ ON TOTUUS:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄSSÄ ON TOTUUS:
lisään vielä että syön salaa makkaraa, koska olen HOOSEE ja oikea anrgisti ei syö lihaa
toi punk aate kuullostaa kyllä aika tekopyhältä
työnvälttelyy
sossunrahoilla elämistä
yhteiskuntarauhan häirintää
ja kaikki tää kaljanpöhöttämänä 60 vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No te teinit ette voi ymmärtää meitä oikeita HC hardgoreisteja.
??????????
En tunne yhtään punkkaria?
Onx ne instassa?
Eikö Sipe kuulu kokoomukseen?