Miksi Apulanta rahastaa tekemisillään - eikö punkkariuden perusajatus ole välttää kaikkea kaupallisuutta?
Selittäkää se nyt tyhmälle, joka ei taaskaan tajua tätä nykymenoa...
Kommentit (115)
Mitä punkkia noissa muka on koskaan edes ollut. Naurettava ja ankea bändi, ei ihme että on menestynyt, mitä ankeampaa harmaata kuraa, sen paremmin musa menestyy.
Eikös ne jotain kokkareitakin ole, ainakin osa niistä. Joo, tosi punk.. hehheh.
Tavallista suomirokkipaskaa se on, samanlausta ranteensahailumusaa kuin yö, kukaan ei kuuntele selvinpäin oksentamatta.
Jos apulanta on joskus ollut punkia, minä olen virpi butt.
Ihan tiedoksi että tänää tulee se Apulannan elokuva neloselta 21.00 ni voit tutustua siihe tarinaan paremmin:D
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ole nähneet Teit meistä kauniin -leffaa? Siinähän nuo jätkien taustat ja erilaiset lähtökohdat tulevat varsin hyvin esille.
Eikös se ollut kaupallinen elokuva...???
Oletteko itse samanlaisia 40 vuotiaana kuin 20 vuotiaana?
Niin en minäkään.
Eikä Toni Wirtanen tai Sipe Santapukki.
Ja tiiättekö mitä?
EI TARVITSEKKAAN OLLA. Ajatukset, mielipiteet ja periaatteet saavat muuttua. Sitä se eläminen ja kasvaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko itse samanlaisia 40 vuotiaana kuin 20 vuotiaana?
Niin en minäkään.
Eikä Toni Wirtanen tai Sipe Santapukki.
Ja tiiättekö mitä?
EI TARVITSEKKAAN OLLA. Ajatukset, mielipiteet ja periaatteet saavat muuttua. Sitä se eläminen ja kasvaminen on.
Periaatteet eivät muutu, ajatukset ehkä, mielipiteet voivat muokkautua, mutta ydin on aina mukana. Muuten on teeskennellyt alunperin.
Poikotoikaa kaupallista riistoyritystä nimeltä APULANTA.
Sontapukit vaan ryöstää nuorten rahat ja ökyilee
Minusta vanhana punkkarina tärkeintä oli DIY-meininki ja maailmanparantaminen. Ovatko vieläkin Levy-yhtiön listoilla, mutta ainakin pitkään olivat. Firma on oma ja samaten tekemisen meininki kait edelleen sitä. Musiikista voi olla montaa mieltä, olen enemmän muutenkin HC-siipeä, etten siitä ala sanomaan mitään.
Kapitalistiset Sipilän ystävät käyvät Apulannan rahastus keikolla
Vierailija kirjoitti:
Apulanta ei ole koskaan ollut punkbändi, Apulannan sanoitukset ovat aivan liian vaisuja kunnon yhteiskuntakriittiseen punkkiin.
No esittiväthän ne aikoinaan Mikkelissä nuorison taidetapahtumassa bändikisassa kappaleen Irrotetaan käsi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vanhana punkkarina tärkeintä oli DIY-meininki ja maailmanparantaminen. Ovatko vieläkin Levy-yhtiön listoilla, mutta ainakin pitkään olivat. Firma on oma ja samaten tekemisen meininki kait edelleen sitä. Musiikista voi olla montaa mieltä, olen enemmän muutenkin HC-siipeä, etten siitä ala sanomaan mitään.
SUOMENNETTUNA: Olet kalju isomahainen setä, joka kuuntelee kotona levyvalikoimaansa ja keräilee keskiolutpullon etikettejä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 60 vuotiaat on ollu HC?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUOMENNETTUNA: Olet kalju isomahainen setä, joka kuuntelee kotona levyvalikoimaansa ja keräilee keskiolutpullon etikettejä.
Minusta vanhana punkkarina tärkeintä oli DIY-meininki ja maailmanparantaminen.
Kerään nimiä torilla Amnestyn keräykseen ja teen kiljuni itse.
No, eikö vasemmistopuolueiden tavoite ole vähentää eriarvoistumista? Ei tietenkään ole, sillä siitähän ne juuri elävät.
Kaikki ihmiset, kuin luteet, möyrivät tasa-arvomadolla ja elävät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 60 vuotiaat on ollu HC?
Huoh.
Uskotaan pappa ..älä riivaa enempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa sitten niin. Tuntuu vain teillä lapsilla olevan kovin omituinen ja suppea kuva mitä punk on tai oli.
:D